AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #161 Del Skrevet 16. september 2023 GrønnNellik68 skrev (54 minutter siden): Kunne heller aldri falt for mann uten hår. Må ha hår og kose med. Samme her Anonymkode: 7b0f9...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #162 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg ble betatt av en mann som er skallet og veldig maskulin og kjekk. Høy og noen få kilo ekstra. Han ville ikke ha meg, da 😢 Så jeg leter videre. Anonymkode: 65870...071 Var kjempebetatt og har aldri i mitt liv følt så sterk seksuell tiltrekning. Men så var han ikke interessert i meg som kjæreste da 🤷🏼♀️. Tror han hadde mange muligheter og flere kvinner som var interessert. Dette er en mann på 47 år. Anonymkode: 65870...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #163 Del Skrevet 16. september 2023 Påsatt hår er jo kjempestygt. Akkurat som pålimt hår på jenter, på hodet eller gud forby - falske øyevipper. En pen mandig hodeform som er glattbarbert når de begynner å bli litt tynnhårede er maskulint og sexy. Ikke alle kler det, men de som gjør det er mye kjekkere enn menn med hår. Anonymkode: a9de0...3b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #164 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.37): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Helt ærlig, så syntes jeg hårtransplantasjon er harry. Mye heller en som raker av alt og ikke har issues med lav selvfølelse pga hårtap, enn en som har lav selvfølelse og transplanterer hår. Det er ikke hårtapet som er turn off, det er den lave selvfølelsen. Anonymkode: cb649...6ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #165 Del Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Påsatt hår er jo kjempestygt. Akkurat som pålimt hår på jenter, på hodet eller gud forby - falske øyevipper. En pen mandig hodeform som er glattbarbert når de begynner å bli litt tynnhårede er maskulint og sexy. Ikke alle kler det, men de som gjør det er mye kjekkere enn menn med hår. Anonymkode: a9de0...3b7 Det er jeg helt enig i. Han jeg var betatt av var 1000 ganger kjekkere som skallet. Han hadde danket ut den kjekkeste chad med tjukt hår i mine øyne. Jeg hadde dumpet en chad for denne skalla mannen. Anonymkode: 65870...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #166 Del Skrevet 16. september 2023 Han jeg var betatt av kan minne om Brian Skotnes fra Politi-serien. Ikke mange som er kjekkere enn ham heller. Anonymkode: 65870...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #167 Del Skrevet 16. september 2023 Majer skrev (På 12.5.2023 den 21.59): Menn vil faktisk få stadig mindre hår på hodet. Det har ingen praktisk funksjon. Hva med å ta på han parykk? Ikke verre enn å ta på seg sminke eller spraytan. Jeg gleder meg til å bli skalla. Hvordan skulle det skje? Hvis en egenskap skal spre seg forutsetter det at de som har den formerer seg i større grad enn de som ikke har den. Jeg tror ikke skallede menn får flere barn enn menn som har beholdt håret. Ellers lurer jeg ofte på hva de som ikke vil ha skallede menn gjør hvis mannen de har valgt begynner å miste håret. Virker som en latterlig grunn til å gå fra noen. Selv har jeg aldri brydd meg, så lenge han ikke har hentesveis. Massevis av kjekke menn uten hår, kjæresten min inkludert. Anonymkode: fb76d...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #168 Del Skrevet 16. september 2023 Kvinner over 25 og/eller overvektige i 2023- super turn off. Spesielt i en tid da vi vet så mye om kosthold og ernæring. Likevel er mange unge kvinner feite. Anonymkode: 487f3...7fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #169 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg synes også skalla hoder er turn off, men alle gjør jo ikke det. Så hvordan menn løser dette må de få avgjøre selv. Anonymkode: 635b9...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå