Gå til innhold

Mistet akkurat katta mi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går kveld ble min elskede pusejente på 4 år påkjørt og drept momentant. Hun var så knyttet til meg og jeg til henne. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Har grått så mye at øyelokkene har hovnet opp. 
 Jeg er en godt voksen dame, men hyler som et barn. Helt grusom følelse.

Sorg er virkelig prisen å betale for kjærlighet 💔💔💔

Anonymkode: 947dc...c9f

  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg kom over denne tråden nå.

Jeg mistet min katt for noen dager siden. Han ble akutt syk og jeg måtte la han få slippe. Det var en tung avgjørelse, men det var nok det beste å gjøre for han.

Men det er vanvittig tungt 😪 Han var en god venn og jeg savner han så utrolig mye. Jeg venter at han skal dukke opp hvert øyeblikk og jeg går og ser etter han. Forventer å se han vente på meg når jeg kommer hjem og at han vekker meg om morgenen. Han ble 12 år og hadde et godt liv, men han hadde god helse inntil han ble akutt syk. Så det var et lite sjokk for han var i god form rett før det.

Jeg var veldig knyttet til den katten og han var veldig knyttet til meg. Det var noe spesielt med han.

Folk som sier at det bare er en katt har ikke peiling. Man kan få dype bånd med dyr også, og de er jo familiemedlemmer. Så man sørger over dem også ❤️

Anonymkode: a4274...cdd

  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kom over denne tråden nå i søken etter andre som tar tapet av kjæledyret sitt tungt. Jeg måtte avlive katten min i går etter akutt sykdom og er helt knust. Klarer ikke spise, sovet dårlig, konstant klump i halsen... Vi hadde våre rutiner så i morges tok jeg meg selv i å vente på han, men han kommer jo ikke.. Har også 2 andre pelsklinger og de fikk/får felles måltid hver kveld, i går kveld (bare timer etter avlivingen) glemte jeg meg og lagde 3 skåler mat som vanlig. Han var mitt første "egne" kjæledyr i voksen alder så det er så tungt. Vi var veldig knyttet til hverandre og hadde et helt spesielt bånd. 😭

Anonymkode: 2d160...7b9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️‍🩹

Anonymkode: 7bc2f...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist når man mister kjæledyret sitt. Husker enda da vår familie valgte å avlive vår seks år gamle katt pga at han var mye syk. Men han var nok tatt for tidlig fra kattemor også. Den neste katta til mamma, som hun fikk tre mndr etter at jeg flytta for meg selv, ble 14 år. Nå sitter jeg her med en enda eldre katt, og vet at dagen kan nærme seg. Men hun hopper opp på bord og benker uten problemer, så det er ikke noe med leddene. Kroppen er også forholdsvis bra, men merker at lyden på hjertet endrer seg, var det hva dyrlegen sa sist jeg var der tro? Jeg har en nabo som har en katt som ble 22 år, kanskje min også kan bli det. Det er lov å håpe. Men når dagen kommer at hun dør og blir kremert ønsker jeg meg askesmykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...