Gå til innhold

Når skal dere fortelle?


Windy

Anbefalte innlegg

Jeg har vært så dum og fortalt sambo (lenge før jeg ble gravid) at vi burde vente til 12 uker, så han er jo bestemt på det nå :tristbla:

Jeg vil rope det ut for hele verden.. :ler:

Vi får se om vi ikke finner et kompromiss underveis - vil jo gjerne fortelle det til foreldrene våre tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til et par venninner som har fått munnkurv men ellers så har jeg ikke sagt noe til noen. Mannen ønsker litt tid til å summe seg først. Og det skal han selvsagt få ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene våre vet det, pluss et vennepar av oss.

Alle har fått munnkurv intill videre da ;)

Men det er veldig vanskelig å ikke rope det ut til alle og enhver :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Klarte å holde kjeft for foreldre og venner til jeg var ca 10 uker på vei, da klarte vi ikke lenger... men ettersom terminen ble endret med 3 uker på UL, så var jeg bare 7 uker på vei da de fikk vite :ler:

Jobben fikk vite det da jeg var ca 12 uker tror jeg. Noen hadde vel kanskje skjønt det før det... i og med at jeg spøy som en gris hver dag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben fikk vite det da jeg var ca 12 uker tror jeg. Noen hadde vel kanskje skjønt det før det... i og med at jeg spøy som en gris hver dag  :forvirret:

Auda! Jeg må nok fortelle tidligere om jeg treffer på sånne problemer underveis :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har allerede fortalt det til nærmeste familie, og venner.

Jobb/naboer/nærmiljø får vite når det har gått 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalt det til venninner og mine foreldre og søster. Han har ikke helt bestemt seg for hvordan han vil si det til sine mødre enda. Men de bor på en annen kant av landet så det er jo ikke akkuratt som om de får høre det av noen...

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte til mine og sambos foreldre at vi hadde tatt test i dag og at den slo ut positivt, de ble kjempe glade. Jobben venter jeg til jeg er rundt 4 mnd, er i permisjon ( har tatt ett år til etter første mann kom ) har fortalt det til 3 venniner som jeg vet holder tett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter med å fortelle det til etter de kritiske ukene er over. Men jeg har også lyst til å skrike det ut til alle jeg kjenner.

Mannen min og jeg har en sønn sammen som blir 11 når jeg har termin. Vi har aldri brukt prevansjon. gått på hormontabeletter(tid vis) . Så nå så mange år etter er dette et mirakel.

Jeg tror liksom ikke helt på det enda. Tør ikke glede meg for mye.

:smile: Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke helt bestemt oss for hvor lenge vi skal vente.

Men hvertfall til jeg har vært hos legen regner jeg kanskje med.

Vi får se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke fortelle til noen helt ennå, men foreldrene mine spurte helt direkte i går og da måtte eg bare samtykke. De hadde skjønt det, vet ikke hvordan. Ska prøve å vente med å fortelle til flere noen uker til, er bare 6/3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å vente enda en stund før vi roper det ut, men tror jeg snart må fortelle det til min nærmeste kollega på jobb.

Grunnen er rett og slett at formen er laber for tiden, jeg er sliten og kvalm (ja, allerede!!) og fungerer ikke optimalt. I og med at vi er avhengig av et meget tett samarbeid så fortjener hun å få vite hvorfor jeg ikke er 100% for tiden.

Men foreldre, venner og andre vil nok ikke få vite noe før vi nærmer oss uke 12-13, tenker jeg. Det var da vi sa ifra sist.

(Da hadde mamma stusset så på at jeg var blitt så "brei over ræva", men hadde ikke tenkt tanken engang på at jeg var gravid.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje vi forteller det til de nærmeste (foreldre vet det alt) når jeg er 10 uker, litt utålmodig ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til foreldre og søsken og bestevenenne våre. Jeg var nødt til å fortelle det på jobben, da det er en god del løfting der. Tanter, onkler og andre venner og betjente venter vi med til etter uke 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til min bror og min mor. Og så forsnakket jeg meg opp i et hjørne til noen venninner på fest.. men de har fått munnskurv (så får vi se om de klarer å holde, de er så babysyke hele hjengen!) Og sambo fortalte det til en kompis... Så egentlig ganske mange som vet det allerede. Planen var å holde til uke 12, men det gikk da altså ikke.... (og så har jeg noen venninner som bruker KG, så får vi se hvor lang tid det tar før de finner ut av det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har fortalt det til min bror og min mor. Og så forsnakket jeg meg opp i et hjørne  til noen venninner på fest.. men de har fått munnskurv (så får vi se om de klarer å holde, de er så babysyke hele hjengen!) Og sambo fortalte det til en kompis... Så egentlig ganske mange som vet det allerede. Planen var å holde til uke 12, men det gikk da altså ikke.... (og så har jeg noen venninner som bruker KG, så får vi se hvor lang tid det tar før de finner ut av det!)

Hei vennen :ler:

Gratulerer så mye ;) S har vært inne og snoket litt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ikke sagt noe på jobben, håper på mulighet torsdag eller fredag. Har jo jordmord time på mandag og må ha litt fri til den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...