Gå til innhold

Ble lovet fryseforsøk før sommeren

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Grunnen er at hun har glemt å booke slik at det har blitt fullt før sommeren, og jeg må derfor vente til uke 34.

Anonymkode: 6e92e...a09

Det er menneskelig å feile, og det er jo ikke noe du får gjort med dette nå. Nyt sommeren!

Anonymkode: 07346...1ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er menneskelig å feile, og det er jo ikke noe du får gjort med dette nå. Nyt sommeren!

Anonymkode: 07346...1ff

Er fullstendig klar over det, men må virkelig få lov til å være lei meg og frustrert over dette. Hadde en MA i mars og vært prøver i 3 år, så ting er veldig tungt. Eneste som har holdt meg oppe etter MA er at jeg ble lovet det fryseforsøket.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Er fullstendig klar over det, men må virkelig få lov til å være lei meg og frustrert over dette. Hadde en MA i mars og vært prøver i 3 år, så ting er veldig tungt. Eneste som har holdt meg oppe etter MA er at jeg ble lovet det fryseforsøket.

Hva med å ha ett forsøk hos en privat klinikk i mellomtiden? 

Anonymkode: ef27a...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva med å ha ett forsøk hos en privat klinikk i mellomtiden? 

Anonymkode: ef27a...061

Ja, tenker det blir det. Bare så kjipt å måtte gjennom stimulering osv når man egt har egg på frys og ikke skulle trenge det å bruke enda mer på stimulering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier så kan de vel ikke love noe. Du kan jo ringe å mase på grunnlag av at de glemte å booke deg inn, og be om å få første ledige time som dukker opp og håpe noen kansellerer sin time.

Forstår at ting går tregt når man lengter og venter, men kanskje det er en mening med det denne gangen ❤️

Anonymkode: 42767...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...