Gå til innhold

Kan noen legge kort på meg? kjærlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk❤️ Kan jeg spørre om en ting til? Om du ser om medisinen jeg startet på vil hjelpe på leddgikten jeg sliter med, eller om jeg må gjennom flere ulike medisin-utprøvinger før jeg evt finner en som gir god virkning? Venter nemlig i spenning på om effekten av nåværende medisin kommer.

Anonymkode: a7df8...dec

Jeg håper medisinene funger og at du får hjelp! Men jeg velger å ikke bruke tarot til direkte helserelaterte spørsmål :)

Anonymkode: 99a5a...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sånn generelt.  Har en partner og lurer hvordan det blir fremover 

Anonymkode: cf555...405

Det virker som det er et problem eller en uro, den gode nyheten er at det vil ta slutt og dere går videre. Jeg ser ikke noe brudd, så jeg tror dere kommer over en vanskelig periode sammen. 

Anonymkode: 99a5a...464

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lese tarot tar energi så jeg gir meg for nå, men dukker det opp flere spørsmål så skriv her så tar jeg det etterhvert. :)

Anonymkode: 99a5a...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det virker som det er et problem eller en uro, den gode nyheten er at det vil ta slutt og dere går videre. Jeg ser ikke noe brudd, så jeg tror dere kommer over en vanskelig periode sammen. 

Anonymkode: 99a5a...464

Tusen takk 

Anonymkode: cf555...405

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg håper medisinene funger og at du får hjelp! Men jeg velger å ikke bruke tarot til direkte helserelaterte spørsmål :)

Anonymkode: 99a5a...464

Det forstår jeg😊 Tusen takk❤️

Anonymkode: a7df8...dec

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sliter litt med å tenke klart angående Stian. Burde jeg satse? Han vingler veldig. - M. 

Anonymkode: 4e051...f83

Her tenker jeg at du bør følge følelsene dine. Og hva som føles riktig for deg😊 kanskje er Stian an flott fyr eller det rake motsatte. Det er det bare en måte å finne ut av om man tør å gå inn i det😊 masse lykke til☺️

Anonymkode: 35675...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 20.02):

Jeg ser et bekjentskap eller vennskap, enten et du allerede har eller som du får, som vil utvikle seg videre løpet av de neste 12 mnd ca. Håper det hjelper. :)

Anonymkode: 99a5a...464

Hei😊 Hvis du som skrev dette ser at jeg siterer deg, kan jeg da spørre deg om et oppfølgingsspørsmål? Jeg lurer på om det er mannen du tenkte på over her, som nå ha vist interesse for meg? Det er en jeg har kjent i mange mange år, hvor det også har vært litt flørting langt tilbake, og som jeg nå har fått litt kontakt med igjen. Jeg er så redd for å hive meg ut i det og prøve, siden det tross alt er en venn, men er også veldig nysgjerrig på om dette faktisk kan bli noe bra. Liker han og er glad i han, men er foreløpig usikker på om det er romantiske følelser som ligger der, eller bare den «venne»-følelsen.
 

Har du noen råd ut fra det du ser/ får opp? Er det evt noen andre klarsynte eller intuitive som får opp noe? Takker for svar❤️

Anonymkode: a7df8...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...