AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #121 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du tror at du «fremstår» yngre enn du er sim noe poitivt? 🤣🤦🏻♀️ Anonymkode: de548...20f Nei, jeg har ikke sagt det er positivt. Jeg sier bare at det er slik det er. Hvor skrev jeg noe om at det er positivt? Jeg skulle gjerne sett litt eldre ut slik at jeg ikke ble tatt for å være mye yngre enn jeg er. I noen sammenhenger er det veldig plagsomt. Skal du gjøre narr av utseendet mitt også nå da? Du virker veldig sympatisk. Anonymkode: 540fb...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 10. mai 2023 #122 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg synes det er en viktig sak å fortelle menn at de ikke skal senke kravene og føle seg tvunget til å ta til takke med slitne alenemødre. Når jeg ser responsen i tråden blir det enda mer tydelig at de fleste kvinner kan akseptere at en mann også stiller krav. Det skal liksom bare være forbeholdt kvinner. Man kan da fint være på samme bølgelengde og ha samme preferanser selv om man har forskjellig fødselsår i passet? Jeg fremstår mye yngre enn jeg er, også fysisk. Jeg får ofte blikk etter meg fra ukjente kvinner (f.eks. om de jobber i en butikk) som ser ut som om de kunne være 25-30, men aldri fra de på 35+. Jeg vil tro jeg ser for ung ut for dem.... Anonymkode: 540fb...772 Det er ikke forbeholdt noen å stille krav, alle har og burde ha krav det er kverulering det krangles om. Det gjør ikke meg eller noen andre her noen ting at din kjæreste er ung, det er behovet til folk å trykke ned noen som er det det reageres på. Jeg liker noen på 25...fordi alle andre er STYGGE, det er det. Du kan syns noen er stygg da, men føler man burde forvente å få motstand når man ypper til negativitet I ditt innlegg reagerer jeg på slitne alene mødre, ingenting annet. Å at det ikke er lov til menn å stille krav, for alle har lov til det, hvem skal uansett stoppe deg? (Så lenge du ikke gjør noe ulovlig) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #123 Del Skrevet 10. mai 2023 Rosakatt skrev (15 minutter siden): Det er ikke forbeholdt noen å stille krav, alle har og burde ha krav det er kverulering det krangles om. Det gjør ikke meg eller noen andre her noen ting at din kjæreste er ung, det er behovet til folk å trykke ned noen som er det det reageres på. Jeg liker noen på 25...fordi alle andre er STYGGE, det er det. Du kan syns noen er stygg da, men føler man burde forvente å få motstand når man ypper til negativitet I ditt innlegg reagerer jeg på slitne alene mødre, ingenting annet. Å at det ikke er lov til menn å stille krav, for alle har lov til det, hvem skal uansett stoppe deg? (Så lenge du ikke gjør noe ulovlig) Jeg sa ikke at alle andre enn de på 25 er stygge, jeg sa at jeg har en preferanse for dem. Om de er litt eldre går det også fint, men jeg sa ikke noe om at andre er stygge. De er sikkert fine for alderen, bare ikke min smak siden jeg liker et ungdommelig utseende som kan matche mitt. Jeg har en stram kropp selv, og synes kvinner på min alder ser mye eldre ut enn meg (og jeg er ikke den eneste). Alenemødre vil jeg ikke ha, og det er jo fakta at de er slitne. Å være mor er en fulltidsjobb som jeg ikke vil være en del av for å oppdra andres barn. Ikke er jeg gira på barn selv heller som sagt. Det finnes sikkert en og annen jente på over 30 som har beholdt sitt ungdommelige utseende, men dessverre ser de fleste fort eldre ut. Nå er ikke du en av dem som har kommet med svært nedlatende svar, men det er bare å lese svarene jeg har fått, så skjønner du kanskje hvorfor jeg av og til svarer litt negativt også. I tilsvarende tråder hvor kvinner sier at de ikke vil senke kravene er det bare jubel og støtte. Anonymkode: 540fb...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 10. mai 2023 #124 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg sa ikke at alle andre enn de på 25 er stygge, jeg sa at jeg har en preferanse for dem. Om de er litt eldre går det også fint, men jeg sa ikke noe om at andre er stygge. De er sikkert fine for alderen, bare ikke min smak siden jeg liker et ungdommelig utseende som kan matche mitt. Jeg har en stram kropp selv, og synes kvinner på min alder ser mye eldre ut enn meg (og jeg er ikke den eneste). Alenemødre vil jeg ikke ha, og det er jo fakta at de er slitne. Å være mor er en fulltidsjobb som jeg ikke vil være en del av for å oppdra andres barn. Ikke er jeg gira på barn selv heller som sagt. Det finnes sikkert en og annen jente på over 30 som har beholdt sitt ungdommelige utseende, men dessverre ser de fleste fort eldre ut. Nå er ikke du en av dem som har kommet med svært nedlatende svar, men det er bare å lese svarene jeg har fått, så skjønner du kanskje hvorfor jeg av og til svarer litt negativt også. I tilsvarende tråder hvor kvinner sier at de ikke vil senke kravene er det bare jubel og støtte. Anonymkode: 540fb...772 Hva skjer når du blir sammen med ei på 25, og hun bikker 30? Bytter du henne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #125 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg sa ikke at alle andre enn de på 25 er stygge, jeg sa at jeg har en preferanse for dem. Om de er litt eldre går det også fint, men jeg sa ikke noe om at andre er stygge. De er sikkert fine for alderen, bare ikke min smak siden jeg liker et ungdommelig utseende som kan matche mitt. Jeg har en stram kropp selv, og synes kvinner på min alder ser mye eldre ut enn meg (og jeg er ikke den eneste). Alenemødre vil jeg ikke ha, og det er jo fakta at de er slitne. Å være mor er en fulltidsjobb som jeg ikke vil være en del av for å oppdra andres barn. Ikke er jeg gira på barn selv heller som sagt. Det finnes sikkert en og annen jente på over 30 som har beholdt sitt ungdommelige utseende, men dessverre ser de fleste fort eldre ut. Nå er ikke du en av dem som har kommet med svært nedlatende svar, men det er bare å lese svarene jeg har fått, så skjønner du kanskje hvorfor jeg av og til svarer litt negativt også. I tilsvarende tråder hvor kvinner sier at de ikke vil senke kravene er det bare jubel og støtte. Anonymkode: 540fb...772 Jeg skjønner det er vanskelig å bedømme seg selv, men du ser sannsynligvis ut som din egen alder du også. Alenemødre er nok slitne, og det er bra du har tatt ett valg i forhold til å involvere deg i en familie. Det krever mer enn å være kjæreste, fint at man faktisk tenker over dette på forhånd. En «bejublet» kvinne har nok sagt at hun heller vil være singel enn i ett forhold med noen som ikke passer for henne. En ikke fullt så bejublet mann har nok i klart å legge inn noen ufine generaliseringer på toppen. I tillegg har jeg vært ung og husker jeg hvor mye voksne menn faktisk tok seg til rette og hvordan det var ubehagelig og plaget meg når jeg var yngre. Så noe negativitet kommer nok av sympati med mine medsøstre. Jeg savner ikke den situasjonen i det hele tatt, det er noe av det beste med å bli eldre, det å slippe den type oppmerksomhet. Anonymkode: 93f6f...8b8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #126 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg sa ikke at alle andre enn de på 25 er stygge, jeg sa at jeg har en preferanse for dem. Om de er litt eldre går det også fint, men jeg sa ikke noe om at andre er stygge. De er sikkert fine for alderen, bare ikke min smak siden jeg liker et ungdommelig utseende som kan matche mitt. Jeg har en stram kropp selv, og synes kvinner på min alder ser mye eldre ut enn meg (og jeg er ikke den eneste). Alenemødre vil jeg ikke ha, og det er jo fakta at de er slitne. Å være mor er en fulltidsjobb som jeg ikke vil være en del av for å oppdra andres barn. Ikke er jeg gira på barn selv heller som sagt. Det finnes sikkert en og annen jente på over 30 som har beholdt sitt ungdommelige utseende, men dessverre ser de fleste fort eldre ut. Nå er ikke du en av dem som har kommet med svært nedlatende svar, men det er bare å lese svarene jeg har fått, så skjønner du kanskje hvorfor jeg av og til svarer litt negativt også. I tilsvarende tråder hvor kvinner sier at de ikke vil senke kravene er det bare jubel og støtte. Anonymkode: 540fb...772 Tror kanskje du snart må begynne og gjøre en reel virkelighetsoppfatning av deg selv. Så ung som du selv påstår at du ser ut må i så fall mest sannsynlig være en genfeil. Hvis ikke så må du regne med at aldringen plutselig kan skje fortere enn for de fleste andre hvor det går gradvis. Hvordan kan du forresten tro at damer i alderen hvor de aller fleste ønsker seg barn snart, velger en over 40 år gammel mann som i tillegg ikke ønsker seg barn? Menn over 40 begynner dessuten å få dårligere sædkvalitet også. Anonymkode: 15b50...1f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #127 Del Skrevet 10. mai 2023 7 minutter siden, Rosalilje84 said: Hva skjer når du blir sammen med ei på 25, og hun bikker 30? Bytter du henne ut? Hvorfor driver du og maser om dette egentlig? Prøver du å få vedkommende til å senke kravene? Anonymkode: 2c561...b9c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 10. mai 2023 #128 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor driver du og maser om dette egentlig? Prøver du å få vedkommende til å senke kravene? Anonymkode: 2c561...b9c Nei, jeg lurer oppriktig. Det er enkelte menn som gjør nettopp det, for eksempel DiCaprio. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. mai 2023 #129 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Overhørte en samtale hos frisøren idag . Ei søt jente i tjueårene hadde blitt sjekket opp av en fyr på førti pluss . Æsj, det var så ubehagelig , sa hun , han kunne vært faren min 😆. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsmann70 Skrevet 10. mai 2023 #130 Del Skrevet 10. mai 2023 Er veldig spesielt å lese alle kommentarene om at ungen unge damer vil ha eldre menn. Hvilke erfaring er det dere har gjort dere? Samme er det i andre tråder hvor kvinner må senke standarden. Vet det er unge menn og kvinner som søker eldre kvinner og menn. Hvorfor er det så galt? Hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #131 Del Skrevet 10. mai 2023 Skal liksom dette være motstykke til den andre tråden med at kvinner ikke skal senke kravene? Isåfall er det veldig dumt, for kvinnen i den andre tråden skriver ikke at hun må ha en mann som er 15-20 år yngre. Det å kreve å finne en så mye yngre partner er uansett noe helt annet enn å ikke senke kravene. Det er jo å ha helt urimelige og urealistiske krav. Dette skjønner de fleste som er normalt utstyrt i hodet sitt, men noen er jo ikke det. Anonymkode: d8733...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agaton Skrevet 10. mai 2023 #132 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) 20 hours ago, AnonymBruker said: Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Du og jeg har 100% like krav. Jeg kan jo alltids tenke "shit, noen kan dømme meg om jeg kommer med en ung kjæreste", men "shit så lykkelig jeg er" trumfer dette. En annen sak, som folk ofte glemmer, er at disse unge, flotte damene kan velge og vrake. Man undervurderer/umyndiggjør liksom disse damene ved å portrettere dem som ofre. For meg fremstår det som beint frem absurd å vurdere en dame på 40 dersom jeg kan få en i tjueårene. Lykke til med å finne en dame! Endret 10. mai 2023 av Agaton 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustelise Skrevet 10. mai 2023 #133 Del Skrevet 10. mai 2023 Rosalilje84 skrev (8 timer siden): Det er også veldig mange unge jenter som er overvektige. Så ung = pen er langt fra sannheten. Mener du at overvektig og pen er motsetninger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 10. mai 2023 #134 Del Skrevet 10. mai 2023 bustelise skrev (5 minutter siden): Mener du at overvektig og pen er motsetninger? Mener du at ei dame som veier 100 kilo og har masse fettvalker, er klassisk pen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustelise Skrevet 10. mai 2023 #135 Del Skrevet 10. mai 2023 Rosalilje84 skrev (1 minutt siden): Mener du at ei dame som veier 100 kilo og har masse fettvalker, er klassisk pen? Pleier du alltid å besvare spørsmål med spørsmål? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #136 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skjønner det er vanskelig å bedømme seg selv, men du ser sannsynligvis ut som din egen alder du også. Alenemødre er nok slitne, og det er bra du har tatt ett valg i forhold til å involvere deg i en familie. Det krever mer enn å være kjæreste, fint at man faktisk tenker over dette på forhånd. En «bejublet» kvinne har nok sagt at hun heller vil være singel enn i ett forhold med noen som ikke passer for henne. En ikke fullt så bejublet mann har nok i klart å legge inn noen ufine generaliseringer på toppen. I tillegg har jeg vært ung og husker jeg hvor mye voksne menn faktisk tok seg til rette og hvordan det var ubehagelig og plaget meg når jeg var yngre. Så noe negativitet kommer nok av sympati med mine medsøstre. Jeg savner ikke den situasjonen i det hele tatt, det er noe av det beste med å bli eldre, det å slippe den type oppmerksomhet. Anonymkode: 93f6f...8b8 Nei, jeg gjør ikke det dessverre. Jeg får ofte spørsmål om hva jeg studerer og denslags av folk som ikke kjenner alderen min og bare skal småprate for å være hyggelig (frisør etc.). Dessuten kommenterer jenter at jeg ser enda yngre ut i virkeligheten enn på bildene når jeg møter dem, som om det skulle være et kompliment. Jeg har prøvd å velge bilder der jeg ser "voksen ut". Heldigvis er jeg pen, så det er ikke helt krise, men det er forskjeller på hvor ung man ser ut, og det reflekteres ikke alltid av det som står i passet. Jeg har aldri tatt meg til rette eller plaget noen heller, skjønner ikke hvor du har det fra. Jeg har aldri gjort noe slikt, og ville aldri gjort det. Hvor har jeg generalisert? Jeg har også sagt at jeg heller vil være singel og kresen enn å være i et forhold med noen som ikke passer for meg og smaken min. Om noen har generalisert i denne tråden er det 90% av svarene jeg har fått. Anonymkode: 540fb...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #137 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Alle oppegående menn jeg kjenner ville aldri gått for ei på under 25. De som synes det er ok, er alltid de som er evig single. Og som ingen vil ha av diverse grunner. https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11163991/A-look-Leonardo-DiCaprios-history-dating-women-25-under.html Anonymkode: e2033...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 10. mai 2023 #138 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kan dere mannevonde kvinnene som svarer her prøve å unngå personangrep og heller forklare meg hvorfor jeg skal senke kravene? Skal eldre menn senke kravene? Er det ikke bare positivt at jeg er ekstremt kresen og vet hva jeg vil ha? Vil dere at jeg skal ende opp ulykkelig i et forhold der ikke alt er rett, og ta til takke med en kvinne som ikke har alt jeg vil ha? TS Anonymkode: 540fb...772 Hvorfor 25 år? Jenter på 16 år er da mye bedre på alt det du nevner. Slutt å late som at du liksom har en moral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #139 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er en viktig sak å fortelle menn at de ikke skal senke kravene og føle seg tvunget til å ta til takke med slitne alenemødre. Når jeg ser responsen i tråden blir det enda mer tydelig at de fleste kvinner kan akseptere at en mann også stiller krav. Det skal liksom bare være forbeholdt kvinner. Man kan da fint være på samme bølgelengde og ha samme preferanser selv om man har forskjellig fødselsår i passet? Jeg fremstår mye yngre enn jeg er, også fysisk. Jeg får ofte blikk etter meg fra ukjente kvinner (f.eks. om de jobber i en butikk) som ser ut som om de kunne være 25-30, men aldri fra de på 35+. Jeg vil tro jeg ser for ung ut for dem.... Anonymkode: 540fb...772 Jeg vil fortsatt tro at en på 40 og eldre er på et helt annet sted i livet enn meg. Noe annet hadde bare vært trist. Det er mange på 40 som holder seg bra, både kvinner og menn, men ser jo likevel de er eldre. Det å være eldre er jo ikke negativt, men å forkaste noen for man tror man ser så veldig bra ut selv er noe spesielt. Som sagt jeg kunne ikke ha innledet et forhold med en som er nærmere min far i alder. Jeg hadde fortsatt følt det pinlig ovenfor venner, og jeg ville ikke hatt en som oppfører seg yngre enn han er. Lykke til, ts. Du går nok glipp av mye bra med et opphøyet selvbilde. Anonymkode: 92015...288 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #140 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Da har jeg jo forhåpentligvis allerede vært sammen med henne i noen år og blitt forelsket. Det jeg snakker om nå er kravene for nye damer. Som sagt, har mange andre krav også, så jeg tviler på at det blir en problemstilling. Tviler på at mange kvinner kan oppfylle kravene mine, men om de skulle klare det, så skal de få en sjanse etter at de blir 30 også. Jeg blir jo eldre også. Kanskje kravene mine endrer seg? Forbauset over tilbakemeldingene her. Hvorfor er det ikke en positiv ting at en mann ikke tar til takke med noen og ender opp i et ulykkelig forhold? Jeg hadde håpet på mye mer positive tilbakemeldinger. Anonymkode: 540fb...772 Har lest gjennom innleggene dine. Synes det er helt supert at du ikke tar til takke, ønsker deg lykke til med singeltilværelsen eller med muligheten at du finner en dame som fyller kravspesifikasjonen og er interessert i deg. Jeg tar deg på ordet når du sier du ikke oppfører deg plagsomt. Denne kua har vært kvige og vet at det er det en del menn som gjør (de fleste gjør det ikke, men de som gjør det er gjerne veldig aktive og oppsøker mange damer) Beklager at svaret ble farget av egne dårlige erfaringer. Anonymkode: 93f6f...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå