Gå til innhold

Nettdating og frustrasjon


Gjest Ananas

Anbefalte innlegg

Gjest Ananas

Bare litt syting og klaging :P ...

Nå er jeg igang igjen, på en nytt nettsted. Jeg har tenkt å bruke litt av kveldene på å lete etter den ene eller flere venner på nettet.

Fy søren så mange intetsigende profiler med vås det er der. 90% av profilene er variasjoner over temaer som at man trener litt, går litt ut, ser litt på film, hører litt på musikk og liker god mat.

Som om det har hensikt å evaluere eventuelle partnere utifra slike kriterier!

Aaarg!

Det er en stor utfordring å finne på noe å skrive for å prøve å oppnå kontakt, til kvinner med substansløse profiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ananas

Nei det er jo ikke det, og alle interessante kvinner jeg har kommet i kontakt med på slike steder hittil har hatt substansielle profiler.

Men det blir litt tynt med kandidater hvis jeg ikke engang prøver å ta kontakt med de som skriver lite om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slutta jeg å snike her inne å ble medlem;)

Menn har også fine profiler.

De varierer mellom om menn er

1. Fotballgal

2. Bilgal

3. En kombinasjon av disse to + øl

Like givende det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slike annonser er jo like interessante som en vanlig mandag...man må bare prøve tror jeg .. som oftest ligger det jo myye mere annerledes personligheter bak enn man tror. Håper jeg iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

hvor mange treffer du på byen som viser sin hele substans i baren? Og hvis de ikke viser alt, betyr det at de ikke er interessante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvis de ikke viser alt, betyr det at de ikke er interessante?

Nei, det betyr at det finnes håp tross alt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Nei, det betyr at det finnes håp tross alt. ;)

Velger nå fortsatt å tvile på om damer har pupper hvis de ikke viser meg dem, så vil fortsette å spørre om jeg kan få se dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slutta jeg å snike her inne å ble medlem;)

Menn har også fine profiler.

De varierer mellom om menn er

1. Fotballgal

2. Bilgal

3. En kombinasjon av disse to + øl

Like givende det?

enig her... legger og til ekstremsportgale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger nå fortsatt å tvile på om damer har pupper hvis de ikke viser meg dem, så vil fortsette å spørre om jeg kan få se dem.

hihi.... *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Jeg har en profil på et nettsted selv jeg, og jeg gidder rett og slett ikke skrive slike laaange og oppramsende profiler.

Jeg har kun en setning på min profil. Og den er bare en slags spøk, folk får spørre hvis de lurer på noe rett og slett.

Men, nå er ikke jeg der av de samme grunnene som deg kanskje? Dessuten, vi jenter har det "lett" der inne sånn sett i forhold til dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm- jeg er kvinne og har lagt ut profil som jeg synes skiller seg littegrann ut, men tror du jeg får svar fra dem jeg vil ha svar fra? neiiida..... :ler:

Men i min alder (over 40) så finnes det faktisk menn som IKKE trener, IKKE ser film, IKKE leser osv, så da synes jeg at det er greitt at det står. Forøvrig ser det ut som om norske menn lider av "golf-sjuka" hele gjengen........ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare litt syting og klaging :P ...

Nå er jeg igang igjen, på en nytt nettsted. Jeg har tenkt å bruke litt av kveldene på å lete etter den ene eller flere venner på nettet.

Fy søren så mange intetsigende profiler med vås det er der. 90% av profilene er variasjoner over temaer som at man trener litt, går litt ut, ser litt på film, hører litt på musikk og liker god mat.

Som om det har hensikt å evaluere eventuelle partnere utifra slike kriterier!

Aaarg!

Det er en stor utfordring å finne på noe å skrive for å prøve å oppnå kontakt, til kvinner med substansløse profiler.

Det blir vel en del slike profiler fordi man ikke helt vet hvem leserne er, og derfor vil være litt varsom med hvilke deler av seg selv man vil blottlegge sånn i første omgang. Det blir som i det virkelige liv, man starter med et "Hei", lit løs (gjerne uinteressant) prat før man etterhvert myker opp og deler mer av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger nå fortsatt å tvile på om damer har pupper hvis de ikke viser meg dem, så vil fortsette å spørre om jeg kan få se dem.

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren så mange intetsigende profiler med vås det er der. 90% av profilene er variasjoner over temaer som at man trener litt, går litt ut, ser litt på film, hører litt på musikk og liker god mat.

Jamen det er jo det de fleste av oss gjør ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt lett press fra venninner gikk jeg med på å sjekke ut et nettsted. Jeg leste søren i meg 600 profiler på menn. Ikke en eneste som var av interesse for meg. Laget en profil selv, men hadde ikke bilde å legge inn. Nå får jeg post fra nettstedet av og til med profiler de mener stemmer med min, men gidder ikke lenger å lese de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som gjør informasjonsverdien til slike profiler forsvinnende liten.

Nja, du kan i allfall få inntrykk av om det er en Fru Hvermansen du leser om. Jeg skjønner selvsagt hva du mener, men samtidig så ser jeg ikke for meg at jeg ville ha lyst til å gjøre meg til løgner dersom jeg skulle etablere meg med en profil på et nettsted. Dermed ville nok min profil sammenfalle med temmelig mange andres, for jeg har rett og slett ingen spesielt interessante interesser. :forvirret:

Trist å innrømme det, naturligvis, men sånn er det bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...