AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #61 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ro ned incel retorikken 😂 Hvem i alle dager er det som tenker på maktbalanse i en relasjon. Anonymkode: 69eba...87c Du er jo teit hvis du ikke tenker på maktbalansen? Veldig naiv i hvert fall. Jeg kjenner jeg blir bekymra for svake parter i forhold som IKKE tenker på maktbalansen. Det er når du blir skilt du skjønner hvem du har vært gift med/bodd sammen med. Anonymkode: 22088...485
Rosalilje84 Skrevet 8. mai 2023 #62 Skrevet 8. mai 2023 ClausSaus skrev (8 timer siden): De fleste hankjønn er konservative. Alle menn er konservative. Det er ingen menn jeg kjenner eller vet om, som ønsker å være eneforsørger i familien og spare seg til ekteskapet. For det er vel det du mente med konservativ, ikke sant? 🤣🤣🤣 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #63 Skrevet 8. mai 2023 Er det mannens inntekt som avgjør forskjellen mellom hjemmeværende husmor og trofekone🙂 Anonymkode: d8009...3df
GrønnNellik68 Skrevet 8. mai 2023 #64 Skrevet 8. mai 2023 Andro skrev (7 timer siden): Det er en god ide for den som vil bli minstepensjonist som enke 🙄 og gi fra seg den økonomiske selvstendigheten sin, slik at man må spørre om man vil kjøpe seg en ny genser eller gå en tur på kafe. Å gjøre seg økonomisk avhengig av en mann har man gått i kvinnefella da har han all makt og da er man stuck. Vet av flere som sitter der nå i dårlige forhold og ikke tør å flytte pga økonomien. Igjen får mannen ei som tar vare på barn og hus mens han kan være ute på dater'n og drikke øl med kompiser, hun har niks nada hun skulle ha sagt. Så nei tenk deg om to ganger ts for hva du ønsker deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #65 Skrevet 8. mai 2023 Så lenge du beholder kontakten ned arbeidslivet og iallefall jobber redusert, så tenker jeg du at du får nok om noen år. Vi skal jobbe til vi er 70 år, ..så relax. Jeg har redusert mengden dette året. Var utbrent og mye styr med NAV. Jeg gidder faan ikke stresse med det akkurat nå, og heldigvis ikke avhengig av dem. Så får klage og imellomtiden jobbe redusert og hente meg inn. ...hvis jeg ikke gjør det, så lever jeg ikke til jeg er 70, og trenger ikke den jævla pensjonen. Hamsterjulet kan gå og funke seg selv. Anonymkode: fb31e...bf8
Isambard Skrevet 8. mai 2023 #66 Skrevet 8. mai 2023 Der hadde ikke spilt noen stor rolle for meg om kona skulle bli hjemmeværende eller jobbe resusert. Vi hadde fått dårligere råd, men vi hadde klart oss helt greit. Jeg tenker det først og fremst er hennes liv og hennes valg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #67 Skrevet 8. mai 2023 Isambard skrev (1 minutt siden): Der hadde ikke spilt noen stor rolle for meg om kona skulle bli hjemmeværende eller jobbe resusert. Vi hadde fått dårligere råd, men vi hadde klart oss helt greit. Jeg tenker det først og fremst er hennes liv og hennes valg. Det passer deg å ha snusmumerikken som chiller som bilde, du virker veldig snill Men er nødt til å støtte deg når du ikke støtter degselv, å si at ja det er hennes valg, å du er generøs, men når det i så stor grad går utover deg å blir på din regning, så blir det jo ditt valg også 😅 Anonymkode: 4f17f...d13
Jeg-er-anonym Skrevet 10. mai 2023 #68 Skrevet 10. mai 2023 Rosalilje84 skrev (På 8.5.2023 den 18.20): Det er ingen menn jeg kjenner eller vet om, som ønsker å være eneforsørger i familien og spare seg til ekteskapet. For det er vel det du mente med konservativ, ikke sant? 🤣🤣🤣 Jeg har ikke noe i mot å være eneforsørger for en framtidig kone og jeg sparer meg selv, men ja, det er ikke vanlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå