Gå til innhold

Middelaldrende menn må slutte å bare gå etter unge og lekre kvinner!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

herzeleid skrev (7 timer siden):

Er du sikker på det?

Jeg har til gode å se noen si at å ønske en partner som behandler dem bra og som de finner tonen med er høye krav. Jeg har derimot sett en god del svar som dine, der en tilsynelatende argumenterer mot vindmøller.

Hvis folk ikke hadde snakker forbi hverandre så hadde disse trådene blitt veldig korte og kjedelige.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hva du lurer på? Alle myndige personer kan da bli sammen med de de ønsker, så fremt det er gjensidig. Duh.

Anonymkode: 65185...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (3 timer siden):

Hvis folk ikke hadde snakker forbi hverandre så hadde disse trådene blitt veldig korte og kjedelige.

Jeg tror i alle fall temperaturen hadde vært betraktelig lavere hvis en sluttet å hisse seg opp over meninger en innbiller seg at andre har. 

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

De som har ressurser kan kreve en del ting, blant annet mann som ikke er eldre enn en selv, slank og forholdsvis vakker mann, mann med høyere utdanning og kulturell kapital. Det kan ta tid å finne, men de finnes. Det vet jeg, har sånn i livet mitt, etter å ha måka meg gjrnnom diverse misogynistiske harrymenn. 

Kvalitetsmenn vil også ha tilsvarende damer, de er f.eks glupe nok til å forstå at ingen damer egentlig ønsker 15 år eldre fyr + at disse mennene har status nok til å ha hatt mulighet til å formere seg i 20- eller 30-åra, som tilsvarende damer.

Anonymkode: efa48...6d8

Fint, men jeg er usikker på hvordan dette er et relevant svar på innlegget du siterer? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 18.45):

Gubber som sikler etter jenter som kunne vært datteren deres er generelt svært lite attraktive. Kroppen har blitt eldre men hodet har ikke fulgt med i utviklingen. De dør som regel ensomme.

Anonymkode: bf704...875

Kjenner en som klager over å ikke ha sjans på de på 20 lenger. Sier dama hans er middels og ikke mye å se på, men hun er snill og sjenerøs da. Typisk narsissist.

Anonymkode: c7c67...4a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som klassifiserer kvinner ut fra hvor mye sexobjekter de er, har svekkede sjelesevner. De er tomme inneni og kjører bare på deres drifter

Anonymkode: c7c67...4a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 23.06):

Hvor kommer dette fra? 

Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen!

Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold!

Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene.

Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste!

Anonymkode: 540fb...772

Joda selvfølgelig skal du få ønske det du ønsker, men det er ikke dermed sagt at du faktisk får det du vil ha.

Er jo utallige menn som mener de "sliter" med å finne seg dame, men det er jo ikke rart når alle menn er kravstore og vil ha de samme damene, veldig mange av disse mennene ender ikke opp med de damene de vil ha og velger å legge skylda på alle kvinner istedenfor å se realismen i øynene. De tror de"blir bedre med årene" noe som stemmer for et fåtall av menn.

Anonymkode: 5cb99...481

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Menn som ser etter den «perfekte» partner som er minst 15 år yngre, og hvor utseendet betyr typ 99%, er totalt uinteressante og ekle i mine øyne.

Hilsen K38, som vet jeg kan få de fleste menn jeg ønsker.

Anonymkode: e0a59...aaa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn som ser etter den «perfekte» partner som er minst 15 år yngre, og hvor utseendet betyr typ 99%, er totalt uinteressante og ekle i mine øyne.

Hilsen K38, som vet jeg kan få de fleste menn jeg ønsker.

Jøss, du vet du kan få de fleste menn du ønsker. Hvorfor er du singel da? Du ønsker ikke kjæreste eller hva??. Du er bare sur fordi de velger unge kvinner i 20-årene som er pene og elegante. Kvinner på din alder har slått seg til ro.

Anonymkode: ff150...50f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn her på KG burde først og fremst snakke ordentlig til og om kvinner. jeg tenker mellom20 og 40 er perfekt. Jeg går dessverre da glipp av menn som sier"det er da ikke forbudt om hun er myndig" Det aksepterer jeg. Lykke til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jøss, du vet du kan få de fleste menn du ønsker. Hvorfor er du singel da? Du ønsker ikke kjæreste eller hva??. Du er bare sur fordi de velger unge kvinner i 20-årene som er pene og elegante. Kvinner på din alder har slått seg til ro.

Jeg er gift med en mann som er noen få år eldre enn meg, og som kan tilby meg alt jeg ønsker. Ja, han er kjekk, men det kommer langt ned på listen for hvorfor jeg valgte ham. Øverst kommet at jeg er hans livs kjærlighet og en bunnløs respekt for meg som kvinne.
Jeg vet fra før jeg giftet meg at var attraktiv, og var også kresen som deg, men så etter helt andre ting, mer varige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du glorifiserer og det syns. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynner det ikke å bli litt mye av disse alderforskjell fetisj-greiene nå? Det opprettes jo en ny tråd omtrent hver dag og folk hisser seg opp over det som åpenbart er trolleri.

For all del, det er selvsagt mange kvinner i midten av 20-årene som sikkert er flotte å se på, men jo eldre jeg blir jo mindre viktig er det. Jeg har passert 40 og aldri i verden om jeg hadde kunnet vært i et forhold med noen som var 15 år yngre enn meg. Den der pulinga er ikke like viktig som den en gang var heller, og om jeg først skal pule vil jeg heller pule med noen jeg er mentalt på bølgelengde med.

Anonymkode: d29c9...6d2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor har hun skrevet at hun er singel? Bare gi opp

Anonymkode: 5737b...9a0

Måten hun skriver på om unge kvinner er bitter. Istedet for å skrive noe fint. Hun virker til å ha noe imot oss unge. Dette blir for dumt. Jeg tenker at man kan være umoden i en alder av 33 også. Og en 23 åring kan være mere moden enn ei på 33.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Begynner det ikke å bli litt mye av disse alderforskjell fetisj-greiene nå? Det opprettes jo en ny tråd omtrent hver dag og folk hisser seg opp over det som åpenbart er trolleri.

For all del, det er selvsagt mange kvinner i midten av 20-årene som sikkert er flotte å se på, men jo eldre jeg blir jo mindre viktig er det. Jeg har passert 40 og aldri i verden om jeg hadde kunnet vært i et forhold med noen som var 15 år yngre enn meg. Den der pulinga er ikke like viktig som den en gang var heller, og om jeg først skal pule vil jeg heller pule med noen jeg er mentalt på bølgelengde med.

Anonymkode: d29c9...6d2

det er så digg at det finnes vanlige menn her.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker dette teateret av en tråd. Vi har TS som prater som en incel ved at han allerede i overskriften sier det han tror andre mener, men pytt pytt. Egentlig er en svært vellykket og sprek kar. det at han også er opptatt av bioligi er helt tilfeldig. Han leter etter en ung kvinne på 25. da det er perfekt for ham.

2. akte er 3 timer med krav og markedsverdi men så…

i 3 akt dukker deilig ung jente på 25 opp. Hva hun har lyst på? et fyrverkeri av en fiktiv 40 år gammel mann vel! det som er så bra er at denne kvinnen snakker som en mann på 60 til andre kvinner i tråden: Du er bare sur fordi de velger unge kvinner i 20-årene som er pene og elegante.

det er massevis av 25-åringer som omtaler seg selv som pene og elegante og dukker opp akkurat når casanovaen på 40 ønsker seg en stram kropp. Ungjenta angriper kvinnene i tråden da det er hun som vil ha TS.

Spørsmålet til slutt er: er det feil at fiktive 40-åringer foretrekker fiktive 25-åringer og samtidig får rakket ned på noen kvinnfolk? Og var det målet med tråden eller var det fantasien om ungjenta spilt av en sokk og hva vet jeg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...