Gå til innhold

Gamle kjerringer som kler seg som fjortiser

Gjest cecilia

Anbefalte innlegg

Gjest Isabellas

Hehe, jeg møtte på ei gammel ei da jeg gikk ut av heisen i natt da jeg skulle ut og lufte hunden... Hun var ganske så full, iallefall full nok til å si "herreguud, se på det støgge spetakelet der da" til hunden min... Trange jeans, solariumsbrun, rynkete, røykestemme, kort svart jakke. tragisk kjerring... verden er full av folk vi ikke vil bli som....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, men jeg synes faktisk at folk skal få kle seg som de vil. Hvis noen vil være harry, må de få lov! Og vi andre kan jo godte oss over andres dårlige smak...

Jeg synest også folk må få gå i det de vil.

Og det blir helt feil at om er mann 40 eller 50 år og har en flott kropp så skal alderen sette sine begrensninger for hva mann kan gå med.

Synest faktisk det ser verre ut med jenter med magekorte gensere der magen henger utforbi, og da tenker jeg på ovevekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Ser manges reaksjoner på tråden jeg starta er; "folk får da kle seg sånn som de selv ønsker", og "hva med de teite, dumme fjortisene som tror folk "hermer" etter deres stil." For det første har jeg passert fjortisstadiet for lengst, bare så det er sagt. For det andre mener jeg også at folk skal få gå i AKKURAT det de selv ønsker, har aldri nevnt noe annet. Men med innlegget mitt, som kanskje heller ikke var ment til å taes SÅ seriøst, mente jeg bare å si at det er litt krampeaktig morsomt å se på disse damene som kanskje ikke klarer å innse at de har blitt gamle. En annen ting som irriterer meg med enkelte av disse damene, er hvordan de ser ned på mange av 19-20-åringene som de møter på byen. Nesten som om de er sjalu :ler: Det var DET jeg mente med dette innlegget, som kanskje ikke var SÅ seriøst som enkelte her inne skal ha det til. Og bare så det er sagt; har absolutt ikke noen trang til å si det til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men med innlegget mitt, som kanskje heller ikke var ment til å taes SÅ seriøst, mente jeg bare å si at det er litt krampeaktig morsomt å se på disse damene som kanskje ikke klarer å innse at de har blitt gamle.
Det er umulig å ta et menneske som påstår andre har problemer med alderen sin utfra hva de går kledd i seriøst.

Hva i svingende vet du om de har problemer med alderen sin? Sier de det til deg? "Hei du lille skrullekropp, jeg kler meg som jeg gjør fordi jeg hater å være 40" - er det hva du mener de burde sagt til deg?

Ellers håper jeg du blir litt mer voksen innen babyen kommer til verden - sånn at dine generaliseringer og fordommer ikke blir en del av dens oppvekst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Jeg synest også folk må få gå i det de vil.

Og det blir helt feil at om er mann 40 eller 50 år og har en flott kropp så skal alderen sette sine begrensninger for hva mann kan gå med.

Synest faktisk det ser verre ut med  jenter med magekorte gensere der magen henger utforbi, og da tenker jeg på ovevekt.

Helt enig. "Ekte fjortiser" med flesket på utsida av klærne er mye verre enn førti år gamle "fjortiser", men jeg ser for meg typen. Tror ikke alltid de prøver å være krampe unge, men mange kler seg som de alltid har gjort. Det var ikke så "over the top" da de var nitten..... På den tida hadde alle trange jeans, bleika bustete hår og solariumsbrun kropp. Jeg vet det for jeg var også nitten da. Har nok vanskelig med å legge vekk hele fjortisen fra den tida. Røyker ikke (gjorde det da jeg var 19) og håret er ikke platinablondt lenger. Men det er like langt, og jeansene mine får du aldri. Flott at noen tørr å ta an helt ut på harryfronten, slik at de andre stilige ladyene kan glede seg over sin "klasse"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LoisLane

Synest faktisk det ser verre ut med  jenter med magekorte gensere der magen henger utforbi, og da tenker jeg på ovevekt.

Synes de må få lov til å kle seg som de vil også, jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke alltid de prøver å være krampe unge, men mange kler seg som de alltid har gjort. Det var ikke så "over the top" da de var nitten.....

Ja! Sånn er det jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...