AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #141 Del Skrevet 12. mai 2023 Frkego skrev (På 8.5.2023 den 19.55): Jeg synes helt oppriktig at menn uten hår er sexy! Liker helst at han har litt skjegg i tillegg. For meg er det et tegn maskulinitet. Opplever oftere håret til menn ser lite flatterende ut. Mange er veldig dårlige til å lage seg en kledende sveis. Menn har få frisyrer som faktisk går. Nei, gi meg en skalla mann 😍 Jeg har hatt tilgang på menn både med og uten hår og jeg hadde aldri tent på noe eller noen basert på medlidenhet. Det er rett og slett bare min preferanse. Hadde likevel aldri basert valget av partner på hårmanken. Tenk deg disse med langt hår a. Det hadde vært sexy. Det der funker ikke for meg. Anonymkode: ffbb2...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #142 Del Skrevet 12. mai 2023 https://www.thetrendspotter.net/guys-with-long-hair/ 😍 Anonymkode: ffbb2...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #143 Del Skrevet 12. mai 2023 Ja fysj altså 😜 Anonymkode: 7741a...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #144 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja fysj altså 😜 Anonymkode: 7741a...6c4 Han er jo Chad han 😍 Anonymkode: 19082...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 12. mai 2023 #145 Del Skrevet 12. mai 2023 (endret) Menn vil faktisk få stadig mindre hår på hodet. Det har ingen praktisk funksjon. Hva med å ta på han parykk? Ikke verre enn å ta på seg sminke eller spraytan. Jeg gleder meg til å bli skalla. Endret 12. mai 2023 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 12. mai 2023 #146 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tenk deg disse med langt hår a. Det hadde vært sexy. Det der funker ikke for meg. Anonymkode: ffbb2...c10 Det er bra vi kvinner har ulik smak siden det finnes menn både med og uten hår. Vi er vel heldigst vi som liker skalla menn, for undersøkelser viser at 85% av menn vil ha mistet merkbart med hår før fylte 50. Disse vil mest sannsynlig da se bedre ut om de fjerner alt fremfor å kjempe mot hårtapet. I tillegg virker det som at flere av de som foretrekker menn med hår har en aversjon mot menn uten hår, mens de sol liker skalla menn ikke har noe mot menn med hår. Når det er sagt, så mener jeg oppriktig at alle mennene på det bilde ser bedre ut som de gjør der fremfor om de hadde hatt hår. Se bare på Aksel Hennie og Jason Statham som har spilt flere roller som «menn med hår». Så har du da igjen menn som ikke kler å være skallet like godt. Skjegg er for meg en viktig faktor for mange menn når de ikke har hår på hodet. Hodefasong, ører etc. har også innvirkning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #147 Del Skrevet 12. mai 2023 Frkego skrev (4 minutter siden): Det er bra vi kvinner har ulik smak siden det finnes menn både med og uten hår. Vi er vel heldigst vi som liker skalla menn, for undersøkelser viser at 85% av menn vil ha mistet merkbart med hår før fylte 50. Disse vil mest sannsynlig da se bedre ut om de fjerner alt fremfor å kjempe mot hårtapet. I tillegg virker det som at flere av de som foretrekker menn med hår har en aversjon mot menn uten hår, mens de sol liker skalla menn ikke har noe mot menn med hår. Når det er sagt, så mener jeg oppriktig at alle mennene på det bilde ser bedre ut som de gjør der fremfor om de hadde hatt hår. Se bare på Aksel Hennie og Jason Statham som har spilt flere roller som «menn med hår». Så har du da igjen menn som ikke kler å være skallet like godt. Skjegg er for meg en viktig faktor for mange menn når de ikke har hår på hodet. Hodefasong, ører etc. har også innvirkning. Ja, dere er heldige. Er lite menn med langt hår fra før av. Og blir bare mindre og mindre med åra. Synes ikke Jason Statham er noe kjekk, og hvertfall ikke Axel Hennie. Har bare sett Hennie i en film der han hadde måne. Finner ingen bilder av dem med ekte hår. Her er et manipulert bilde av Statham, med hår. Her ser han bra ut. Anonymkode: ffbb2...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 12. mai 2023 #148 Del Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, dere er heldige. Er lite menn med langt hår fra før av. Og blir bare mindre og mindre med åra. Synes ikke Jason Statham er noe kjekk, og hvertfall ikke Axel Hennie. Har bare sett Hennie i en film der han hadde måne. Finner ingen bilder av dem med ekte hår. Her er et manipulert bilde av Statham, med hår. Her ser han bra ut. Anonymkode: ffbb2...c10 Ja, smaken er som baken. Synes Statham er mye finere uten hår enn med. Samme med Aksel Hennie (finnes vel ingen bilder av ham med hår da han mistet håret ganske ung). Poenget er ikke om man finner ham kjekk eller ikke, men at han bedre kler å være skalla enn å ha hår (altså, min subjektive mening). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #149 Del Skrevet 15. september 2023 Hva med langt hår på menn ? Anonymkode: 1f0aa...a5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #150 Del Skrevet 15. september 2023 Det skjer mykje forsking på feltet nett no. Mannfolk og kvinnfolk med eller utan hårtap kan gjera ein skilnad i striden mot hårtap. https://www.hairdao.xyz http://discord.gg/sNAm9QbfAz Anonymkode: 6f36d...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #151 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.37): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. Anonymkode: f13b8...d56 Du om det. Anonymkode: 324ba...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 15. september 2023 #152 Del Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.37): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Jeg vil heller være med en mann uten hår enn med en mann som driver med hår-implantater osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 15. september 2023 #153 Del Skrevet 15. september 2023 Er heller opptatt av at menn tar vare påseg selv og steller seg på håret enten det er mye eller lite. Er heller imot de som desperat prøver å glatte over at håret begynner å bli tynnere eller får høy panne osv.. Det verste eks. jeg har sett i området er han som har kjøpt parykk som ikke passer til kransen av naturlig hår rundt hodet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #154 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.37): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Enig! Liker det ikke! Men det er livets gang. Ikke alle har råd til inngrep. Anonymkode: f0cfb...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 16. september 2023 #155 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg er ikke enig med deg. Jeg menn uten hår visuelt. Når du sier at vi er i 2023, og nå har det kommet løsninger for menn uten hår, oppleves det for meg noe historlieløst. Aldring og å skjule aldringstegn er noe menneskene alltid har strebet etter, men det de fleste opplever, er at de har viktigere verdier enn hår ettersom de blir eldre. Man har fortsatt preferanser, og også når det gjelder utseendet, men man vil ikke si: Så rart at noen liker brunetter, om man liker blondiner selv, og flere av preferansene vil handle om å finne en person man vil leve sammen med enn utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #156 Del Skrevet 16. september 2023 Dutasteride funkar for minst 99% av alle menn med mannleg hårtap. I 2023 er det ikkje lenger naudsynleg å verta skalla, men det er sjølvsagt best om ein byrjar med behandling so tidleg som mogeleg. https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/hud/experterna-lakemedel-som-kan-stoppa-manligt-haravfall/ https://www.volvat.no/behandlere/de-la-rosa-carrillo-daniel/ Anonymkode: 6f36d...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #157 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva med langt hår på menn ? Anonymkode: 1f0aa...a5a Hvor langt? Hestehale? Anonymkode: 7b0f9...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 16. september 2023 #158 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dutasteride funkar for minst 99% av alle menn med mannleg hårtap. I 2023 er det ikkje lenger naudsynleg å verta skalla, men det er sjølvsagt best om ein byrjar med behandling so tidleg som mogeleg. https://www.expressen.se/halsoliv/halsa/hud/experterna-lakemedel-som-kan-stoppa-manligt-haravfall/ https://www.volvat.no/behandlere/de-la-rosa-carrillo-daniel/ Anonymkode: 6f36d...4aa Er det lov med markedsføring på KG? Daniel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 16. september 2023 #159 Del Skrevet 16. september 2023 Kunne heller aldri falt for mann uten hår. Må ha hår og kose med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #160 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg ble betatt av en mann som er skallet og veldig maskulin og kjekk. Høy og noen få kilo ekstra. Han ville ikke ha meg, da 😢 Så jeg leter videre. Anonymkode: 65870...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå