AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #1 Del Skrevet 10. mai 2023 Ok, komplisert situasjon. Har ei venninne som jeg har vært venn med i 15 år, vi har gjort alt mulig sammen og er hverandres bestevenn. Men... For noen år tilbake ble hun sammen med eksen min. Dette på et tidspunkt hvor vi bodde sammen, og hun spurte meg om det var greit. Jeg følte ikke det var opp til meg å ta en avgjørelse om hennes liv, men sa at jeg åpenbart ikke var komfortabel med det. De begynte å date, og jeg ble skuffet. Spol frem noen år, jeg ble sammen med hennes eks (og min barndomskompis). Nå er vi alle i samme vennegjeng, og reiser sammen, feirer forskjellige ting sammen osv... Skal altså gifte meg, med hennes eks, og hun forventer sikkert å bli forlover. Jeg har tenkt mye, og føler det blir kleint at hun skal stå der oppe foran hans familie. ALLE vet liksom at de var sammen, også blir det bare litt merkelig. Hun giftet seg med min eks, hvor jeg var forlover. Forskjellen var at det kun var paret, meg og den andre forloveren, på kommunehuset. Det var ikke en stor seremoni foran familie og venner, sånn som det blir nå. Får dårlig samvittighet om jeg da spør noen andre, så hva hadde dere valgt å gjøre? Anonymkode: f16d3...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Del Skrevet 11. mai 2023 Hvorfor ble du sammen med eksen hennes, når du selv ble så skuffet over at hun ble sammen med din eks? Nå har jo dere åpenbart vært sammen en stund, så tviler på at familien hans vil tenke så mye på at hun var i forhold med han før. Og uansett; hva så om noen tenker det? Hvilken betydning har det for deg? Anonymkode: b07a5...578 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Del Skrevet 11. mai 2023 For hvem blir det kleint? Hvem.er det som kommer til å tenke mye over dette? Anonymkode: 015e4...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #4 Del Skrevet 11. mai 2023 Ser ikke grunnene til at du ikke skal velge henne dersom hum er den nærmeste og den du helst ønsker. Anonymkode: c9c36...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #5 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ble du sammen med eksen hennes, når du selv ble så skuffet over at hun ble sammen med din eks? Nå har jo dere åpenbart vært sammen en stund, så tviler på at familien hans vil tenke så mye på at hun var i forhold med han før. Og uansett; hva så om noen tenker det? Hvilken betydning har det for deg? Anonymkode: b07a5...578 Vi hadde lenge vært forelsket i hverandre etter det ble slutt mellom dem, men ut av respekt valgte vi å ikke gjøre noe med det. Så ble hun sammen med eksen min, og da ble det litt annet syn på det for min del. Hvis hun ikke bryr seg, så fikk jeg også litt sånn "fuck it" holdning. Men det har gått lang tid, og vi henger jo sammen alle. Det bryr meg fordi at da blir det det folk snakker om etter bryllupet.. Anonymkode: f16d3...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsenLydia Skrevet 11. mai 2023 #6 Del Skrevet 11. mai 2023 Det er deres bryllupsdag❤️ gjør det som gjør dere lykkelig og minnes dagen slik dere ønsker den og bry deg ikke så mye om hva andre måtte mene, du gifter deg bare en gang, det er ditt liv💝 hva andre måtte mene eller synes er kleint burde ikke ha noen innspill her❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #7 Del Skrevet 11. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vi hadde lenge vært forelsket i hverandre etter det ble slutt mellom dem, men ut av respekt valgte vi å ikke gjøre noe med det. Så ble hun sammen med eksen min, og da ble det litt annet syn på det for min del. Hvis hun ikke bryr seg, så fikk jeg også litt sånn "fuck it" holdning. Men det har gått lang tid, og vi henger jo sammen alle. Det bryr meg fordi at da blir det det folk snakker om etter bryllupet.. Anonymkode: f16d3...3a5 Men du sier det er lang tid siden venninnen din og din tilkomne mann var sammen, hvorfor skulle folk snakke om det nå da? Anonymkode: 18bdb...f82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #8 Del Skrevet 11. mai 2023 Kan du ikke bare snakke med henne om det? Si at du syns det blir rart siden de er ekser og du ikke vil at det skal ta noe oppmerksomhet i bryllupet Anonymkode: 92027...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 11. mai 2023 #9 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Får dårlig samvittighet om jeg da spør noen andre, så hva hadde dere valgt å gjøre? Dette greier dere ut sammen. Dere er voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå