Gå til innhold

Jeg får avsmak fra datterens veninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er et barn eller en ungdom. Vær nå for all del den voksne og ikke øst som dette er et jevnbyrdig konkurranseforhold som handler om status.

Anonymkode: cc7a6...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

16 , 17 år

Anonymkode: 1072b...13f

Hvilke 16-17 åringer spiser egentlig hos andre? Og spesielt ikke jenter 

Anonymkode: 567af...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa også alltid nei takk til mat hos venner. Det var fordi jeg ikke ville være til bry. Syns det var veldig flaut å spise hos andre. Gir ikke noe mening, men kan da være tusenvis av grunner til at hun sier nei? Kanskje du selv er litt usikker på disse tingene siden du automatisk tenker dette er grunnen? Du kan jo også bare spørre henne hva hun liker, og invitere over på middag istedet for å forvente at hun skal spise bare fordi hun er på besøk?

Anonymkode: 34cb0...fd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg sier ikke noe til min datter da hun har få veninner og vil ikke hun skal miste venner.

Veninna har vært på besøk hos oss to ganger, og hun spiser ikke noe jeg serverer.  Har inntrykk av at hun ser "ned" på oss og føler seg for fin for oss. Skjønner ikke?  Føler hun jeg ikke er hygienisk eller at det ikke er så ryddig?  Noe er rart.

Jeg mistenker det da datteren har fortalt veninna har kjempe fint og stort hus.  Hun selv er veldig velstelt med fisefine merkeklær.  Er dette sunt?

 

Anonymkode: 1072b...13f

Høres ut som du ser ned på henne og ikke omvendt?

Mulig hun sliter med mat, har en diagnose eller noe du ikle vet om? Snakk med foreldrene?

Anonymkode: 4c1b0...8b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som du ser ned på henne og ikke omvendt?

Mulig hun sliter med mat, har en diagnose eller noe du ikle vet om? Snakk med foreldrene?

Anonymkode: 4c1b0...8b7

Ja! Snakk med foreldrene: «Datra deres har så fisefine klær og dere bor i et stort og fint hus så jeg FØLER hun ser ned på MEG. Jeg tror hun tror jeg ikke er fin nok for henne, kanskje hun syns jeg er uhygienisk eller rotete? I hvertfall har jeg helt avsmak gir henne, velstelt er hun også, så hvis hun ikke spiser maten jeg tilbyr, er hun ikke velkommen her, for det er ikke sunt for min datter å omgås henne». 
Det gjør nok susen.

Anonymkode: a2ae9...968

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avsmak av henne fordi hun er velstelt, bor i stort hus og ikke vil ha mat? 

Det hadde vært bedre om hun luktet, bodde under en bro og spiste hva som helst? 

Du framstår vel mest misunnelig her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Avsmak AV… 

Anonymkode: 86707...797

Nei. Avsmak FOR!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Du virker veldig dømmende.... Kanskje hun ikke liker det du tilbyr og dermed velger å ikke spise? 

Utenom mat. Er hun frekk, ekkel mot deg etc? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg sier ikke noe til min datter da hun har få veninner og vil ikke hun skal miste venner.

Veninna har vært på besøk hos oss to ganger, og hun spiser ikke noe jeg serverer.  Har inntrykk av at hun ser "ned" på oss og føler seg for fin for oss. Skjønner ikke?  Føler hun jeg ikke er hygienisk eller at det ikke er så ryddig?  Noe er rart.

Jeg mistenker det da datteren har fortalt veninna har kjempe fint og stort hus.  Hun selv er veldig velstelt med fisefine merkeklær.  Er dette sunt?

 

Anonymkode: 1072b...13f

Min sønn har en venn som aldri spiser noe her og han har vært her mye. Han spiser bare 1 ting: hamburger. Det lager jeg ikke.

Anonymkode: 49122...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...