AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 Hei, noen som kan anbefale bleking på klinikk? I Oslo-området . Har du bleket tennene, ble du fornøyd? Hadde du misfargende tenner? Del gjerne dine erfaringer med meg😀 Anonymkode: 270e2...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Del Skrevet 7. mai 2023 Du må reise til tannlege, det virker ikke på skjønnhetsklinikker. De har ikke lov til å bruke 10% ++ hydrogenperoksyd og bruker noe sånt som 0,3% noe som er ren og skjær lureri. Fatter ikke at det er lovlig. Anonymkode: 2cd4e...bc3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må reise til tannlege, det virker ikke på skjønnhetsklinikker. De har ikke lov til å bruke 10% ++ hydrogenperoksyd og bruker noe sånt som 0,3% noe som er ren og skjær lureri. Fatter ikke at det er lovlig. Anonymkode: 2cd4e...bc3 Tannlegens kontor er vel også en klinikk? Men takk for tipset:) Anonymkode: 270e2...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 Ta det hos din faste tannlege som kjenner tennene dine Anonymkode: df849...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Del Skrevet 8. mai 2023 Gå til en seriøs tannlege. Før bleking skal det tas bilder, og tennene bør renses. Jeg fikk støpt skinne. Og tar nå oppfriskning (etter sjekk og rens hos tannlege) årlig. Jeg hadde ikke direkte misfargede tenner. Men blekingen gjorde stor forskjell. Anonymkode: 67c1b...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg må gjøre blekingen hos tannlege tror jeg:) Anonymkode: 270e2...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 8. mai 2023 #7 Del Skrevet 8. mai 2023 Tannleger tilpasser en «skinne» eller hva det kalles. Så kjøper du blekemiddel av tannlegen, og legger det oppi skinnen. Så tar du den på. Jeg ble anbefalt å ha den på om natten, og ta mer om nødvendig. Med pakningen står også hva du ikke bør spise eller drikke når du har bleket. Slik bleking over tid er mye mer skånsomt enn kort tid hos tannlegen. På min klinikk bleker de derfor ikke tenner på klinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #8 Del Skrevet 8. mai 2023 Sålenge du sjekker hull først så duger slle tannleger til bleking. Kampanjer koster ofte rundt 2500 kr, inkludert skinne og sprøyter fra Opalesence. Du kan begynte med 10%. Du kan også bruke 16%, men den synes jeg gav betraktelig mer ising - måtte ta pauser. Anonymkode: d61ba...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg lurer på om noen har bleket hos tannlege. Da jeg må bleke hos tannlege, kan ikke ta med skinne hjem, pga tannkjøttet. Så hvis noen har bleket hos en tannlege på klinikken uten å få med utstyr hjem, så vil jeg fjerne vite om dette😀 Anonymkode: 270e2...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå