AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Del Skrevet 11. mai 2023 Noen av dere som bruker truseinnlegg i tøy? Hvor kjøper du det rimelig? Vet jeg kan sy selv men har ikke skills til det dessverre. Anonymkode: 97d1a...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Del Skrevet 11. mai 2023 Har ikke skills? Det er lettere enn mye annet... Anonymkode: b20e0...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke skills? Det er lettere enn mye annet... Anonymkode: b20e0...525 Det er det sikkert, men nå vil jeg kjøpe hvertfall Anonymkode: 97d1a...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det sikkert, men nå vil jeg kjøpe hvertfall Anonymkode: 97d1a...e77 Du kan prøve disse økologiske i tekstil. Anonymkode: 5a3e4...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan prøve disse økologiske i tekstil. Anonymkode: 5a3e4...cdc Har du prøvd de selv? Greit med litt erfaring om de er behagelige og slik . Anonymkode: 97d1a...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 11. mai 2023 #6 Del Skrevet 11. mai 2023 Helt ærlig - jeg har prøvd både ImseVimse, Elskbar, Hannahpad og sydd selv. Jeg bruker truseinnlegg ukentlig og gjerne daglig i perioder. Men jeg velger alltid - uten unntak - enten de jeg har fra Wish eller de jeg har fra Rødhette (hun har gruppe på FB). Sistnevnte koster litt, men det er de desidert beste ift komfort/sklisikkerhet. Anbefaler virkelig en tur innom gruppa hennes. Men jeg er glad i de fra Wish også, selv om trykknappene ryker etter et års bruk. https://dl.wish.com/HgU99 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg liker godt mine fra Hannahpad. Sitter godt og er veldig behagelige. Anonymkode: cffad...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #8 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg har fra imsevimse og mam. https://bereglede.no/produkt/mam-ecofit-truseinnlegg-mini/ Vidunderbarn har pleid å ha, men nå ser det ut til at de er utsolgt. Anonymkode: d08d1...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå