Gå til innhold

Middelaldrende menn må slutte å bare gå etter unge og lekre kvinner!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke noe i veien med selvtilliten i alle fall, kanskje litt verre med selvinnsikten…

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Hansehan skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er du ikke sammen med en av disse stramme, deilige jentene, da? Er det stramhet og deilighet du ser på det viktigste hos damene?

Fordi jeg ikke har funnet noen som oppfyller alle kravene mine enda...?

Stramhet og deilighet er selvsagt bare én faktor blant mange, men jeg har sett så mange bitre kvinner som klager over eldre menn som går etter yngre damer at jeg valgte å fokusere på det.

Takk for at du unngår personangrep i det minste, utrolig hvor vanskelig det skal være å ikke ta seg nær av at også menn har krav til kvinner. Enn så lenge blir det bare tilfeldig sex på meg, men håpet er jo at drømmedama dukker opp 🥰 Jeg savner noen å dele livet med....

TS

Anonymkode: 540fb...772

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg ikke har funnet noen som oppfyller alle kravene mine enda...?

Stramhet og deilighet er selvsagt bare én faktor blant mange, men jeg har sett så mange bitre kvinner som klager over eldre menn som går etter yngre damer at jeg valgte å fokusere på det.

Takk for at du unngår personangrep i det minste, utrolig hvor vanskelig det skal være å ikke ta seg nær av at også menn har krav til kvinner. Enn så lenge blir det bare tilfeldig sex på meg, men håpet er jo at drømmedama dukker opp 🥰 Jeg savner noen å dele livet med....

TS

Lykke til ;)  Du trenger det

*personangrep!*

Anonymkode: de548...20f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe hvis min 5 år eldre mann på 40 år noen gang forlater meg for ei annen dame, håper jeg det er for ei på 25..... La han bli blendet og betatt, låst og fengslet med kull nr 2 mens jeg lever det glade liv med barn som snart er voksne. Det hadde vært den perfekte hevn uten jeg måtte løftet en finger

Anonymkode: b1091...543

Er det hevn for deg at han får et lykkelig liv?

Anonymkode: 151ee...068

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det hevn for deg at han får et lykkelig liv?

Anonymkode: 151ee...068

Trust me, han er ikke så lykkelig når den unge stramme dama også endrer seg etter 2 barnefødsler, begynner og stille krav og han har konfirmant som 55 åring😇

Anonymkode: b1091...543

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Grüner skrev (17 minutter siden):

Ikke noe i veien med selvtilliten i alle fall, kanskje litt verre med selvinnsikten…

Hva mener du?

Ville du sagt det samme til en kvinne som stilte høye krav til en ny partner? Er det galt å ikke ta til takke med kvinner som ikke når opp også nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kan du la personangrepene ligge? Jeg er oppegående jeg! Jeg holder meg bra, ungdommelig og har flere kvinner å velge mellom (oppfyller ikke krav for forhold, men du skjønner greia).

Slutt å være så dømmende og forklar meg heller hvorfor jeg skal senke kravene? Jeg er mer kresen enn noen gang. Bare fordi kroppen min eldes betyr ikke det at jeg skal senke kravene og bli ulykkelig i et dårlig forhold med ei som ikke er perfekt for meg?

Vel, her er du. Singel og på KG.

Synes du sutrer veldig over dette. Tipper grunnen til det er at de damene du ser etter, de har mange valgmuligheter, og du er ikke blant dem.

Du må bare innse det, du er for gammel for damer i tjueårene. Det hjelper ikke å lokke med at du har god økonomi, for damer i 2023, de har ofte lang utdanning og god lønn, eller de er i et utdanningsløp. Du kan antagelig finne ei som ønsker et kortvarig forhold, men da blir det bare et mas og et jag for deg etter nye damer, mens klokken tikker.

Vi her inne bryr oss midt bak om ditt privatliv. Kjør på, og prøv deg på jenter som gikk ut videregående for noen år siden. Det er du som gjør deg til latter og dummer deg ut. Husker hvordan vi pratet om mannfolkene "på pappas alder" som prøvde seg på oss når jeg var i tjueårene. For noen patetiske typer.

Anonymkode: 570fa...4be

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kar90 skrev (31 minutter siden):

Bare damer tror disse ansiktsløftene, tannblekingen og frisørtimene hjelper noe. De blir aldri 21 igjen og vil aldri kunne ha den samme markedsverdien som da.

Hvordan vil du definere din egen markedsverdi? som har hundrevis av kvinnefiendtlige poster på kvinneguiden

Anonymkode: 2aa0a...6ec

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor kommer dette fra? 

Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen!

Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold!

Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene.

Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste!

Krav sier vel noe om hvor skjelden den du søker er. Jo flere krav dess vanskeligere å finne en passende dame. Nå har jo du sex og da gjør det ikke så mye om det tar tid før du får et ønsket forhold.

Et ønsket forhold er jo da noe som en ønsker å bli i og som er bedre enn å være singel.

Hvordan dette arter seg for andre menn som ikke er i din posisjon kan en jo undre seg over.

Kanskje de ikke har sex som single. Da må de kanskje renonsere på noen krav for å få med seg en dame og oppleve sex med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor kommer dette fra? 

Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen!

Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold!

Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene.

Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste!

Da er det jo veldig synd da at de som klager på middelaldrende menn som prøver seg nettopp er de som er i 20 åra. Ingen som mener at menn skal senke noen krav, men jenter i midten av 20 åra ønsker seg stort sett yngre menn enn de i 40 åra.

Anonymkode: 15b50...1f9

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Vel, her er du. Singel og på KG.

Synes du sutrer veldig over dette. Tipper grunnen til det er at de damene du ser etter, de har mange valgmuligheter, og du er ikke blant dem.

Du må bare innse det, du er for gammel for damer i tjueårene. Det hjelper ikke å lokke med at du har god økonomi, for damer i 2023, de har ofte lang utdanning og god lønn, eller de er i et utdanningsløp. Du kan antagelig finne ei som ønsker et kortvarig forhold, men da blir det bare et mas og et jag for deg etter nye damer, mens klokken tikker.

Vi her inne bryr oss midt bak om ditt privatliv. Kjør på, og prøv deg på jenter som gikk ut videregående for noen år siden. Det er du som gjør deg til latter og dummer deg ut. Husker hvordan vi pratet om mannfolkene "på pappas alder" som prøvde seg på oss når jeg var i tjueårene. For noen patetiske typer.

Anonymkode: 570fa...4be

Ja, jeg er i "singelliv og dating" på et forum. Hvorfor er du her?

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal være så negativ. Hvorfor ikke løfte meg opp og støtte meg i at jeg aldri skal senke kravene? Javel, kanskje de er urealistisk høye, men som sagt; bedre å være singel enn å ta det nest beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynner å ble mektig lei av at voksne menn slenger rundt "det er bare sånn en mann sin biologi er" som en slags unnskyldning eller forklaring på hvorfor det skal være greit å tenne på unge jenter som såvidt er lovlige å være sammen med en gang.  

Anonymkode: 9b1a9...5e8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Begynner å ble mektig lei av at voksne menn slenger rundt "det er bare sånn en mann sin biologi er" som en slags unnskyldning eller forklaring på hvorfor det skal være greit å tenne på unge jenter som såvidt er lovlige å være sammen med en gang.  

Anonymkode: 9b1a9...5e8

Eh, så nå er det galt å tenne på de mest fruktbare kvinnene, som naturen har gitt oss menn en preferanse for? Snakker om kvinner som nærmer seg 30 her også, nesten dobbelt av lovlig alder.

Håper du troller.

https://metro.co.uk/2019/02/22/men-regardless-age-will-always-attracted-women-early-20s-8718590/

Sitat

In short, heterosexual men will find 20-year-old women most attractive regardless of how old they are.

At du ikke liker det får være din sak, men jeg synes bare det er positivt at menn blir mer bevisste på kravene sine i alle fall. Har hørt noen skrekkhistorier fra menn som har prøvd å senke dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva mener du?

Ville du sagt det samme til en kvinne som stilte høye krav til en ny partner? Er det galt å ikke ta til takke med kvinner som ikke når opp også nå da?

Ja, det ville jeg. Du framstår litt narcissistisk og setter deg selv på en pidestall med skyhøye krav til en partner  og at kun det beste er bra nok for deg. Hva du selv kan tilby i et forhold, sier du ingenting om. Du framstår også som veldig utseendefokusert når du går etter kvinner som er nesten 20 år yngre fordi de er rynkefrie og fastere i fisken enn kvinner på din egen alder. Personlighet har ikke så mye å si tydeligvis, det viktigste er at de er unge og pene. Du sier at du holder deg godt og får sex, men ikke forhold. Vel, unge gutter kan også ha sex med eldre kvinner, men de vil ikke ha et forhold til «Mrs Robinson». Da går de heller for noen på sin egen alder. For et langvarig forhold er det også viktig at en passer sammen personlighetsmessig, men her igjen virker du mest opptatt av at en partner skal tilfredsstille dine krav. Med den holdningen vil det bli vanskelig å finne en partner. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

M47 her. Jeg vil helt klart leve og bo med en på min egen alder. Men når det kommer til noen å "leke" med, så foretrekker jeg som deg jenter i 20-årene. Venninnene til barna mine er superhotte og en fryd å ha på besøk. De er jo så snacksy kledd i dag, at lite overlates til fantasien. 

Anonymkode: 2c922...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt ikke du skal senke kravene dine, let etter ei du liker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grüner skrev (13 minutter siden):

Ja, det ville jeg. Du framstår litt narcissistisk og setter deg selv på en pidestall med skyhøye krav til en partner  og at kun det beste er bra nok for deg. Hva du selv kan tilby i et forhold, sier du ingenting om. Du framstår også som veldig utseendefokusert når du går etter kvinner som er nesten 20 år yngre fordi de er rynkefrie og fastere i fisken enn kvinner på din egen alder. Personlighet har ikke så mye å si tydeligvis, det viktigste er at de er unge og pene. Du sier at du holder deg godt og får sex, men ikke forhold. Vel, unge gutter kan også ha sex med eldre kvinner, men de vil ikke ha et forhold til «Mrs Robinson». Da går de heller for noen på sin egen alder. For et langvarig forhold er det også viktig at en passer sammen personlighetsmessig, men her igjen virker du mest opptatt av at en partner skal tilfredsstille dine krav. Med den holdningen vil det bli vanskelig å finne en partner. 

Det er det beste for alle at han venter til han eventuelt møter ei som er ung, om han ikke kan elske noen over en bestemt alder, for ingen vil verken være med noen de ikke liker, eller være den som lever en løgn å ikke blir elsket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (6 timer siden):

Ja, og det er jo ofte et problem. Det er svært mange par hvor han ser ung ut, mens hun begynner å ligne en bestemor rundt 30. Kvinner får alderstrekk raskere. De får rynker raskere, de mister fargepigmentene raskere, og enda viktigere så er disse alderstrekkene antifeminine. Alderstrekk er ikke antimaskuline. Menn tenner som regel på femininitet, og visaversa. Vi er fortsatt et samfunn hvor menn er svert kontrollert av normer og forventninger, mens kvinner er frigjort fra dem. Likevel er det et klart mønster i at kvinnen i forhold oftest er yngre. Når menn etterhvert blir mer frigjort fra de tradisjonelle normene, vil vi bare se enda tydligere denne aldersforskjellen. Menn er klar over at de blir ansett som griser om de går for veldig mye yngre kvinner, og dette er nok med å skape et veldig skjevt bilde av hvor få mye yngre damer som faktisk er aktuelle for menn.

Noen liker eldre menn, andre ikke. Jeg likte aldri eldre menn, fortsatt ikke. Men skal sies at eldre menn aldri har prøvd seg på meg heller, så det er gjensidig uattraksjon 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 50+ ser jeg kun etter sexpartnere som er 40+ blant kvinner.

Joda, yngre kvinner har noe vakkert og dådyraktig over seg, men velpleide og velholdte modne kvinner er langt deiligere. De er dessuten mer erfarne, sikrere, eksperimenterende og mer teknisk dyktige i senga.

Å gå for modne kvinner er overhodet ikke å senke standarden.

Jeg mistenker TS for å trolle, men det er nok uansett dessverre en del mannslinger som mener som han.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og hvorfor skal unge kvinner senke kravene og bli sammen med en eldre, slapp mann på 40+? 

Anonymkode: e0f89...502

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...