AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #61 Del Skrevet 10. mai 2023 Hehehe, ok. Den er grei. Anonymkode: 68a4d...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 10. mai 2023 #62 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Så du er ute etter å finne noen som du kan leve med i resten av livet og få barn sammen med. Det betyr at den du søker vil få en hud som eldes, i større eller mindre grad forandres på grunn av barnefødsler, og så videre. Akkurat som du kommer eldes. Resten av livet, det er for deg sannsynligvis over 40 år. Skjønner ikke hvorfor du velger å fokusere på et krav, som kun vil gjelde i starten av forholdet, der du også vil øke risiko å kjøpe katta i sekken. Er hun 22 eller 32. Med hun på 32 vil du i mye større grad vite hva du faktisk får. Også når det gjelder stram kropp og ungdom i kropp og sinn. Har hun på 32 barn fra tidligere så vet du også hvordan hun klarer å håndtere det, og at hun nok har lært seg noe om forhold og slikt som hun på 22 ikke har. Nei, hvorfor benytter du ikke den fordel som du har sammenlignet med når du var 25. Det at du faktisk kan se etter en fremtida partner i et større alderspenn. Som øker mulighetene for deg å faktisk finne det du ønsker. Ellers så vi du i økende grad bli transformert til en gammel bitter gris som jakter etter jenter med stadig større aldersforskjell for tilfeldig sex. PS. Min kone er 9 år yngre, men ikke på grunn av at jeg hadde alder som krav, men at det er sånn som kan skje når mennesker møtes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 10. mai 2023 #63 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Nå skjønner jeg at dette antagelig er skrevet for å ironisere over alle utbruddene om at kvinner aldri skal måtte senke krav osv. men for å ta spørsmålet litt på alvor; Du bør ha noenlunde realistiske krav/forventninger om du faktisk ønsker å finne deg en partner. Kanskje enda viktigere bør du ha krav/forventninger som gir deg en lykkelig relasjon. For de fleste menn vil det å kreve (og prioritere) at partneren er halvparten av egen alder gjøre at en ikke finner noen, og å prioritere det høyt kan gå på bekostning av andre mye viktigere egenskaper for en sunn relasjon. Samtidig er det klart det ikke er noe poeng i å legge seg på et realistisk nivå om en vet en ikke blir lykkelig med noen av de en kan få et forhold med, men det er antagelig svært sjeldent tilfelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #64 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 samme er det for oss damer som er eldre, vi har heller ingen interesse av å senke kravene og mange av oss ønsker også en yngre sprek mann enn en gammel gubbe du blir kanskje innen få år vil bli pleie trengende. Går det nedover med mannfolk f.eks i 60 årene så går det fort. Det har jeg sett gang på gang. Og da å finne seg en på 58... så er det stor sjans for at en ikke får så veldig mange år sammen som friske personer. Noe sånt ønsker ikke jeg å havne oppi i hvertfall så at de ser etter yngre er helt greit for min del. De har mer energi til å ta seg av eldre menn enn jeg har kjenner jeg. Anonymkode: 2cf5c...32d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. mai 2023 #65 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan dere mannevonde kvinnene som svarer her prøve å unngå personangrep og heller forklare meg hvorfor jeg skal senke kravene? Skal eldre menn senke kravene? Er det ikke bare positivt at jeg er ekstremt kresen og vet hva jeg vil ha? Vil dere at jeg skal ende opp ulykkelig i et forhold der ikke alt er rett, og ta til takke med en kvinne som ikke har alt jeg vil ha? TS Anonymkode: 540fb...772 Jeg er kvinne i 50 årene og syns du ikke skal senke kravene. Er det yngre kvinner du liker så gå for det. Jeg liker yngre menn så jeg går for det. Verre er det ikke. En må gå for det man liker og kan se at det kan bli noe bra med. Så ikke hør på hva alle skriver her.... hele tiden sånt mas her om at alle må senke kravene sine. Så lurer jo på hvem de er alle de som hyler om dette her. Folk er forskjellig og folk liker forskjellig. Og bra er det at sånn er det. Så kjør på gå for det du har tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #66 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan dere mannevonde kvinnene som svarer her prøve å unngå personangrep og heller forklare meg hvorfor jeg skal senke kravene? Skal eldre menn senke kravene? Er det ikke bare positivt at jeg er ekstremt kresen og vet hva jeg vil ha? Vil dere at jeg skal ende opp ulykkelig i et forhold der