AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #101 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.37): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Hårtransplantasjon er dødsharry, jeg kunne aldri vært sammen med en så patetisk mann 🤣 Menn uten hår er skikkelig hot. Masse muskler, og passe på å å barbere vekk alle fjon så man faktisk er skallet. Gjerne med skjegg! Anonymkode: 75847...7ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #102 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.37): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Du høres singel ut. Anonymkode: 53724...057 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #103 Del Skrevet 10. mai 2023 Agaton skrev (13 timer siden): ...det er kanskje det jeg egentlig sier. at det er et gap mellom hva de fleste kvinner sier og hva jeg observerer/opplever. de sier "utseende og sosioøkonomisk status betyr ikke noe", så er det kjekke karer med solid økonomi som stikker avgårde med de flotteste kvinnene. Jeg dømmer ikke, bare deler slik jeg har opplevd det. Dette er kun sant hvis det du anser som «de flotteste kvinnene» er oversminkede dukker med stripet/farget hår (eller kanskje extensions), borox, fillers, vippe-extensions, plastklør/akrylnegler og fake tan. Ikke alle vil være enige med deg der altså. Var en tur på Paleet for et par må eder siden. Omtrent alle hadde tydeligvis gått til samme frisør og fått samme striper og styling i håret, litt delikat botox og en touch av fillers, beige kamelhårskåpe, perleøredobber, og negler med fransk manikyr. Går sikkert på samme pilates-trening for å få en passe slank kropp så mannen ikke bytter dem ut med en yngre modell også. De ser kliss like ut, alle trofèkonene 🤣 Og totalt uten sjarm. Ingen av de peneste kuleste damene jeg kjenner er sammen med rike menn. Anonymkode: 75847...7ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 10. mai 2023 #104 Del Skrevet 10. mai 2023 Så slemt å rakke ned på menn på den måten! Som at menn skal si: Damer som har kommet i overgangsalder er så turn of! Altså skjerp deg! Du må være 14 år i hodet.. Menn som mister håret er ikke som kvinner som legger på seg. Det er ikke bare å fikse det. Og det er da for søren helt naturlig, samt at du er med på å bidra til at enda flere føler seg underlegen og mindre pene! Jeg blir kvalm av sånne som deg! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #105 Del Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 17.48): Fatter ikke at du kan sammenligne skallethet og overvekt. Skallethet er et maskulint trekk. At menn blir skallet er en direkte følge av testosteron. Det er derfor de fleste kvinner ikke blir skallet. Anonymkode: 29bae...1d4 Nei, skallethet er ikke et maskulint trekk; det er et tegn på aldring og fysisk forfall. Og sammenhengen mellom hårtap og testosteron er ikke som du later til å tro, jf det som er skrevet om dette i et tidligere innlegg i denne tråden.. Anonymkode: 97d48...025 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #106 Del Skrevet 10. mai 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, skallethet er ikke et maskulint trekk; det er et tegn på aldring og fysisk forfall. Og sammenhengen mellom hårtap og testosteron er ikke som du later til å tro, jf det som er skrevet om dette i et tidligere innlegg i denne tråden.. Anonymkode: 97d48...025 Sammenhengen mellom hårtap og testosteron er nøyaktig slik jeg "later til å tro". Denne sammenhengen er svært godt dokumentert. I og med at du ikke har noen kunnskap omm dette temaet, så legger jeg til noen linker til lettfattelige artikler som du kan lese. https://www.diviofficial.com/blogs/scalp-health/dht-and-hair-loss-men-vs-women https://www.medicalnewstoday.com/articles/68082 http://www.london-centre-trichology.co.uk/reasons-for-mens-hair-loss.asp https://goldielocks.com/blogs/news/dht Anonymkode: 29bae...1d4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lee Jones Skrevet 10. mai 2023 #107 Del Skrevet 10. mai 2023 Det er en sammenheng mellom hårtap og testosteron, spesielt hos menn. Hårtap hos menn skyldes vanligvis en arvelig tilstand som kalles mannlig mønsterhårtap eller androgen alopeci. Denne tilstanden er knyttet til følsomheten til hårsekkene mot dihydrotestosteron (DHT), som er en metabolitt av testosteron. Menn som er genetisk disponert for hårtap, har hårsekker som er spesielt følsomme for virkningen av DHT. Når DHT-nivåene stiger, kan hårsekkene krympe over tid, noe som fører til tynnere og kortere hår og til slutt til permanent hårtap. Selv om testosteron spiller en rolle i hårtap, er det viktig å merke seg at det ikke er selve testosteronet som forårsaker hårtapet, men heller omdannelsen av testosteron til DHT. Derfor kan menn med normalt testosteronnivå også oppleve hårtap hvis de har økt aktivitet av enzymet 5-alfa-reduktase, som omdanner testosteron til DHT. Det er verdt å merke seg at ikke alle menn med høye nivåer av DHT vil oppleve hårtap. Andre faktorer, som genetikk og individuelle følsomhetsnivåer, spiller også en rolle i utviklingen av mannlig mønsterhårtap. Det er viktig å huske at hårtap kan ha forskjellige årsaker, og det er alltid best å konsultere en lege eller en spesialist på hårtap for en nøyaktig vurdering av årsakene og tilgjengelige behandlingsalternativer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #108 Del Skrevet 10. mai 2023 https://resize.indiatvnews.com/en/resize/newbucket/730_-/2022/10/dwayne-johnson-1665299908.jpg https://metrophiladelphia.com/wp-content/uploads/2021/06/Vin-Diesel-FF9_Contributed.jpg Anonymkode: dfe2e...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opptatt Skrevet 11. mai 2023 #109 Del Skrevet 11. mai 2023 Eg har lite hår og barberer bort det eg har ca 1 gang i uka. Ville ikke byttet med noe hår, praktisk å slippe å tenke på håret om morgenen. Og får tilbakemeldinger på at eg kler det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamsenLydia Skrevet 11. mai 2023 #110 Del Skrevet 11. mai 2023 Så overfladisk har jeg aldri vært så kan ikke si meg enig, men jeg er ganske kresen når det kommer til inventaret, altså innvendig verdier og oppførsel😅🫡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. mai 2023 #111 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 8.5.2023 den 12.37): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Javel. Hadde gubben min mistet håret så hadde jeg gitt beng er ikke håret hans jeg elsker men mannen han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #112 Del Skrevet 11. mai 2023 Damer uten penis i 2023 er mega turn-OFF. Kjøttsår er så HARRY. Anonymkode: 5f172...6d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 11. mai 2023 #113 Del Skrevet 11. mai 2023 Agaton skrev (17 timer siden): Antall single menn har økt kraftig de siste tiårene. Og menn med flere kull barn har også økt. Hvorfor det er slik, vet jeg ikke. Men min påstand er at menn sin sosioøkonomiske status spiller inn, dvs at de blir valgt bort om de har lavere utdanning, lavere lønn (som forøvrig er markører for dårligere helse) enn kvinner. Dermed blir det mer trøkk på de mennene som scorer høyt på disse områdene. Min erfaring er det er et gap mellom det kvinner sier og hva de gjør når det dreier seg om valg av partner. Og for ordens skyld: jeg er mann i kategori 2: har flere valg. Og det er flere i min krets som er på både 2. og 3. kull med barn. Kan også handle om kultur og tabu også. Ekteskap er ikke like viktig som før og man kan ha ganske like rettigheter som samboer om jeg ikke tar feil. Det er ikke like tabu å skille seg eller å gå fra hverandre, for hvordan folk omtaler ting har stor makt i hvordan vi oppfører oss. Nå er det mye mer åpenhet om det meste, så automatisk tryggere for folk å finne ulike løsninger og veier i livet ut ifra hva de ønsker eller hva som funker, istede for hva som aksepteres eller er syndig, i forhold til når religion hadde bedre tak om oss. I Norge hvertfall, det er jo fortsatt land som i større grad er styrt av religiøs kultur, tabu, og kjønnsstereotyper, som at menn ikke har følelser selv om hjernen deres responderer med følelser den også. Rundt meg har menn med vanlig lønn, lav lønn, litt høy lønn også,(kjenner ingen super rike folk) kjæreste og barn. Folk går ut av forhold, å etter en stund møter de en ny en eller ei med ganske igjen, også med "normal" lønn. Så hvor jeg bor er det relativt chill på kjærlighetsfronten, ser det ut til. Nå er kanskje du er i helt andre kretser så din normalitet er preget av penger i sørre grad? Har aldri sett en mann med det trøkket jeg ser for meg utifra din beskrivelse siden vi alle likte de samme to guttene på barneskolen 😅 Men det er kun basert på hva jeg personlig ser rundt meg, hva du har sett som mønster er kanskje det du påpeker. Vet det ikke er nøyaktig, men liker å se meg rundt for å finne en ro opp imot alt det mer svart hvite man blir utsatt for på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #114 Del Skrevet 11. mai 2023 Mange glemmer denne formen for hentesveis. Gre håret oppover mot midten. Vanlig fotballsveis i Beckham tiden. Yngre menn som mister håret tidlig slipper oftere unna med den. Anonymkode: e6db5...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agaton Skrevet 11. mai 2023 #115 Del Skrevet 11. mai 2023 5 hours ago, Rosakatt said: Kan også handle om kultur og tabu også. Ekteskap er ikke like viktig som før og man kan ha ganske like rettigheter som samboer om jeg ikke tar feil. Det er ikke like tabu å skille seg eller å gå fra hverandre, for hvordan folk omtaler ting har stor makt i hvordan vi oppfører oss. Nå er det mye mer åpenhet om det meste, så automatisk tryggere for folk å finne ulike løsninger og veier i livet ut ifra hva de ønsker eller hva som funker, istede for hva som aksepteres eller er syndig, i forhold til når religion hadde bedre tak om oss. I Norge hvertfall, det er jo fortsatt land som i større grad er styrt av religiøs kultur, tabu, og kjønnsstereotyper, som at menn ikke har følelser selv om hjernen deres responderer med følelser den også. Rundt meg har menn med vanlig lønn, lav lønn, litt høy lønn også,(kjenner ingen super rike folk) kjæreste og barn. Folk går ut av forhold, å etter en stund møter de en ny en eller ei med ganske igjen, også med "normal" lønn. Så hvor jeg bor er det relativt chill på kjærlighetsfronten, ser det ut til. Nå er kanskje du er i helt andre kretser så din normalitet er preget av penger i sørre grad? Har aldri sett en mann med det trøkket jeg ser for meg utifra din beskrivelse siden vi alle likte de samme to guttene på barneskolen 😅 Men det er kun basert på hva jeg personlig ser rundt meg, hva du har sett som mønster er kanskje det du påpeker. Vet det ikke er nøyaktig, men liker å se meg rundt for å finne en ro opp imot alt det mer svart hvite man blir utsatt for på nett. Ja, du har nok rett. Krets og påvirkning fra omgivelsene er ulike. Personlig er jeg ikke så bekymret verken for meg selv eller for om folk er single. Jeg er egentlig aller mest bekymret for lave fødselstall. Regnestykket går liksom ikke opp på lang sikt. Kanskje jeg ikke skal være så bekymret 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 11. mai 2023 #116 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg er en av de som er opptatt av hår og frisyrer på menn. Elsker å kose og rive i håret. Når mannen kommer nyklipt fra frisøren kan jeg nesten ikke vente med å kaste meg over han. Jeg ser jo at håret blir tynnere, og at en dag blir nok han også skallet. Vil ikke si at det direkte er en turn off, for han vil nok være kjekk uansett. Men litt skuffende vil det nok være, og det kommer jeg selvfølgelig aldri til å si til han. Er jo bare en del av livet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #117 Del Skrevet 11. mai 2023 Hotwife skrev (1 minutt siden): Jeg er en av de som er opptatt av hår og frisyrer på menn. Elsker å kose og rive i håret. Når mannen kommer nyklipt fra frisøren kan jeg nesten ikke vente med å kaste meg over han. Jeg ser jo at håret blir tynnere, og at en dag blir nok han også skallet. Vil ikke si at det direkte er en turn off, for han vil nok være kjekk uansett. Men litt skuffende vil det nok være, og det kommer jeg selvfølgelig aldri til å si til han. Er jo bare en del av livet Akkurat som at han kommer til å synes at du er litt ekkel når du får bart som eldre, men ingen sier noe. Anonymkode: 83308...4c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent Skrevet 11. mai 2023 #118 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Det er vel lite som er mere utiltrekkende enn menn på generell basis: Lite hår, lite penger, lite initiativ, lite husarbeid, nakenbilder av kroppsdeler, pågående, sexfikserte, selvopptatte, utro, vet-ikke-hva-de-gjør-i-sengen, liten utholdenhet. Listen blir bare lenger for hvert år som går og kvinner klarer seg bedre og bedre uten menn. Alt som trengs er virkelighetstro sexroboter, slik at menn også kan klare seg uten kvinner. Endret 11. mai 2023 av Kompetent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 11. mai 2023 #119 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): det er et tegn på aldring og fysisk forfall Ikke nødvendigvis. Er mange menn som mister hår allerede tidlig i 20 årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 11. mai 2023 #120 Del Skrevet 11. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Akkurat som at han kommer til å synes at du er litt ekkel når du får bart som eldre, men ingen sier noe. Anonymkode: 83308...4c7 Haha ja mest sannsynlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå