Gå til innhold

Nettdating og frustrasjon


Gjest Ananas

Anbefalte innlegg

Nå slutta jeg å snike her inne å ble medlem;)

Menn har også fine profiler.

De varierer mellom om menn er

1. Fotballgal

2. Bilgal

3. En kombinasjon av disse to + øl

Like givende det?

Ellers er 90% av mannfolka treningsnarkomaner eller springer til fjells hver helg.

Lurer på hva de regner med å bruke av tid på en partner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers er 90% av mannfolka treningsnarkomaner eller springer til fjells hver helg.

Lurer på hva de regner med å bruke av tid på en partner???

he he he... kunne ikke vært mer enig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bottom line er kanskje at interesser alene er et dårlig parameter for å finne ut hvilke folk som passer sammen. Det finnes nettsteder hvor du gjennomgår personlighetstester og kan oppgi fysiske attributter + interesser for å finne partner. Nå skal det allikevel sies at jeg vet om noen som gjorde dette og endte opp med å blind-date en nazikjærring. Vet ikke om det sier mer om typen, eller om blind-dating konseptet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva fyller dere tiden med da, single jenter? Lese romantiske bøker, eller stirrer dere bare i veggen?

Har andre ting å fylle tiden med enn å sitte å glo i veggen. Jeg lever selv om jeg er singel, og jeg gjør ting som par sikkert kunne gjort sammen. Går på kino, leier film hjemme i stua, har hyggelig vinkveld, inviterer venner, går ut og danser, osv.

Har 1 hobby som tar 1 kveld i uka, også har jeg barn som skal kjøres og hentes, og følges opp. Sånn går hverdagen. Når helgen kommer ønsker jeg å ta det med ro, og bruker heller feriene til å reise og oppleve verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Har andre ting å fylle tiden med enn å sitte å glo i veggen. Jeg lever selv om jeg er singel, og jeg gjør ting som par sikkert kunne gjort sammen. Går på kino, leier film hjemme i stua, har hyggelig vinkveld, inviterer venner, går ut og danser, osv.

Har 1 hobby som tar 1 kveld i uka, også har jeg barn som skal kjøres og hentes, og følges opp. Sånn går hverdagen. Når helgen kommer ønsker jeg å ta det med ro, og bruker heller feriene til å reise og oppleve verden.

Poenget er at du fyller dagen. Noe disse som reiser på langturer hver helg og trener hver dag også gjør.

Se film, høre musikk osv. er noe vi alle gjør. Sikkert mange som ikke gidder å nevne det i en profil. På samme måte som de finner det lite informativt å nevne at de spiser hver dag... ;)

Og å trene og løpe på fjellet er noe man kan gjøre med en partner. Er det ikke dine interesser, så finnes det sikkert andre der ute (10%...) som liker å bare slappe av i helgene.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget mitt er at jeg ikke er bundet opp 5 dager i uka og hver helg. Jeg kan faktisk endre på noen (ikke alle) av mine gjøremål, og jeg kan gjøre ting med en partner i helgene. Men mange av de som skriver profiler bruker 3-4 kvelder på treningsstudio i uka, pluss av de reiser til fjells i helgene. Og det virker som om de har tenkt å fortsette med det selv om de får seg dame. Derfor lurer jeg på hva de regner med å bruke av tid på en partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Poenget mitt er at jeg ikke er bundet opp 5 dager i uka og hver helg. Jeg kan faktisk endre på noen (ikke alle) av mine gjøremål, og jeg kan gjøre ting med en partner i helgene. Men mange av de som skriver profiler bruker 3-4 kvelder på treningsstudio i uka, pluss av de reiser til fjells i helgene. Og det virker som om de har tenkt å fortsette med det selv om de får seg dame. Derfor lurer jeg på hva de regner med å bruke av tid på en partner

Det finnes mange kvinner der ute også som liker å være aktive. En som går på fjellet vil nok treffe en kvinne som også liker dette. Dette er ikke en aleneaktivitet.

Og å trene 3-4 dager i uka er ikke å binde seg hele uka. Døgnet består av 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det har du rett i. Særlig i en middels småby. Nå er vel streng tatt alle norske byer småbyer da, men... Jepp, forstår. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange kvinner der ute også som liker å være aktive. En som går på fjellet vil nok treffe en kvinne som også liker dette. Dette er ikke en aleneaktivitet.

Og å trene 3-4 dager i uka er ikke å binde seg hele uka. Døgnet består av 24 timer.

Har man barn, eller ønsker familie må man ofre noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...