ikke alt er rett, og ta til takke med en kvinne som ikke har alt jeg vil ha? TS Anonymkode: 540fb...772 Fordi kravene du snakker om kun er konsentrert rundt utseendet. Du har ikke nevnt andre viktige faktorer i et forhold. Og om det å se ut som ca 25 er ditt eneste og ultimate krav, vil jo problemet oppstå hver gang et forhold med ei på 25 har var en tid og hun har bikka 34. Da må du bytte henne ut med en ny, ung og stram fordi du ikke kan «senke på kravene». Vi, iallfall jeg, ber deg la henter på 25 være i fred fordi vi unner alle jenter på 25 et bedre liv og en bedre fyr enn det du er og syntes å kunne tilby. Du virker skremmende enkelt satt sammen. Det har lite med aldersdiskriminering og mannehat å gjøre. Anonymkode: 67b52...9d2 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #67 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Woha, noen som føler seg truffet her! Tydelig at du ikke er i målgruppen min i alle fall 😅 Klart at ikke ALLE kvinner mellom 20-30 vil ha meg, men er du virkelig frekk nok til å si at jeg må senke kravene på grunn av alderen min? Utrolig nedlatende og frekt å si. Mannehat og aldersdiskriminering hører ikke hjemme her. Anonymkode: 540fb...772 Jeg ingenting om kravene dine jeg sier bare at unge damer på 25 velger en gutt på sin alder, ikke en som kunne vært faren deres. De som er 25 har gjerne en kjæreste de treffer på skolen. Hva skal de med en gammel kar med rynker og hårtap? De er også gamle nok til å få sin første voksen jobb så de tjener egne penger. Anonymkode: e5249...2ec 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #68 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Woha, noen som føler seg truffet her! Tydelig at du ikke er i målgruppen min i alle fall 😅 Klart at ikke ALLE kvinner mellom 20-30 vil ha meg, men er du virkelig frekk nok til å si at jeg må senke kravene på grunn av alderen min? Utrolig nedlatende og frekt å si. Mannehat og aldersdiskriminering hører ikke hjemme her. Anonymkode: 540fb...772 Så for deg er det kun utseende som betyr noe i et forhold? Du virker vel litt umoden kanskje? Jeg er en kvinne på 48 år, og joda, jeg synes også at menn på 25-30 ser deilige ut, men jeg ville ikke vært sammen med de for det! Når man skal leve et hverdagsliv sammen med noen, så er det beste å finne seg noen på samme bølgelengde. Anonymkode: b5d6c...3dd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #69 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan dere mannevonde kvinnene som svarer her prøve å unngå personangrep og heller forklare meg hvorfor jeg skal senke kravene? Skal eldre menn senke kravene? Er det ikke bare positivt at jeg er ekstremt kresen og vet hva jeg vil ha? Vil dere at jeg skal ende opp ulykkelig i et forhold der ikke alt er rett, og ta til takke med en kvinne som ikke har alt jeg vil ha? TS Anonymkode: 540fb...772 Du hadde Kansje greid å finne en flott dame på 28 om du var eks kjendis, og om har en stil der du er ute og drikker mye, klær deg som en wanna be rapper og ser ut som en sånn "Hello fellow kids" raring. Jeg vet om en sånn på min alder som har en ung kjæreste. Men for oss på din alder så vil du se ut som en av oss eldre som prøver å passe inn med ungdommene våre fordi du har en midtlivskrise. Og husk, skaffer du deg en ung dame vil hun ha barn om 5 år. Og da er du 50. Takler du tiåringer når du er 60? Anonymkode: e5249...2ec 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #70 Del Skrevet 10. mai 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ingenting om kravene dine jeg sier bare at unge damer på 25 velger en gutt på sin alder, ikke en som kunne vært faren deres. De som er 25 har gjerne en kjæreste de treffer på skolen. Hva skal de med en gammel kar med rynker og hårtap? De er også gamle nok til å få sin første voksen jobb så de tjener egne penger. Anonymkode: e5249...2ec Hvorfor kan ikke folk få bestemme selv, og hvorfor skal du blande deg i dette egentlig? Du burde se denne videoen: Anonymkode: 151ee...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #71 Del Skrevet 10. mai 2023 Ts troller nok bare. Men seriøst - da jeg var 25, var 30-åringer GAMLE. I midten/slutten av tjueåra falt jeg likevel for og inngikk et seriøst forhold med en som var åtte år eldre, og det føltes mye. Han hadde gjort alt før…. Vært samboer, vært gift, fått barn. Dessuten trodde han ofte han visste best fordi han var eldst. Vi var sammen med hans venner på hans alder, det ble rart om han var med meg og mine. Livsstilen ble annerledes på mange måter. Jeg gikk fra ham og angret aldri. Angrer ikke på årene sammen heller, selv om jeg nok kan tenke hvor annerledes livet hadde vært om jeg hadde møtt noen på min egen alder den gangen,,,, Anonymkode: 6ce9e...b33 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #72 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg skjønner akkurat hvordan du har det. Selv liker jeg best. at mannen ikke viser tegn av tidens tann, at han ikke har antydning til grå hår, hårtap eller mørke fyllinger i tennene. Kråketær rundt øynene er heller ikke veldig flatterende på en mann. Helst hårløs, litt brunfarge og synlig trent kropp. Han bør også ha en ungdommelig potens som holder i timesvis. Jeg er rundt 40 og i min mest seksuelle alder så langt. Min erfaring er at menn på min alder sjeldent klarer å henge med. Veltrente yngre menn på 25-30 derimot, de får ikke nok 🥳 Så jeg kommer ikke til å senke kravene mine. Hvorfor skal jeg det når jeg har tilgang på virile unge menn som ser helt fantastiske ut? Da slår jeg meg ikke til ro med en kjedelig mann på 40+ som kommer til å eldes mye raskere enn en som er yngre. Anonymkode: b91fe...361 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #73 Del Skrevet 10. mai 2023 Enig med TS. Jeg er heller kresen og single enn å senke standaren. Tok lang tid før jeg fant drømmedama, men nå har vi gifta oss. At folk er kresne til partner er hovedgrunnen til at så mange er single i dag. Hva, så? Sånn er det bare. Anonymkode: c61b1...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 10. mai 2023 #74 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette er ønsketenking. Hvor mange forhold kjenner du til? Hvor mange av de har mer enn 5 år i aldersforskjell? De fleste jeg kjenner er 0-5 år i alle fall, og det er også mest vanlig i følge statistikk Anonymkode: de548...20f Mange i min krets. Når vi fikk siste barnet ble jeg overrasket over hvor mange gamle fedre som skulle hente i barnehagen samtidig med meg. Jeg forsnakket meg flere i ganger og spurte hyggelig om det er "han bestefar" som kommer i dag. Men neida, det var pappa🙈 Felles for disse vi har i omgangskretsen er at det hans familie nr. 2 og hennes første. Hun er gjerne høyt utdannet og har satt familielivet på vent for å bli lege, advokat osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 10. mai 2023 #75 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Trust me, han er ikke så lykkelig når den unge stramme dama også endrer seg etter 2 barnefødsler, begynner og stille krav og han har konfirmant som 55 åring😇 Anonymkode: b1091...543 Ja, for å ikke snakke om alle våken nettene🤗🤭 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #76 Del Skrevet 10. mai 2023 Man går etter hvem man vil, så lenge man hører når det kommer et nei. Anonymkode: 749c5...66a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 10. mai 2023 #77 Del Skrevet 10. mai 2023 Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill. Og forøvrig kan du gjøre som du vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #78 Del Skrevet 10. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Veldig vanlig at noen fra 36-40 går etter unge kvinner i 20-årene, har flere venniner som er sammen med de. Jeg dater en på 39, er selv 24.😊 Anonymkode: ff150...50f Bare husk en ting; en dag blir du selv kanskje mamma til en jente. Og da får du stå for de verdiene dine om at eldre menn kan legge seg etter unge jenter. Og at du ikke søker en på din egen alder, men går for dem som er så mye eldre, lurer jeg på. Har du kanskje en fraværende far selv? Anonymkode: 77381...945 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #79 Del Skrevet 10. mai 2023 Hold på kravene dine du TS. Kanskje finner du drømmedama ja. Om du er heldig før du er for gammel til å få barn, hvis du ønsker det. Med de holdningene vil du nok slite, men det finnes jo noen naive damer. Og så vil du bli dumpet før barna er voksne, for damer på 40 gidder ikke være sammen med gamle gubber på 60. Hvorfor skal de det når unge menn i 20-åra mer enn gjerne vil ha sex med erfarne, frigjorte 40-åringer som vet hva de vil sexuelt. Anonymkode: cad70...1bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #80 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 Jeg synes ikke du skal senke kravene. Det er bedre å være singel enn i et dårlig forhold. Men det er veldig viktig at du sier tydelig at du ikke er interessert i forhold med de kvinnene du bare bruker for sex. Altså: før dere ligger, og ikke etterpå. Anonymkode: a47fb...1b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå