Gå til innhold

Flere som ikke greier å gå med håret ned!?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

En vanesak. Jo mer du prøver jo mer vant til det blir du, og ikke like irriterende.

Verste er å få håret i øynene eller munnen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For ikke å snakke om vind i kombinasjon med lipgloss!

Anonymkode: 0d814...684

Å gud, ja! Grusomt 🙈

Ts

Anonymkode: f19bd...918

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har langt hår. I går skulle jeg måke sammen noe dødt løv og måtte inn under et type hasseltre. Satte håret delvis fast i greiner og måtte dra det løst, hvilket medførte hår i ansiktet og overalt ellers 10301B68-2E31-44C7-83B1-38BA023A4B5F.gif.4b5e6de3c557f8b064a1873bc1a57e5f.gif Mon tro hva naboene hadde tenkt hadde de sett meg da=  A1944F6C-DB79-4F04-B3EA-3C92E1B4711A.gif.ab5957ef3f9feeb44980eb6798d8dd42.gif  
Uff! 90F4CE00-C775-4F4B-8233-70BD1C13CE8F.gif.6b59c3db46c17b7c40694b6a8ced920d.gif

Er digg å sette opp håret når det er varmt, men ellers liker jeg å ha det ned ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det "problemet" for mange år siden. Når håret ble en viss lengde, så måtte jeg ha det satt opp i hestehale hele tiden. Så klippet jeg meg og bestemte meg for å ha håret løst mesteparten av tiden. 

Nå er det det jeg faktisk foretrekker. Synes også at jeg ser finere ut med løst hår. Jeg har hår til skuldrene nå. Vil jeg ha det litt bort fra ansiktet, bruker jeg bare en hårbøyle 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 17.58):

Jeg har typisk langt hår. Synes definitivt det er penest å gå med håret ned, men jeg får helt fnatt av det, og må ha håret enten bak ørene, eller helst i strikk. 

Luksusproblem, jeg vet, men jeg ser andre gå med håret løst ned i ansiktet, til og med når de er hjemme og slapper av/gjør husarbeid. Jeg MÅ ha håret vekk. Klarer kun ha det ned få timer av gangen om det er noe spesielt (fest, e.l).

Er det vanesak?

Anonymkode: f19bd...918

har det helt likt. Problematisk, for jeg kler ikke hestehale eller oppsatt hår. Kler bare å ha det løst, men jeg får helt spader av det. 

Anonymkode: 1e578...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde håret alltid hengende ned, men da jeg begynte å trene styrke i 30 årene måtte det opp i hestehale, og etter det bruker jeg nesten bare det.

Nå har håret blitt så tynt pga overgangsalderen, så det er finere oppsatt enn hengende.

Dessuten er det babyhår som flyr til alle kanter.

Det må da være varmt og upraktisk å gå ned håret hengende når man trener eller er varm?

Anonymkode: 52119...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Samme her. Prøver av og til å style det løst, men har som regel satt en strikk eller klemme i det før jeg kommer meg ut av døra. Jeg har en hårtype som ikke funker løst. Lett, tynt, frizzy hår som ikke legge seg pent nedover skuldrene. Står mer som en sky 😩 Men det er også fordi jeg ikke takler å kjenne håret på ansikt, hals og nakke. Jeg tror det handler om sensory issues. Jeg er veldig følsom for klær som sitter feil osv også. 

Anonymkode: 82bf9...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...