AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Del Skrevet 8. mai 2023 Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 8. mai 2023 #2 Del Skrevet 8. mai 2023 All verdens muligheter? Tror du alle skiter penger? Det koster masse, og det er ikke sånn at du kan dra til legen og si "jeg er skalla, jeg vil ha håret tilbake", og så dekker det offentlige hårtransplantasjon... Funker ikke sånn. Dessuten ser det skikkelig teit ut, det synes godt at håret er flyttet dit. Ser ut som en parykk 🤣 Skalla menn er da fint, det. Da vet man at ungene du får med ham ikke får unormale hodefasonger😂😂 22 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Macro Skrevet 8. mai 2023 Populært innlegg #3 Del Skrevet 8. mai 2023 1. Det er ikke menns oppgave i livet å ta seg godt ut for andre. 2. Jeg med flere mener mange oppriktig kler å være skallet. 3. Å gi folk tyn for ting de ikke kan noe for bør være utdatert. 70 3 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg er så glad jeg er ferdig med datingmarkedet så jeg slipper å møte mennesker med holdninger som deg. Anonymkode: c12e6...498 31 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 8. mai 2023 #5 Del Skrevet 8. mai 2023 Menn er fine uansett hår situasjon 17 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Del Skrevet 8. mai 2023 Helt 2023 å være så overfladisk som deg! Jeg vet om veldig mange flere ting enn hår som er turnoff. Slik som personlighet... Anonymkode: 8f8b9...461 20 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 8. mai 2023 #7 Del Skrevet 8. mai 2023 Bedre å være skalla enn å være en frekk idiot… 17 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #8 Del Skrevet 8. mai 2023 Macro skrev (3 minutter siden): 1. Det er ikke menns oppgave i livet å ta seg godt ut for andre. 2. Jeg med flere mener mange oppriktig kler å være skallet. 3. Å gi folk tyn for ting de ikke kan noe for bør være utdatert. Tenk så fint om menn kunne forsvart kvinner på samme måten, men istedet krever de det motsatte av kvinner av det du skriver her Anonymkode: 1b77b...12a 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFri Skrevet 8. mai 2023 #9 Del Skrevet 8. mai 2023 Nei, ikke enig med deg. Det er ikke så viktig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 8. mai 2023 #10 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg synes ikke menn uten hår, eller med mindre hår, er turnoff. Men jeg liker ikke dem som sparer på siden og grer over. Det ser bare rart ut. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #11 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg er ikke enig. Det jeg nesten blir direkte kvalm av er menn med langt hår, man-bun 😵 Er helt grusomt å se på. Gi meg Harry fra Sex & City, og jeg er i himmelen. Anonymkode: cea92...7ab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 8. mai 2023 #12 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden): Jeg synes ikke menn uten hår, eller med mindre hår, er turnoff. Men jeg liker ikke dem som sparer på siden og grer over. Det ser bare rart ut. Er det så mange, da? Trodde det var mest populært for 50 år siden. Endret 8. mai 2023 av Badebuksa2.0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 8. mai 2023 #13 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 For meg er det turn off med menn som er livredde for å bli eldre og som bruker mye tid og penger på å endre på utseendet sitt. Det er ikke verdier jeg ser etter i en mann. Gi meg en selvsikker mann som tar vare på seg selv uten å være fiksert på eget utseende. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 8. mai 2023 #14 Del Skrevet 8. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (8 minutter siden): Er det så mange, da? Trodde det var mest populært for 50 år siden. Noen gjør det fortsatt. Tar gjerne en mann uten eller med lite hår, men ikke disse hentesveisene 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #15 Del Skrevet 8. mai 2023 Hår er virkelig uten betydning i forhold til om jeg leiker en mann eller ikke, men når det er sagt så vil all form for kosmetisk endring, også hårtransplantasjon, være fullstedig turn off for meg. Mulig et lite unntak hvis det er snakk om sykdom. Selvsikre menn som tør å være den de er, også fysisk, er det som tiltrekker meg. Anonymkode: d35f5...312 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mai 2023 #16 Del Skrevet 8. mai 2023 Rosakatt skrev (19 minutter siden): Menn er fine uansett hår situasjon Nei. Ikke hentesveis! Da er det bedre å barbere bort alt, når det er så lite igjen. DET er finere! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #17 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg syns helt klart voksne menn med god hårmanke er mest turn-on, men tror jeg heller ville valgt en skalla eller en som var såpass forfengelig at han brukte så mye penger på hårtransplantasjon. Anonymkode: db4fd...699 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. mai 2023 #18 Del Skrevet 8. mai 2023 😅 Aldri brydd meg et kvekk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. mai 2023 #19 Del Skrevet 8. mai 2023 Hva er egentlig greia med å rakke ned på ulike utseendemessige faktorer bare fordi det ikke er innenfor ens egne preferanser? Er det ikke mulig å uttrykke hva man foretrekker uten å snakke dritt om de som ikke passer inn i disse? Det er helt greit at du, TS, synes det er turn-off med menn uten hår, men det løser du jo enkelt ved å holde deg til å date menn som har hår. Det å ha lite hår eller bli tidlig skallet er en genetisk greie og ikke noe man kan noe for, og det er ikke "mange behandlinger" som hjelper mot genetisk hårtap. Hårtransplantasjon er dyrt, og gir heller ikke resultater hos alle. For å snu litt på flisa - hva hadde du sagt dersom en mann hadde skrevet at små pupper var skikkelig turnoff, og ikke skjønte greia med det, for det er jo bare å skaffe seg silikonpupper? Mennesker eksisterer ikke først og fremst for å tilfredsstille andres estetiske, seksuelle og andre preferanser, og om man synes det er vanskelig å forholde seg til, da har man faktisk er problem. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #20 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja.. lurer egentlig på om det er flere som er enig med meg her? Synes rett og slett at menn uten hår er skikkelig fælt. Kunne aldri i verden falt meg inn å være med en. I 2023 har vi jo all verdens muligheter til hårtransplantasjon og mange andre behandlinger, så jeg forstår ikke hvorfor menn uten hår i det hele tatt er en greie fortsatt. Anonymkode: f13b8...d56 For en kjip ting å skrive. Rakke ned på andres utseende på den måten. Gro deg litt respekt og empati for andre mennesker. Anonymkode: 1504b...52e 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå