AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #101 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 De lekre "jentene" på 25-ish er selvfølgelig ikke interessert i et forhold med deg. Selv om du kanskje får ligget med et par av dem i ny og ne. Flotte og unge damer kan velge og vrake i menn, og da velger de ikke en på over 40. De absolutt aller fleste kvinner (for det er kvalmt å kalle dem jenter) i midten av 20-årene har også en drøm om å få barn innen 5-10 år. Og du er for gammel til å bli far til disse potensielle barna, derfor utgår du som partner. Alle oppegående damer tenker og planlegger for fremtiden. Jeg skal ikke be deg senke kravene dine, men du kan like gjerne innse først som sist at du kommer til å forbli singel resten av livet Anonymkode: e4f79...bf7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 10. mai 2023 #102 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Smak og tiltrekning er heldigvis forskjellig fra person til person! For meg ville det vært å senke standarden om jeg ble sammen med ei på 25 år. Ganske enkelt fordi jeg synes damer i 40 og 50 åra som tar vare på seg selv, er langt mer sexy og atraktive en jenter i 20 åra. I dag er også de fleste damer jeg kjenner i 40 og 50 åra mer ungdomlig og mer sexy en sine mannlige partnere på egen alder. Mens damene i 40 og 50 åra ofte trener Zumba og pilates etter jobb og lever mye mer sunt ser jeg deres menn sitte å se på TV med en Øl etter jobb og ser dvaske og alderspreget ut. Men jeg har altid syntes pene og selvbeviste damer i 40 og 50 åra er mer sexy og atraktive en de i 20 årene. Det syntes jeg også når jeg var 20 år gammel. Selv om jeg etter flere andre damer endte opp med ei som er på egen alder. Men det er først nå da vi nærmet oss og passerte 40 år at hun har fått både en atitude og kropp som konkurrerer med damer som er eldre en oss. Tidligere fantaserte jeg konstant om eldre damer en meg selv og klarte så vidt å motstå fristelsen til å være utro når 10-15 år eldre damer la an på meg. Dem skulle bare vist hvor nær jeg var til å gi etter. Mens jeg har ingen problemer med å motstå fristelsen når jeg nå opplever at damer i slutten av 20 årene har lagt an på meg. Jeg kjenner også flere damer som altid er mest tiltrukket av menn som er 15-30 år eldre en dem selv og som er i forhold med eldre menn. Så heldigvis er vi forskjellige. Så jeg ser ingen problemer med at du på min alder ønsker ei på 25 år. Men å sette alder på kvinner som absolutt krav virker kvinne fiendtlig akkurat som det er mansfiendtlig å mene at en 41 år gammel mann er en gris om han er sammen med ei på 25 år. For selv om jeg blir mest tiltrukket av damer som er eldre en meg selv finnes det yngre damer som er mer moden både i kropp og mentalt en gjennomsnittet. Det finnes også mange damer på 40 som er mer ungdomlig i huden, mer fast i kroppen og langt mer sexy en mange damer på 25. Så det å sette absolutte alders krav eller begrensninger den ene eller den andre veien er kunstig og bassert på fordommer. Eneste grunn for å kun ha damer godt under 40 og som du 25 år som krav er om du ønsker og bli småbarns far. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 10. mai 2023 #103 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Hvorfor skal en ung kvinne i 20-årene senke på sine krav for å være sammen med en som kan være hennes far? For så å binde hele livet sitt med deg? Når hun er 40 er du snart pensjonist. Når hun er snart pensjonist er du ganske sannsynligvis død. Så hva tjener hun på det? Med mindre du er søkrik og leter etter en trofekone som er med deg kun for penger og status, ser jeg ikke hva en ung kvinne i 20-årene kan få ut av dette. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #104 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du vet at man kan ha sprettrumpe og faste pupper når man er over 40 også? 😂 Og det er mange unge damer med hengepupper. Anonymkode: fa2f2...abc Ja, men det forekommer SVÆRT sjelden sammenlignet med hos veldig unge, selvfølgelig. Langt fra så mange, og så ille, som de eldre. Gravitasjon og tid regner jeg du er kjent med, om enn du syns det er ubehagelig og helst fornekter det. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe, jeg er også i 20 årene og bifil og synes det er motsatt. Den beste jeg har ligget med var en dame på 41. Synes de ofte holder seg mye bedre enn menn i den alderen. Orker ikke en rynkete mann med store viker. Anonymkode: 5c7b2...3d1 Smak og behag. Det virker dog som det er mer "akseptert" å like noen som er 20 år eldre, enn 20 år yngre (men den ene parten er jo like fullt 20 år yngre... Virke somre Kan man ikke bare la folk ha de preferansene de har? (For min del er det ikke noe sånn fast greie meislet i stein heller - om jeg treffer noen jeg liker, om så i 60-årene, så javel liksom....) Anonymkode: 59a83...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #105 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Nei, man skal ikke senke kravene - men på den andre siden kan man da heller ikke skylde på andre enn seg selv om man ikke får det man ønsker seg, og det gjelder selvsagt både menn og kvinner. Så lenge du har et realistisk syn på dette, så ordner det seg nok. Jeg tenker vel mest på hva du mener at du har til felles med en kvinne som er såpass mye yngre enn deg. Hva hvis hun ønsker barn, f eks.? Mange unge kvinner gjør jo det. Jeg lurer også på om det er sånn at du kommer til å ønske å "skifte henne ut" når hun f.eks. bikker 30? Siden du synes de i midten av 20-årene er finest, mener jeg? Realistisk sett vil jo sjansene dine til å få en mye yngre kvinne reduseres jo eldre du blir. At Dolph Lundgren har kapret ei på noenogtyve i en alder av noenogseksti, betyr dessverre ikke at dette er oppnåelig for alle. Anonymkode: cc8d3...7f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #106 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja, men det forekommer SVÆRT sjelden sammenlignet med hos veldig unge, selvfølgelig. Langt fra så mange, og så ille, som de eldre. Gravitasjon og tid regner jeg du er kjent med, om enn du syns det er ubehagelig og helst fornekter det. Anonymkode: 59a83...c1c Jeg syns ikke det er ubehagelig og ikke er jeg i fornektelse. Artig at du skal belære meg om gravitasjon og tid 🤣 Du vet at du blir eldre du også? Eller er du i fornektelse? Jeg er straks 50 og har fortsatt faste pupper, skulle det endre seg så lever jeg fint med det. Anonymkode: fa2f2...abc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #107 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Smak og behag. Det virker dog som det er mer "akseptert" å like noen som er 20 år eldre, enn 20 år yngre (men den ene parten er jo like fullt 20 år yngre... Virke somre Kan man ikke bare la folk ha de preferansene de har? (For min del er det ikke noe sånn fast greie meislet i stein heller - om jeg treffer noen jeg liker, om så i 60-årene, så javel liksom....) Anonymkode: 59a83...c1c Man liker den man liker så klart. Jeg skjønner ikke dette med å gidde å ta til takke som mange snakker om. Men hvis jeg skulle blitt sammen med en mann på 40 så ville det vært å ta til takke. Synes at menn og kvinner holder seg best i 30 årene sånn generelt, men synes at mange menn blir så gamle når de blir 40. Anonymkode: 5c7b2...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #108 Del Skrevet 10. mai 2023 Om du er mann og har penger så kan du selvfølgelig gå for yngre kvinner. Det forutsetter et minimum av helse men pengene er klart det viktigste hvis du går for de yngre klassene. Hvis du f.eks. er 60 år så må du ha 10 millioner for å få ei på 50 år, 100 millioner for å få ei på 40 år, 1 milliard for å få ei på 30 og du må nok over 10 milliarder for å få ei på 20 år. Nå snakker vi fast forhold med en varighet på 4-5 år. Hvis det er snakk om kortvarige forhold, ferieturer o.s.v. så er det selvfølgelig veldig mye billigere og man kan få mye mer variert. Anonymkode: 17b50...3b5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #109 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 To perspektiver på dette: 1) 3/10 på trollometeret. Lite originalt og akk så forutsigbart. 2) Hvis man skulle se bort fra 1 og tenke litt generelt rundt problemstillingen: Selvfølgelig synes jeg som middelaldrende (skilt) mann at unge kvinner i 20-åra er "stramme og deilige" for å bruke ts sine ord. Jeg som heterofil mann liker kvinner, det sies seg selv. Det syntes jeg når jeg selv var i 20-åra også. Men vi blir alle eldre, og jeg kan aldri drømme om at jeg i dag skulle gjøre et sjekkeframstøt overfor så unge kvinner. Det var noe som for min del hørte til en lørdagskveld uten på byen for noen og tjue år siden. Om det er fordi jeg har en realistisk tilnærming til egne sjanser på markedet, om det er smaken som forandrer seg naturlig med alderen eller om det er "naturlig sosial kontroll" eller en kombinasjon av alt er kanskje ikke godt å si. Anonymkode: bed7f...f1b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #110 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Selv liker jeg best. at mannen ikke viser tegn av tidens tann, at han ikke har antydning til grå hår, hårtap eller mørke fyllinger i tennene. Kråketær rundt øynene er heller ikke veldig flatterende på en mann. Helst hårløs, litt brunfarge og synlig trent kropp. Han bør også ha en ungdommelig potens som holder i timesvis. Jeg er rundt 40 og i min mest seksuelle alder så langt. Min erfaring er at menn på min alder sjeldent klarer å henge med. Veltrente yngre menn på 25-30 derimot, de får ikke nok 🥳 Så jeg kommer ikke til å senke kravene mine. Hvorfor skal jeg det når jeg har tilgang på virile unge menn som ser helt fantastiske ut? Da slår jeg meg ikke til ro med en kjedelig mann på 40+ som kommer til å eldes mye raskere enn en som er yngre. Anonymkode: b91fe...361 Takk! Og der beskriver du meg! Full hårmanke, Slank og pen og litt muskler, omtrent hårløs (litt på brystkassa). Brun er jeg ikke nå siden det ikke er sesong. Ungdommelig potens og kan holde i timesvis Ingen synlige rynker. Ikke alltid biologisk alder følger fysisk alder, og det er rett og slett kleint når folk tror jeg er under 30. Damene på min alder ser jo 10 år eldre ut. Ikke har jeg barn heller, og ikke vil jeg ha. Kommer aldri til å senke kravene og ta en alenemamma på 40 heller. Slikt bør være lov. Jeg hadde en fling med ei på 29 nylig, som akkurat er innenfor. Dessverre må hun ha hatt et eller annet som ligner borderline, men ellers fin match og et fyrverkeri seksuelt. Hun så også ung ut for alderen egentlig. Lykke til med å finne drømmeprinsen! Har du utseende til det, ikke barn etc. burde det være mulig å få et forhold også, selv om det oftere går andre veien. Anonymkode: 540fb...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 10. mai 2023 #111 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk! Og der beskriver du meg! Full hårmanke, Slank og pen og litt muskler, omtrent hårløs (litt på brystkassa). Brun er jeg ikke nå siden det ikke er sesong. Ungdommelig potens og kan holde i timesvis Ingen synlige rynker. Ikke alltid biologisk alder følger fysisk alder, og det er rett og slett kleint når folk tror jeg er under 30. Damene på min alder ser jo 10 år eldre ut. Ikke har jeg barn heller, og ikke vil jeg ha. Kommer aldri til å senke kravene og ta en alenemamma på 40 heller. Slikt bør være lov. Jeg hadde en fling med ei på 29 nylig, som akkurat er innenfor. Dessverre må hun ha hatt et eller annet som ligner borderline, men ellers fin match og et fyrverkeri seksuelt. Hun så også ung ut for alderen egentlig. Lykke til med å finne drømmeprinsen! Har du utseende til det, ikke barn etc. burde det være mulig å få et forhold også, selv om det oftere går andre veien. Anonymkode: 540fb...772 Men det er det som ofte er problemet - flere kvinner som tar til takke med mye eldre menn, sliter psykisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #112 Del Skrevet 10. mai 2023 Drizzt skrev (5 timer siden): Hvorfor skal en ung kvinne i 20-årene senke på sine krav for å være sammen med en som kan være hennes far? For så å binde hele livet sitt med deg? Når hun er 40 er du snart pensjonist. Når hun er snart pensjonist er du ganske sannsynligvis død. Så hva tjener hun på det? Med mindre du er søkrik og leter etter en trofekone som er med deg kun for penger og status, ser jeg ikke hva en ung kvinne i 20-årene kan få ut av dette. Det er bare 15 års aldersforskjell og jeg holder meg veldig bra for alderen. Hva er det hun ikke kan få fra meg, som hun kan få fra yngre? Jeg er kjekk og pen, hyggelig, smart etc. Det var da ikke måte på negativitet. Single kvinner i min alder og yngre er ofte alenemødre, og jeg er ikke interessert i å bli pappa og i alle fall ikke reservepappa. Om jeg skulle få barn skal de i alle fall være mine egne. Når det er sagt er jeg veldig glad i barn, men jeg har nieser og nevøer som jeg har god kontakt med. Anonymkode: 540fb...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #113 Del Skrevet 10. mai 2023 Rosalilje84 skrev (20 minutter siden): Men det er det som ofte er problemet - flere kvinner som tar til takke med mye eldre menn, sliter psykisk. Hun tok ikke til takke med meg på noe vis og er fremdeles forelsket i meg og klarer ikke å gå videre. Synd at det ble slik, for hun elsket meg virkelig. Jeg hadde også sterke følelser for henne, men i lengden gikk det ikke da hun fikk for intense følelser. Dårlig gjort å komme med slike påstander/antagelser om forhold du ikke vet noe om. Anonymkode: 540fb...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #114 Del Skrevet 10. mai 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Du lever i en vrangforestilling. Jeg er selv mann på 40+ og jeg kjenner ingen på egen alder som går etter kvinner i 20 åra. Hvis noen hadde gjort det hadde de blitt ghosta ganske så fort. Anonymkode: f2041...1d7 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #115 Del Skrevet 10. mai 2023 Hvorfor er det kun kvinner som skal kunne ha krav til en partner? Anonymkode: 558ba...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #116 Del Skrevet 10. mai 2023 Du går da for de du ønsker, ts. Hvorfor lage en tråd om det? Synes du selv du må forsvare deg selv? Jeg hadde kanskje falt på en på 40 år. Innlede forhold derimot- neppe. Tror jeg hadde følt det pinlig og tatt han med på fest hos venner, og spesielt om han skulle vært på vårt "nivå". Jeg vil tro det samme gjelder motsatt. Tror heller ikke mine foreldre ville likt det. Det hadde føltes rart. I min store omgangskrets er det ingen som er sammen med noen mer enn 5 år eldre. Det er noe med å være på samme bølgelengde og like preferanser Anonymkode: 92015...288 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #117 Del Skrevet 10. mai 2023 36 minutter siden, Rosalilje84 said: Men det er det som ofte er problemet - flere kvinner som tar til takke med mye eldre menn, sliter psykisk. Ok? Hvor har du dette tøvet fra? Anonymkode: 151ee...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #118 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du går da for de du ønsker, ts. Hvorfor lage en tråd om det? Synes du selv du må forsvare deg selv? Jeg hadde kanskje falt på en på 40 år. Innlede forhold derimot- neppe. Tror jeg hadde følt det pinlig og tatt han med på fest hos venner, og spesielt om han skulle vært på vårt "nivå". Jeg vil tro det samme gjelder motsatt. Tror heller ikke mine foreldre ville likt det. Det hadde føltes rart. I min store omgangskrets er det ingen som er sammen med noen mer enn 5 år eldre. Det er noe med å være på samme bølgelengde og like preferanser Anonymkode: 92015...288 Jeg synes det er en viktig sak å fortelle menn at de ikke skal senke kravene og føle seg tvunget til å ta til takke med slitne alenemødre. Når jeg ser responsen i tråden blir det enda mer tydelig at de fleste kvinner kan akseptere at en mann også stiller krav. Det skal liksom bare være forbeholdt kvinner. Man kan da fint være på samme bølgelengde og ha samme preferanser selv om man har forskjellig fødselsår i passet? Jeg fremstår mye yngre enn jeg er, også fysisk. Jeg får ofte blikk etter meg fra ukjente kvinner (f.eks. om de jobber i en butikk) som ser ut som om de kunne være 25-30, men aldri fra de på 35+. Jeg vil tro jeg ser for ung ut for dem.... Anonymkode: 540fb...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #119 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er en viktig sak å fortelle menn at de ikke skal senke kravene og føle seg tvunget til å ta til takke med slitne alenemødre. Når jeg ser responsen i tråden blir det enda mer tydelig at de fleste kvinner kan akseptere at en mann også stiller krav. Det skal liksom bare være forbeholdt kvinner. Man kan da fint være på samme bølgelengde og ha samme preferanser selv om man har forskjellig fødselsår i passet? Jeg fremstår mye yngre enn jeg er, også fysisk. Jeg får ofte blikk etter meg fra ukjente kvinner (f.eks. om de jobber i en butikk) som ser ut som om de kunne være 25-30, men aldri fra de på 35+. Jeg vil tro jeg ser for ung ut for dem.... Anonymkode: 540fb...772 Du tror at du «fremstår» yngre enn du er sim noe poitivt? 🤣🤦🏻♀️ Anonymkode: de548...20f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #120 Del Skrevet 10. mai 2023 Rosalilje84 skrev (52 minutter siden): Men det er det som ofte er problemet - flere kvinner som tar til takke med mye eldre menn, sliter psykisk. For det er det det er, de tar til takke, fordi de ikke har andre valg. En kvinne med god inntekt og egen karriere vil f.eks. ikke bli pressa til å ta til takke med en for gammel mann. Det er bare å se seg rundt. Anonymkode: efa48...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå