Gå til innhold

Menn uten hår i 2023 - super turn-OFF!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle diise ville ha sett mye bedre ut om de hadde hatt hår.

Anonymkode: 97d48...025

Nei, det hadde de ikke.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er nøyaktig det reven reven sier når rognebærne er utenfor rekkevidde

Hvorfor kan ikke jeg få like det jeg vil? Hva man finner attraktivt er subjektivt. Altså ikke noe noen andre kan si noe om. Jeg finner skalla menn attraktive uavhengig av hvilke menn jeg har tilgang på. Tror du det er slik at jeg kun har tilgang på skalla menn? Du vet at skalla menn ikke er en homogen gruppe som bare vil ha en type kvinner? 

Noen menn liker blonde kvinner, det vil ikke dermed si at alle menn gjør det. Noen liker menn med man bun, men langt fra alle. Noen prefererer slank partner, noen finner muskler attraktivt og andre liker at det er litt "å ta i". Altså, subjektivitet. 

Ta Jason Statham eller Aksel Hennie. De ser uten tvil bedre ut UTEN HÅR. Men skal være enig i det, at ikke alle kler å være skalla. Dette på lik linje som at ikke alle kler å ha hår.

C37A9772-BA92-4EC9-9C6C-CC8C48C007BD.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest damefraoslo

Jeg synes oppriktig skalla menn er veldig hot og sexy. Det er ingen som klarer å forandre meningen min. De kjekkeste mennene jeg har møtt er skalla. Det gjør de ekstra macho, maskuline og gir de en egen seksuell energi. Men det er min mening da. Jeg tiltrekkes også av menn som har noen ekstra kilo, litt sånn bamse-aktig. Dette blir nok mitt siste bidrag i tråden. Jeg synes skalla menn er sexy, det er min preferanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. 

Anonymkode: f13b8...d56

Jo, det er mulig med hårtransplantasjon, men krever også bruk av legemidler som finasterid og/eller minoksidil for å unngå at en mister det håret en allerede har fra før av. Slike preparater har ofte ganske mange bivirkninger.

Anonymkode: 60919...7a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri ville jeg vært med en femiklump som ikke taklet å bli tynn i håret og tok transplantasjon eller brukte tupé. 

Anonymkode: 731b3...8e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. 

Anonymkode: f13b8...d56

Jeg ville aldri vært sammen med en som deg heller! Med eller uten hår, fordi den type personlighet som bare er opptatt av det overfladiske og materielle er en type mennesker som aldri fører noe bra med seg. Jeg bærer min alder med rak rygg! Og håret er det aller minste problemet jeg har hatt :) En kvinne som deg ville vært et mye større problem.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble det ikke lansert en slags tupé for menn med vikende måne rundt penis allerede på 90-tallet?

Ingen grunn til å være hårløs i 2023.

Anonymkode: 78be6...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frkego skrev (36 minutter siden):

Nei, det hadde de ikke.

Hvorfor kan ikke jeg få like det jeg vil? Hva man finner attraktivt er subjektivt. Altså ikke noe noen andre kan si noe om. Jeg finner skalla menn attraktive uavhengig av hvilke menn jeg har tilgang på. Tror du det er slik at jeg kun har tilgang på skalla menn? Du vet at skalla menn ikke er en homogen gruppe som bare vil ha en type kvinner? 

Noen menn liker blonde kvinner, det vil ikke dermed si at alle menn gjør det. Noen liker menn med man bun, men langt fra alle. Noen prefererer slank partner, noen finner muskler attraktivt og andre liker at det er litt "å ta i". Altså, subjektivitet. 

Ta Jason Statham eller Aksel Hennie. De ser uten tvil bedre ut UTEN HÅR. Men skal være enig i det, at ikke alle kler å være skalla. Dette på lik linje som at ikke alle kler å ha hår.

C37A9772-BA92-4EC9-9C6C-CC8C48C007BD.jpeg

Jeg tror du har skjønt svært lite av hva jeg prøvde å si. Jeg gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope ikke enig ! Flere menn uten hår som har barbert hodet og er skikkelig lekre !  😍 dessuten synes jeg det er alt for overfladisk å se på hårmanke ang om hvor aktuell en partner er .  Det er ikke hår som avgjør personlighet og omsorg i et menneske . Man kan jo ikke noe for at biologien gir håravfall , og transplantasjon ? Nope ! Det er faktisk ikke for alle . Og man blir ikke en bedre person om man har mye hår . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror du har skjønt svært lite av hva jeg prøvde å si. Jeg gir opp.

Du sier at eneste muligheten for at en kvinne skal finne en skallet mann attraktiv er enten medlidenhet (kanskje at partner har mistet håret og at hun likevel finner ham attraktiv) eller for at hun tilpasser hva hun tiltrekkes av ut fra hva hun har tilgang på. 

Du sier imot alle som sier at de finner skalla menn attraktive. Det er ikke mulig sier du. Likevel er vi mange kvinner her som virkelig tenner på skalla menn. Ikke for at vi tar til takke med det eller for at det er det eneste vi har tilgang på. Ene alene for at det rett og slett er sexy, pent og maskulint. 

Jeg blir også veldig nysgjerrig på hva som har skjedd i livet ditt for at du har et så stort behov for å betvile andre menneskers syn på ting? Er du mann som er redd for å miste håret? Er du mann hvor eneste du har gående for deg er din vakre hårmanke? Er du kvinne som bærer nag mot menn på noe vis? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke skalla. Men hadde jeg blitt skalla så ville jeg aldri svidd av enorme summer på hårtransplantasjon for å please deg eller noen andre. Og hadde du syntes en skalla versjon av meg var turnoff i mangel på hår, så er det helt greit for meg, så fremt du ikke konfronterte meg med det. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Frkego said:

Jeg blir også veldig nysgjerrig på hva som har skjedd i livet ditt for at du har et så stort behov for å betvile andre menneskers syn på ting? Er du mann som er redd for å miste håret? Er du mann hvor eneste du har gående for deg er din vakre hårmanke? Er du kvinne som bærer nag mot menn på noe vis? 

Skal vedde gansk mye på nettopp dette.

Anonymkode: 29bae...1d4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIGGER at du er så ærlig. Jeg opplever at det er et gap mellom det damer sier og hvordan de agerer ute i den virkelige verden. Er personlig svært heldig ift hår, og det er utelukkende en fordel: damer sier rett ut at håret er noe de elsker (når jeg blir kjent med dem). 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Je ser bedre ut med litt hår på hode men je hater håret mitt så klipper det vekk og så sliter je med litt psoriasis liggende i hodebunn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. 

Fordi jeg brydde meg null ting om hår når jeg var 10 år gammel.

Bryr meg null ting om hår som 30 åring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agaton skrev (Akkurat nå):

DIGGER at du er så ærlig. Jeg opplever at det er et gap mellom det damer sier og hvordan de agerer ute i den virkelige verden. Er personlig svært heldig ift hår, og det er utelukkende en fordel: damer sier rett ut at håret er noe de elsker (når jeg blir kjent med dem). 

Da lever du farlig, for du kan fortsatt miste håret.

Kanskje vi kan snu litt på det og tenke at de som HAR HÅR er uheldige, siden enkelte kvinner tydeligvis har hårmanke som et av sine premisser? Så hvis du, som mange andre menn, mister håret (noen mister jo ikke håret før de er 60), så stikker kjerringa. 

Og de som mister håret når de er 20 år, kan jo ikke miste håret mer? Så de blir sammen med en dame som synes skalla menn er dritsexy, eller eventuelt liker ham for den han er og ser forbi det nakne hodet, og så står man da ikke i fare for å "bli enda mer skalla"? Veit ikke jeg, slenger bare ut tanker her!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frkego skrev (13 timer siden):

Jeg synes helt oppriktig at menn uten hår er sexy! Liker helst at han har litt skjegg i tillegg. For meg er det et tegn maskulinitet.

Opplever oftere håret til menn ser lite flatterende ut. Mange er veldig dårlige til å lage seg en kledende sveis. Menn har få frisyrer som faktisk går. Nei, gi meg en skalla mann 😍  

Jeg har hatt tilgang på menn både med og uten hår og jeg hadde aldri tent på noe eller noen basert på medlidenhet. Det er rett og slett bare min preferanse. Hadde likevel aldri basert valget av partner på hårmanken. 

83FEA46C-5E72-4262-9ABD-A0C0A9ACDBE8.jpeg

Likte pinterest bilde.

Skikkelig viking stil over han.

Husker når jeg var barn og skulle lage min karakter i for eksempel Skyrim gikk jeg alltid for denne stilen.

Ser skambra ut på han.

Endret av hocane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, skallethet er aldri verken fint eller sexy (men fyren kan jo være flott av andre grunner). Det er få ting som har en så negativ virkning på utseendet. Femifrisyre er selvsagt heller ikke bra.

Men det bestemmer jo ikke du, i alle fall ikke for andre enn deg selv? Hele poenget er jo at for mange av oss så er ikke tiltrekningen først og fremst bestemt av hår/ikke hår, og det handler heller ikke om "vilje til å overse". Det er helheten som er viktig, og da er ikke hår - eller mangelen av det - det som er avgjørende. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Skal vedde gansk mye på nettopp dette.

Anonymkode: 29bae...1d4

Nei, jeg er faktisk en (etter sigende) attraktiv kvinne, som stort sett har kunnet velge og vrake når det gjelder menn.

Mitt poeng er ikke at en skallet mann samlet sett ikke kan være tiltrekkende, men da er det på tross av skalletheten, ikke på grunn av den.
Som sagt, finnes det unntak fra enhver regel - noen liker menn med mage eller menn uten hake - men kvinners preferanse for hodehår er nok ganske universell. Når man ser bort fra de kvinnene som åpenbart er estetiske avvikere, tror jeg som sagt at de ofte justerer sine preferanser etter det som er faktisk mulig. Man er fx allerede sammen med en fyr som så blir skallet, eller man liker en mann så godt av andre grunner at man tar defekten med på kjøpet. Så forteller man seg selv og andre at man egentlig synes skallethet (eller overvekt) er sexy:)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roci skrev (6 timer siden):

Men det bestemmer jo ikke du, i alle fall ikke for andre enn deg selv? Hele poenget er jo at for mange av oss så er ikke tiltrekningen først og fremst bestemt av hår/ikke hår, og det handler heller ikke om "vilje til å overse". Det er helheten som er viktig, og da er ikke hår - eller mangelen av det - det som er avgjørende. 

Det siste er jeg enig i.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...