AnonymBruker Skrevet 6. juli #121 Del Skrevet 6. juli Monster m Charlize Theron. Husker jeg kom ut fra filmen og var skikkelig deppa. Anonymkode: b3085...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 7. juli #122 Del Skrevet 7. juli Grave of the fireflies - aldri grått så mye og så lenge av en film. Fy faen. Lilja4ever - så den på kino i ung alder, og når Rammstein med "Mein Hertz Brennt" spiller på slutten, så var jeg ødelagt. Aftersun - den er nydelig, men umulig å ikke gråte. I've Loved You So Long - kom tilfeldig over denne på tv for mange år siden og satt å gråt og gråt i stua alene mens jeg bretta klær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 8. juli #123 Del Skrevet 8. juli Husker er TV-serie fra 70-tallet som het for "Røtter" . Den handlet om slaveriet fra begynnelse til opphøret av slaveriet i USA. Filmen var sterk, og det var diskusjon blant foreldrene i klassen om hvorvidt vi skulle få se serien eller ikke. Ble opp til hver enkelt foreldre å se om vi var modne nok til å se den. Fremdeles sitter bildene av grusomheten på netthinnen. Har sett filmen som voksen, og den er like grusom den dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #124 Del Skrevet 13. juli Å være ung er forjævlig fra 1981. Anonymkode: 74122...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #125 Del Skrevet 15. juli Requiem for a Dream, uff så den jeg var 14 jeez Også Drageløperen(Kite runner) er deprimerende Anonymkode: 50c02...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september #126 Del Skrevet 2. september Laila 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå