Gå til innhold

Hvem er dere som irriterer dere over fisetrådene her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem er dere som irriterer dere over fisetrådene her inne og hvorfor? Jeg synes det er veldig uskyldig, men ser at enkelte irriterer seg.

Anonymkode: 86764...c14

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke er det min type humor, ikke er det noe som appellerer å diskutere, finner det fullstendig uinteressant.

Det er tråder jeg ser overskrift på og tenker at de som orker å diskutere dette i både kropp og helse, samliv, vennskap, seksualitet, kosthold eller sosial prat eller hvor det nå enn dukker opp skal få lov å diskutere dette helt ifred uten at jeg trenger å delta. Jeg blir skjeldent irritert på overskrifter på kg men innimellom opprettes det mange "harry" tråder, eller Hva synes du om.. mennesker med briller/mennesker med joggesko osv og av og til opprettes det mange fise tråder.. Jeg synes fellestrekkene mellom disse trådene er at de er opprettet av litt enkle mennesker med underutviklet EQ. Men joda, det er uskyldig, det bare appellerer ikke til alle

Anonymkode: 76bfb...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvem er dere som irriterer dere over fisetrådene her inne og hvorfor? Jeg synes det er veldig uskyldig, men ser at enkelte irriterer seg.

Anonymkode: 86764...c14

noen sånne tråder har jeg faktisk aldri lagt merke til henne. 

det er uansett laaaangt mer irriterende med alle noldusene som diskuterer side opp og side ned angående alle mulige slags "kendiser" under Rampelys-forumet.     

Anonymkode: dd4af...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bidēt trådene? Er de humor eller bare rare folk som skriver?

Anonymkode: 53ee1...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en fisetråd? Tråder som bokstavelig talt handler om fising, eller noe annet? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (2 timer siden):

Hva er en fisetråd? Tråder som bokstavelig talt handler om fising, eller noe annet? 😂

Jupp, jeg følger med her, for jeg skjønner ikke hvorfor folk blir irritert, det er jo bare å la være å svare, men jeg ser jo at selv fisetråder med få svar har veldig mange som har vært inne og kikket, så en viss interesse er det for tema her inne. jeg synes selv det er morsomt

Edit. Proving mye point,  denne tråden har 5 svar, men 100 visninger

Endret av Topsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymbruker*** skrev (3 timer siden):

Hva er en fisetråd? Tråder som bokstavelig talt handler om fising, eller noe annet? 😂

Jeg skrev et innlegg om min kjæreste, som har ei veninne/nabo som ofte er på besøk når jeg ikke er der.

Han forteller meg at hun er så befriende fordi hun synes at bæsj, promp og rap er så morsomt.

Hun raper og fiser med vilje når hun er på besøk, og ler seg fillete etterpå av seg selv.

Damen er 40 år.

Jeg forstår ikke hvorfor han synes det er så artig og befriende når han ikke er sånn selv.

Er redd for at han er betatt av henne, og det er jo helt tragisk, når damen virker uhygienisk og litt enkel.

Anonymkode: b6110...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topsi skrev (3 timer siden):

Jupp, jeg følger med her, for jeg skjønner ikke hvorfor folk blir irritert, det er jo bare å la være å svare, men jeg ser jo at selv fisetråder med få svar har veldig mange som har vært inne og kikket, så en viss interesse er det for tema her inne. jeg synes selv det er morsomt

Edit. Proving mye point,  denne tråden har 5 svar, men 100 visninger

Dette gjelder jo samtlige tråder på kg da omtrent. Lengre nede på denne siden er et en tråd med et svar med 122 visninger. Jeg trykker meg inn på feil tråd innimellom, eller jeg trykker meg inn på profilen til folk i stedet for tråden (skjer på mobilen) så at det er så stor interesse for akkurat fising tror jeg neppe.

Anonymkode: 76bfb...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker*** skrev (4 timer siden):

Hva er en fisetråd? Tråder som bokstavelig talt handler om fising, eller noe annet? 😂

Om fising og forhold. Noen mener man ikke kan bo sammen med folk fordi folk fiser. Andre er redde for å slippe en fis når de er på do, i tilfelle noen hører. Atter andre klager over hvor ekkelt det er at folk fiser ved matbordet.

Jeg irriterer meg ikke, men kan ikke skjønne at fising er noe å starte tråder om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg skrev et innlegg om min kjæreste, som har ei veninne/nabo som ofte er på besøk når jeg ikke er der.

Han forteller meg at hun er så befriende fordi hun synes at bæsj, promp og rap er så morsomt.

Hun raper og fiser med vilje når hun er på besøk, og ler seg fillete etterpå av seg selv.

Damen er 40 år.

Jeg forstår ikke hvorfor han synes det er så artig og befriende når han ikke er sånn selv.

Er redd for at han er betatt av henne, og det er jo helt tragisk, når damen virker uhygienisk og litt enkel.

Anonymkode: b6110...f36

Den tråden var det vel noen som irriterte seg veldig over?

Anonymkode: 86764...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Den tråden var det vel noen som irriterte seg veldig over?

Anonymkode: 86764...c14

Fikk et svar eller to av en irritert leser 

Anonymkode: b6110...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vi er, vi som irriterer oss over fisetråder? Vi er normale mennesker som er eldre enn 5 år.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (3 timer siden):

Hvem vi er, vi som irriterer oss over fisetråder? Vi er normale mennesker som er eldre enn 5 år.

Det er ingen 5 åringer på kvinneguiden.

Anonymkode: 86764...c14

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MyMichelle skrev (18 timer siden):

Om fising og forhold. Noen mener man ikke kan bo sammen med folk fordi folk fiser. Andre er redde for å slippe en fis når de er på do, i tilfelle noen hører. Atter andre klager over hvor ekkelt det er at folk fiser ved matbordet.

Jeg irriterer meg ikke, men kan ikke skjønne at fising er noe å starte tråder om.

Fising og forhold ringte faktisk en bjelle ja. Det har jo vært noen tråder om det som har dukket opp på forsiden. Noe skal man ha å bruke tankerkraft på i hverdagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ingen 5 åringer på kvinneguiden.

Anonymkode: 86764...c14

Disse trådene får en til å lure..

Mentalt er de vel ikke voksne vertfall 

Anonymkode: 76bfb...8bb

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Disse trådene får en til å lure..

Mentalt er de vel ikke voksne vertfall 

Anonymkode: 76bfb...8bb

Tja, er mer morsomt med dette enn "hater kvinner i forsvaret" og "lyst å være utro"-tråder ihvertfall.  Jeg er over 40 selv

Anonymkode: 15862...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 15.49):

Det er ingen 5 åringer på kvinneguiden.

Anonymkode: 86764...c14

Jo. Mentalt sett. Å dem er det mange av.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken delt i to.

I dette tilfellet en gruppe pripne folk som ikke tåler lyden av en fis, uten å bli krenket, og den andre delen som klarer å ta det med ro, og gjerne ha litt moro med det. 

Fis er helt normalt,  og ting må ut av og til.  Som min mor sa, ikke lett å holde på det man ikke har i hendene,  da hun ikke hadde helt kontroll på alle sine fjerter.  

Selv om man har fjerfull ræv, så prøver man jo så godt man kan å kontrollere det. Oftest ler man ikke fjerten i seg selv. Men fordi den som regel kommer på feil tidspunkt. 

Feks jobbet i butikk. Skulle inn i  kassen, der 3 menn sto å ventet. Jeg måtte over n karm. Og idet jeg tråkket på gulvet innenfor,  kom det en høylytt fjert. Mennene holdt på å dø, i en blanding av latter de holdt igjen,  og medlidenhet for meg. Så sa at det ikke var lett å holde på dry man ikke har i hendene.  Og de tre mennene kunne få le godt.  De fikk en gid start på morgenen.  Et par av dem kom senere innom, fortsatt flirende,  og sa de syntes synd på meg. 

Tenk så mye glede den fjerten ga. En god latter på morgenen,  og moro med det i flere dager etterpå. En høylytt uskyldig fjert, som ikke gjorde noen fortred. Jeg så ikke annet enn å le godt med. For det ble jo urkomisk, med de tre med samme rare utrykk. 

Humor i hverdagen , der det kan hentes, om det er pga en fjert eller noe annet forlenger livet.  Dessuten alle fiser, så skjønner egentlig ikke hvorfor det skal  være så skam, så sant man ikke sitter å fiser folk oppi fjeset med vilje da, da er man jo bare ekkel.  

Før var det skam å ha sex også, selv om alle hadde det.... og var helt normalt 

Anonymkode: 5806f...155

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...