AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #1 Del Skrevet 9. mai 2023 Hvor kommer dette fra? Jeg er 41 (mann i sin beste alder) og synes fortsatt jenter i midten av 20-åra er deiligst! Stram og fin kropp, ungdommelig, uten barn og det som følger med. Det er biologien til menn, vi skal ikke senke kravene bare fordi vi blir eldre! Jeg er mer kresen enn noen gang, og jeg har ikke tenkt å bli mindre kresen! Nå har jeg vært singel i 4 år og begynner å bli litt lei selvfølgelig, men det er bedre å være singel enn i et forhold med noen man tar til takke med. Sex er ikke noe problem, siden jeg ser ok ut, men jeg er jo ikke interessert i et forhold med ei som ikke oppfyller kravene mine for forhold! Hvorfor skal jeg som mann senke på kravene? Kanskje hun dukker opp, kanskje ikke, men jeg håper jo selvfølgelig at hun gjør det. Jeg vil gjerne dele livet med drømmedama som virkelig får meg til å se fyrverkeri! 🤩 Hvis jeg skal dele livet med noen, så skal det være fordi hun har alt, og ikke fordi jeg er desperat og tar til takke med noen fordi jeg ikke vil være alene. Sikkert andre menn der ute som har andre krav enn meg. Det er greit, vi har heldigvis ikke lik smak, men ikke senk på kravene, menn! Dere fortjener også bare det beste! Anonymkode: 540fb...772 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #2 Del Skrevet 9. mai 2023 25åringer vil ikke ha en halv gammel tulling som tror han er ung og sprek. Lærerne deres på universitetet er på din alder. Om ti år er du klar for å pensjonere deg. Anonymkode: e5249...2ec 24 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Del Skrevet 9. mai 2023 Alle oppegående menn jeg kjenner ville aldri gått for ei på under 25. De som synes det er ok, er alltid de som er evig single. Og som ingen vil ha av diverse grunner. Heldigvis er det enda et rødt flagg vi kan se etter jeg spør alle mine tinderdater om hva aldersspennet deres var. Jeg dumper de som hadde 18 🤣 når de er rundt 30 selv Anonymkode: de548...20f 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 25åringer vil ikke ha en halv gammel tulling som tror han er ung og sprek. Lærerne deres på universitetet er på din alder. Om ti år er du klar for å pensjonere deg. Anonymkode: e5249...2ec Woha, noen som føler seg truffet her! Tydelig at du ikke er i målgruppen min i alle fall 😅 Klart at ikke ALLE kvinner mellom 20-30 vil ha meg, men er du virkelig frekk nok til å si at jeg må senke kravene på grunn av alderen min? Utrolig nedlatende og frekt å si. Mannehat og aldersdiskriminering hører ikke hjemme her. Anonymkode: 540fb...772 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #5 Del Skrevet 9. mai 2023 Man skal aldri senke kravene, er det noe jeg har lært på KG så er det akkurat det. Ikke la mannehatende kvinner trykke deg ned og få deg til å ta til takke med damer du ikke er tiltrukket av. Heller single enn å gå for nest best Anonymkode: 2c561...b9c 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 9. mai 2023 #6 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle oppegående menn jeg kjenner ville aldri gått for ei på under 25. De som synes det er ok, er alltid de som er evig single. Og som ingen vil ha av diverse grunner. Heldigvis er det enda et rødt flagg vi kan se etter jeg spør alle mine tinderdater om hva aldersspennet deres var. Jeg dumper de som hadde 18 🤣 når de er rundt 30 selv Anonymkode: de548...20f Hehe, åpna flaska i kveld ser jeg. Det er fra et biologisk perspektiv helt naturlig for menn å ville ha de yngste kvinnene. Kvinner ønsker seg sterke menn med forsørgerevne, noe eldre menn i høyere grad har. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2023 #7 Del Skrevet 9. mai 2023 Datteren min er på den alderen som damer du titter på. Hun har sluttet å gå ut fordi det er så mange gufne gamle gubber som klår henne på ryggen e.l. og sier 'du var søt ass'. Æsj 22 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. mai 2023 #8 Del Skrevet 9. mai 2023 U do U. Det er da ikke mitt problem, eller kvinners problem hva du vil ha/trenger. Vi vil selvfølgelig ha en som vil ha oss. Menn som ikke vil ha oss er noen andre sitt problem, samt at dette er ditt problem. Noen kvinner her på kg som har problemer med at ts, en AnonymBruker på kg, ikke vil ha akkurat dem? 12 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. mai 2023 #9 Del Skrevet 9. mai 2023 Ja,det syns du nok🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Del Skrevet 9. mai 2023 kar90 skrev (1 minutt siden): Hehe, åpna flaska i kveld ser jeg. Det er fra et biologisk perspektiv helt naturlig for menn å ville ha de yngste kvinnene. Kvinner ønsker seg sterke menn med forsørgerevne, noe eldre menn i høyere grad har. Mulig du har det? Vi trenger ikke forsørgere lenger heldigvis, det er litt av poenget. Man må ikke takke med en halvfeit gubbe på 40, bare fordi man er kvinne 😊 Vi har egne forsørgerevner (penger) i 2023 Anonymkode: de548...20f 9 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #11 Del Skrevet 9. mai 2023 Veldig vanlig at noen fra 36-40 går etter unge kvinner i 20-årene, har flere venniner som er sammen med de. Jeg dater en på 39, er selv 24.😊 Anonymkode: ff150...50f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Del Skrevet 9. mai 2023 1 minutt siden, Trolltunge said: U do U. Det er da ikke mitt problem, eller kvinners problem hva du vil ha/trenger. Vi vil selvfølgelig ha en som vil ha oss. Menn som ikke vil ha oss er noen andre sitt problem, samt at dette er ditt problem. Noen kvinner her på kg som har problemer med at ts, en AnonymBruker på kg, ikke vil ha akkurat dem? Du hadde vel ikke skrevet dette om du ikke brydde deg... Just saying Anonymkode: 2c561...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle oppegående menn jeg kjenner ville aldri gått for ei på under 25. De som synes det er ok, er alltid de som er evig single. Og som ingen vil ha av diverse grunner. Heldigvis er det enda et rødt flagg vi kan se etter jeg spør alle mine tinderdater om hva aldersspennet deres var. Jeg dumper de som hadde 18 🤣 når de er rundt 30 selv Anonymkode: de548...20f Kan du la personangrepene ligge? Jeg er oppegående jeg! Jeg holder meg bra, ungdommelig og har flere kvinner å velge mellom (oppfyller ikke krav for forhold, men du skjønner greia). Slutt å være så dømmende og forklar meg heller hvorfor jeg skal senke kravene? Jeg er mer kresen enn noen gang. Bare fordi kroppen min eldes betyr ikke det at jeg skal senke kravene og bli ulykkelig i et dårlig forhold med ei som ikke er perfekt for meg? Anonymkode: 540fb...772 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #14 Del Skrevet 9. mai 2023 Men vi i 20-årene ser jo best ut, såklart fine og stramme. Anonymkode: ff150...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 9. mai 2023 #15 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig du har det? Vi trenger ikke forsørgere lenger heldigvis, det er litt av poenget. Man må ikke takke med en halvfeit gubbe på 40, bare fordi man er kvinne 😊 Vi har egne forsørgerevner (penger) i 2023 Anonymkode: de548...20f Det er ikke hva man trenger man går for. Det er det man vil ha.Instinktene til mange unge kvinner er å søke seg oppover sosioøkonomisk og i alder. Sånn er det bare. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. mai 2023 #16 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du hadde vel ikke skrevet dette om du ikke brydde deg... Just saying Anonymkode: 2c561...b9c Om alle tråder jeg svarer på her inne skulle ha en viktig relevans for meg og mitt liv hadde kg blitt et begrenset tidsfordriv. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #17 Del Skrevet 9. mai 2023 kar90 skrev (1 minutt siden): Det er ikke hva man trenger man går for. Det er det man vil ha.Instinktene til mange unge kvinner er å søke seg oppover sosioøkonomisk og i alder. Sånn er det bare. Dette er ønsketenking. Hvor mange forhold kjenner du til? Hvor mange av de har mer enn 5 år i aldersforskjell? De fleste jeg kjenner er 0-5 år i alle fall, og det er også mest vanlig i følge statistikk Anonymkode: de548...20f 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #18 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Woha, noen som føler seg truffet her! Tydelig at du ikke er i målgruppen min i alle fall 😅 Klart at ikke ALLE kvinner mellom 20-30 vil ha meg, men er du virkelig frekk nok til å si at jeg må senke kravene på grunn av alderen min? Utrolig nedlatende og frekt å si. Mannehat og aldersdiskriminering hører ikke hjemme her. Anonymkode: 540fb...772 Det handler vel ikke om alder men holdninger. Selv er jeg 30 og min mann er 47. Hadde han hatt noe inærheten av dine holdninger til kvinner ville jeg ikke vært sammen med han. Vi kvinner er mer enn noe pent å se på. Å kun ha utseende som kriterier sier jo mest om deg. Selv fikk min mann begge deler. Jeg er smart og vakker 😁 Anonymkode: 4672a...aed 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 9. mai 2023 #19 Del Skrevet 9. mai 2023 kar90 skrev (3 minutter siden): Det er ikke hva man trenger man går for. Det er det man vil ha.Instinktene til mange unge kvinner er å søke seg oppover sosioøkonomisk og i alder. Sånn er det bare. Ja 2-3 år oppover er det undersøkelsene sier. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #20 Del Skrevet 9. mai 2023 Kan dere mannevonde kvinnene som svarer her prøve å unngå personangrep og heller forklare meg hvorfor jeg skal senke kravene? Skal eldre menn senke kravene? Er det ikke bare positivt at jeg er ekstremt kresen og vet hva jeg vil ha? Vil dere at jeg skal ende opp ulykkelig i et forhold der ikke alt er rett, og ta til takke med en kvinne som ikke har alt jeg vil ha? TS Anonymkode: 540fb...772 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå