Gjest Vitalogy Skrevet 8. mai 2023 #21 Del Skrevet 8. mai 2023 Er det bare jeg som tror at dette ikke er reelt, men en provokasjon? Det er så intellektuelt fattig og perspektivløst at det taler for at det er tull og tøys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #22 Del Skrevet 8. mai 2023 Dette er åpenbart en trolletråd. Fins utrolige mange flotte menn uten hår. Anonymkode: 4678f...951 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #23 Del Skrevet 8. mai 2023 Man kan tattovere hår, slik som denne karen: Så kan man og kompensere for lite hår på hodet med desto mer hår på ryggen og rævva. Anonymkode: 824e5...017 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damefraoslo Skrevet 8. mai 2023 #24 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg har hatt følelser for en høy og flott mann som er skallet. Det var han som avviste meg, men han er fortsatt nydelig og dritkjekk 😍 De to fineste og vakreste mennene jeg har sett i Norge er skallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #25 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg synes at typen min er kjekkest når han ikke har hår. Skallet på hodet og langt, fint skjegg🥰😍👌🏽 Anonymkode: 1f795...6a6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hva tenker dere om Skrevet 8. mai 2023 #26 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Jeg skjønner godt at du skriver dette her som anonym. Enten så er du 20 år og har ikke utviklet gode verdier eller så er du en bitter dame på 30 som ikke mestrer det med menn. Håper du er det første for da kan du utvikle litt karakter senere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #27 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Overvektige kvinner i 2023- turn off! I 2023 har vi kunnskaper om ernæring og kosthold, så overvekt er selvvalgt og vitner om dårlig selvbeherskelse. Anonymkode: 487f3...7fa 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. mai 2023 #28 Del Skrevet 8. mai 2023 Ser ikke nytteverdien i hår egentlig. Penere med snaubarbert enn lange fjon rundt en måne. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 8. mai 2023 #29 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenk så fint om menn kunne forsvart kvinner på samme måten, men istedet krever de det motsatte av kvinner av det du skriver her Anonymkode: 1b77b...12a Mange menn forsvarer kvinne, men de som ikke gjør det gjør nok mer utav seg😊 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 8. mai 2023 #30 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenk så fint om menn kunne forsvart kvinner på samme måten, men istedet krever de det motsatte av kvinner av det du skriver her Anonymkode: 1b77b...12a Det er ikke kvinners oppgave i livet å ta seg godt ut for menn. Der, værsågod! Jeg mener dette også. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #31 Del Skrevet 8. mai 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Men i 2022 så var det ok å ikke ha hår? Anonymkode: 3740c...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #32 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Liker vanligvis ikke, men har sett én som faktisk er tiltrekkende og kjekk og men det er helheten. Personlighet som er helt fantastisk, oppegående, intelligent og i god form i tillegg. Tviler på at han er singel dog, så tenker ikke mer over det enn at han er en flott mann. Anonymkode: 93a84...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damefraoslo Skrevet 8. mai 2023 #33 Del Skrevet 8. mai 2023 Noen menn blir 100 ganger kjekkere av å være skalla. Mange damer synes også det er maskulint, sexy og hot. Turn on for mange! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #34 Del Skrevet 8. mai 2023 Vet om en fyr som er 197 høy, skallet, trent og bruker briller. Han er en av de kjekkeste og vakreste mennene jeg har sett. Om han så hadde brukt briller under sex, er han jævlig kjekk. Han har nesten aldri vært singel i sitt 47 år lange liv. Anonymkode: 19082...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #35 Del Skrevet 8. mai 2023 Alle menn ser bedre ut med hår enn uten. La oss bare fastslå det, og ikke late som om det ser bra ut å være skalla. En annen og mye viktigere ting er det imidlertid at utseende ikke betyr så mye hvis fyren har gode menneskelige kvaliteter. Anonymkode: 97d48...025 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest damefraoslo Skrevet 8. mai 2023 #36 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alle menn ser bedre ut med hår enn uten. La oss bare fastslå det, og ikke late som om det ser bra ut å være skalla. En annen og mye viktigere ting er det imidlertid at utseende ikke betyr så mye hvis fyren har gode menneskelige kvaliteter. Anonymkode: 97d48...025 Noen damer inkludert meg, liker faktisk skalla menn bedre enn menn med hår. Vi er forskjellige og har helt ulike preferanser vi damer, akkurat som menn har. Godt man har ulike preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #37 Del Skrevet 8. mai 2023 Anonymkode: 874bb...496 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #38 Del Skrevet 8. mai 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 Du forstår ikke hvorfor mange menn mister håret? Da har du jaggu meg mye igjen å lære om mennesker og biologi. 🤷♂️ Anonymkode: d3c24...017 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. mai 2023 #39 Del Skrevet 8. mai 2023 Menn uten hår og menn med langt hår OG langt skjegg er ikke menn jeg hadde falt for, om jeg hadde vært singel nei 😊 Det er ikke min preferanse når det kommer til menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #40 Del Skrevet 8. mai 2023 Det er biologi og ikke noe menn kan lastes for. Dermed er det bare bortkastet tid å henge seg opp i det. Dessuten er det fullt mulig for skallede menn å finne seg en god partner og ha det fint med henne. Anonymkode: ffcee...24f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå