AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #1 Del Skrevet 11. mai 2023 Ser ut til å bli en bra film hvem her skal se? Anonymkode: ddba7...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 11. mai 2023 #2 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg kommer til å se den, tegnefilmen har alltid vært min favoritt fra Disney 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Del Skrevet 11. mai 2023 Tror ikke jeg tør Har enda ikke sett Lion King fordi jeg liker originalen så ekstremt godt. Er litt samme greia med denne. Anonymkode: 203b3...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #4 Del Skrevet 17. mai 2023 Anonymkode: ffca3...3e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 17. mai 2023 #5 Del Skrevet 17. mai 2023 jeg skal se den, gleder med. Traileren ser lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 17. mai 2023 #6 Del Skrevet 17. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: ffca3...3e9 in reality? altså, snakk om en havfrue. et oppdiktet vesen. og begge filmene er jo laget av Disney. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #7 Del Skrevet 17. mai 2023 1 hour ago, Tanuki said: in reality? altså, snakk om en havfrue. et oppdiktet vesen. og begge filmene er jo laget av Disney. Sant! Til trådstarter. Vet kommer neppe til å se Den lille havfruen live action. Har sett en del av disse live action filmene og sjeldent/aldri jeg har følt de var bedre enn originalen eller tilførte noe nytt(annet enn det visuelle). Men jeg er stor Disney-fan og tror jeg skal se Whish som kommer i november. Liker at det ikke er en remake og at det er en musikal. Anonymkode: d1c33...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå