Gå til innhold

Middelaldrende menn må slutte å bare gå etter unge og lekre kvinner!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor kommer dette fra? 

Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen!

Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold!

Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene.

Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste!

Anonymkode: 540fb...772

Du burde absolutt ikke senke kravene. Ingen kvinner på din egen alder fortjener å være sammen med en ekkel gammel gris som i smug (eller åpenlyst) sikler på kvinner som kunne vært datteren hans.

Det er selvsagt bedre å være si hel enn å være sammen med noen bare fordi det var den eneste du hadde sjangs på - både for din del og dama sin del.

Når det er sagt synes jeg menn som deg er motbydelige, håper ikke du får satt klørne dine i en ung psykisk skadet sjel med daddy-issues og «deilig stram kropp» 😢

Anonymkode: 1df54...2a0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skjønner deg godt jeg, TS. Jeg er kvinne i tjueårene selv, og liker både eldre menn og ettersom jeg er bifil foretrekker jeg også samme type damer. Hvorfor ha en merr på 40 år med hengepupper, hvis man kan få en med sprettrumpe og faste pupper på 22?

Anonymkode: 59a83...c1c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan vil du definere din egen markedsverdi? som har hundrevis av kvinnefiendtlige poster på kvinneguiden

Anonymkode: 2aa0a...6ec

Det har aldri vært kvinnefientlig å fremheve fakta rundt attraksjon. Vet du hva som er kvinnefiendtlig? Det er å hevde at kvinner i form av sitt kjønn ikke skal ha enkelte rettigheter og muligheter. Å vanne ut begrepet kvinnefiendtlighet sånn som du gjør nå, vil bare bidra til å renvakse faktisk kvinnefiendtlighet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kar90 skrev (19 minutter siden):

Det har aldri vært kvinnefientlig å fremheve fakta rundt attraksjon. Vet du hva som er kvinnefiendtlig? Det er å hevde at kvinner i form av sitt kjønn ikke skal ha enkelte rettigheter og muligheter. Å vanne ut begrepet kvinnefiendtlighet sånn som du gjør nå, vil bare bidra til å renvakse faktisk kvinnefiendtlighet.

Fakta rundt attraksjon er at alle liker masse forskjellig. Å påstå at kvinner over 30 er gamle, ekle og ikke verdt noe, er kvinnefiendtlig. Statistisk sett er de aller fleste menn sammen med kvinner som er 2-3 år yngre, altså jevnaldrende. Det finnes selvfølgelig avvik begge veier. 

Det er også helt greit å kun like veldig unge damer, også når man selv drar på årene. Så lenge du ikke klager over at du ikke får disse unge damene (for det har du ikke KRAV på), og ikke plager unge damer ved å ikke ta nei for et nei, er det null problemer. Du kan gjerne være singel og vente til du møter en snasen 18-åring å hekke på. Men du bør jo også fortelle denne snasne 18-åringen at hun blir byttet ut når hun er "for gammel", a la Leonardo DiCaprio-vane. Sånn at hun vet hva som er i vente. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Skjønner deg godt jeg, TS. Jeg er kvinne i tjueårene selv, og liker både eldre menn og ettersom jeg er bifil foretrekker jeg også samme type damer. Hvorfor ha en merr på 40 år med hengepupper, hvis man kan få en med sprettrumpe og faste pupper på 22?

Det er jo ingen problemer med holdningen generelt. Men disse menn og bifile damer må skjønne at det er x antall unge, pene, tynne damer i Norge, som eldre menn og damer konkurrerer med yngre, strammere og mer virile menn og damer med. Som regel går konkurransen i de eldres disfavør. Det er som sagt ikke noe galt å begi seg ut i denne konkurransen, men da må man også akseptere at man kanskje forblir alene resten av livet fordi de fleste unge, pene, tynne damer foretrekker mannfolk på sin alder, med fin kropp, høy sexlyst osv. Eventuelt kan de få seg en overvektig ung dame med dårlig selvtillit, men det vil de sikkert ikke ha :D  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste!

Det kan nok være smart å legge kravene på det nivået man selv befinner seg på. Som en 38-åring med bra utseende og får tilbakemelding om at jeg er en hyggelig og interessant mann, så tenker jeg kravene mine bør ligge på dame 35-40 med bra utseende, hyggelig og interessant.

Verre eller vanskeligere er det ikke :)

Anonymkode: 024fb...ca0

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Du vet at man kan ha sprettrumpe og faste pupper når man er over 40 også? 😂

Og det er mange unge damer med hengepupper. 

Anonymkode: fa2f2...abc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at man kan ha sprettrumpe og faste pupper når man er over 40 også? 😂

Og det er mange unge damer med hengepupper. 

Det er også veldig mange unge jenter som er overvektige. Så ung = pen er langt fra sannheten. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har det vært en del tråder her om kvinner i 40 årene som vil skilles fra mannen sin som er 15-20 år eldre. Så da vet du hva du går til. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann på 41, i sin beste alder? 😅 jeg må le litt

Selv jeg på 31 ville aldri gått for en på 40. 

Mannen er 30 🥰 alle eksene er på min alder også

Anonymkode: de548...20f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kan dere mannevonde kvinnene som svarer her prøve å unngå personangrep og heller forklare meg hvorfor jeg skal senke kravene?

Skal eldre menn senke kravene? Er det ikke bare positivt at jeg er ekstremt kresen og vet hva jeg vil ha? Vil dere at jeg skal ende opp ulykkelig i et forhold der ikke alt er rett, og ta til takke med en kvinne som ikke har alt jeg vil ha?

TS

Anonymkode: 540fb...772

Skal jeg være ærlig så bryr det meg ikke hva single folk jeg ikke kjenner vil ha. Regner med dette er en motpol til den tråden med kvinnen i 40 årene som ikke ville senke kravene. Ha så mange krav dere bare vil ha. Man kan ønske seg gull og grønne skoger,  om det er realistisk at en får det er noe annet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En merr? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil heller ikke ta til takke med en på 40. Dere kan skryte så mye dere vil av dere selv men dere er for gamle.

Anonymkode: 5c7b2...3d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (27 minutter siden):

Fakta rundt attraksjon er at alle liker masse forskjellig. Å påstå at kvinner over 30 er gamle, ekle og ikke verdt noe, er kvinnefiendtlig. Statistisk sett er de aller fleste menn sammen med kvinner som er 2-3 år yngre, altså jevnaldrende. Det finnes selvfølgelig avvik begge veier. 

Det er også helt greit å kun like veldig unge damer, også når man selv drar på årene. Så lenge du ikke klager over at du ikke får disse unge damene (for det har du ikke KRAV på), og ikke plager unge damer ved å ikke ta nei for et nei, er det null problemer. Du kan gjerne være singel og vente til du møter en snasen 18-åring å hekke på. Men du bør jo også fortelle denne snasne 18-åringen at hun blir byttet ut når hun er "for gammel", a la Leonardo DiCaprio-vane. Sånn at hun vet hva som er i vente. 

Enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hva en mann på 41 synes om seg selv,  og hva de unge jentene i 20-årene synes om han er to helt forskjellige ting. Hvis man synes at man må ha en partner som er så mye yngre er man i utakt med selv, sin egen alder og sine omgivelser. 

Anonymkode: d8733...025

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe, jeg er også i 20 årene og bifil og synes det er motsatt. Den beste jeg har ligget med var en dame på 41. Synes de ofte holder seg mye bedre enn menn i den alderen. Orker ikke en rynkete mann med store viker.

Anonymkode: 5c7b2...3d1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):

TS hvem er det som sier at menn må slutte med dette?

Hadde du spurt meg da jeg var i 20 årene ville jeg nok sagt det, fordi eldre menn var plagsomme og ekle for ofte. Nå som eldre kvinne plager det meg ikke at en del eldre menn løper etter 20- åringer, og bare håper i sympati med yngre kvinner at de ikke opplever det påtrengende og ekkelt. Mitt problem er det ikke lenger. 

Jeg vil gjette at dersom noen sier dette må det være de yngre kvinner som blir plaget av det, men tror egentlig at kvinner i alle aldere aksepterer at slike finnes. At det bare er slik. Så lenge oppførsel er ok er det heller ikke et problem for kvinner. Noen liker sikkert oppmerksomheten og de fleste klarer å håndtere/ignorere uønsket oppmerksomhet. Vi eldre kvinner savner ikke oppmerksomheten fra menn som sikler på yngre kvinner. Vi vil jo helst ikke ha en slik mann selv. 

Et ganske oppkonstruert problem egentlig. Kanskje et problem for de menn som har slike preferanser, og som stadig blir eldre uten at preferanser endres, men så lenge oppførsel er ok klarer jeg ikke å se hvordan dette skulle være et problem for oss kvinner. Menn som ikke oppfører seg ok er et problem for oss kvinner, men alder har ingenting å si angående det. Det er like lite ok at en mann på 23 år ikke oppfører seg ok som en på 41 eller 65 år, men det er jo egentlig en annen problemstilling enn det å ha preferanser.

Personlig har jeg aldri opplevd menn som ikke er interessert i meg som et problem, og skjønner egentlig ikke at det kan være et problem at menn har preferanser som ikke inkluderer meg. Jeg må si jeg går ut fra at over 90% av menn har preferanser som ikke inkluderer meg, uten at det noen gang har vært et problem. Det er jo menn hvor det er gjensidig interesse vi kvinner har interesse av. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...