Mistyen Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 ...jeg er blitt I dag er jeg 28 år...og nå nærmer det seg så fort det forferdelige 30-tallet. Huff!!!!!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 Gratulerer med dagen da! Er i samme situasjon selv, men regner med at det går bra. Det er tross alt 12 år til vi blir 40 (he-he). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 13. mars 2002 Det var jo en trøst.... Fyttify så gammelt 40 hørtes ut da... (uten å støte dem som faktisk er 40 altså....) Ooooopppppssssss 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. mars 2002 #4 Del Skrevet 13. mars 2002 Gratulerer med dagen, Misty! Skal love deg at det ikke er så verst å være snart 37, heller! Hva er egentlig alternativet? Alder er bare et tall, og jeg er jammen glad for hver dag jeg våkner opp og er frisk og glad og kan gå på jobb, kose meg med ungene mine og mannen min, treffe gode venner og i det hele tatt ha et fantastisk godt liv! Livet er herlig, dere! Og husk: "Life begins at 40"! Selv om jeg for så vidt er "den samme" som jeg alltid har vært, har jeg heller aldri hatt det bedre med meg selv enn nå, er tryggere på meg selv enn noengang - og har det følgelig derfor også bedre sammen med andre! Det henger nøye sammen! Så nyt hver dag og ha en kjempefin bursdag, kjære tåkelegger!!! Det har du fortjent! Jeg var visst i det seriøse hjørnet i dag, Misty, men bare måtte si det! Hehe... Gode bursdagsklemmer til deg fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. mars 2002 #5 Del Skrevet 13. mars 2002 Misty, Tusenfryd gratulerer så mye med dagen. Men forstår deg så godt, jeg er også kjempenevrotisk i forhold til "å bli gammel". Jeg er en gammel tante i forhold til deg, og kan fortelle deg at jeg også grudde meg til jeg skulle bli 30. Jeg kan "trøste" deg med at det er verre å bli 31 Men tenk på alternativet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. mars 2002 #6 Del Skrevet 13. mars 2002 Gratulerer med dagen, Misty! Håper du får en kjempefin dag! Klemmer fra meg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 13. mars 2002 #7 Del Skrevet 13. mars 2002 Gratulerer !! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 13. mars 2002 #8 Del Skrevet 13. mars 2002 GRATULERER MED DAGEN MISTY (stor bamseklem til deg) Husker selv hvor ille det føltes å runde 30 år, men du har jo 2 laaaaange år igjen dit Om det kan være noen trøst så anser jeg så absolutt "unge damer" i din alder som meget attraktive *ler* (ingen grunn til bekymring med andre ord). Ha en flott dag.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 13. mars 2002 #9 Del Skrevet 13. mars 2002 Gratulerer med dagen Misty. Har bakt sjokoladekake til deg. En deilig konfektkake. Navnet ditt er skrevet med rosa marsipan. Ha en fortsatt fin dag! Du er jo ikke gammel, og det er ikke jeg heller (bare 23) Bursdagsklem fra konditorengel Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. mars 2002 #10 Del Skrevet 13. mars 2002 GRATULERER MED DAGEN. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 13. mars 2002 #11 Del Skrevet 13. mars 2002 stor klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 13. mars 2002 #12 Del Skrevet 13. mars 2002 NeIII!! Jeg ble litt sen....men: Gratulerer med dagen! *klem*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. mars 2002 #13 Del Skrevet 13. mars 2002 Gratulerer med dagen Misty!!! Håper du fikk mazze klemmer og gode ønsker på dagen din! (her er det 13. ennå, så jeg er absolutt ikke for sent ute!) Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. mars 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 14. mars 2002 Åh....nå måtte jeg nesten felle en liten tåre..... Tuuuuusen takk alle sammen for vakre ord. Skal ta de til meg jeg, og ikke være så veldig bekymret før jeg blir ...eh..31???? Glad i dere alle 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2002 #15 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei vennen er d ikke for jævlig å være eldre enn 25?D synes ikke jeg!Liker meg selv og mitt liv mye bedre nu enn for 10 år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå