Grüner Skrevet 23. mai #101 Del Skrevet 23. mai Ser blant svarene her at det er flere som tolker deprimerende som trist… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stabbursmusa Skrevet 23. mai #102 Del Skrevet 23. mai Den engelske pasienten The green mile My girl Schindlers liste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #103 Del Skrevet 23. mai Inside, Bo Burnham sin netflix comedy special fra midt i den verste tiden av pandemien. Verdt å nevne: The Virgin Suicides, A Ghost Story, Blue Valentine, High Life, Grave of The Fireflies, The Pianist, Dear Zachary, Eternal Sunshine of The Spotless Mind, Requiem for a Dream, Systemsprenger, The Killing of a Sacred Deer, The Pursuit of Happyness, Marriage Story. Anonymkode: b331c...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 23. mai #104 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Inside, Bo Burnham sin netflix comedy special fra midt i den verste tiden av pandemien. Verdt å nevne: The Virgin Suicides, A Ghost Story, Blue Valentine, High Life, Grave of The Fireflies, The Pianist, Dear Zachary, Eternal Sunshine of The Spotless Mind, Requiem for a Dream, Systemsprenger, The Killing of a Sacred Deer, The Pursuit of Happyness, Marriage Story. Anonymkode: b331c...5ef Skulle egentlig ikke være anonym. Kan masse om film og vil at folk skal vite det lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 23. mai #105 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig. Filmen er fantastisk. Dialogene, filmingen, skuespillet. Kjedelig? Hva forventa dere? Anonymkode: 5872c...714 Regi, kameraføring og skodespel var bra. Men herre du milde, eg greide aldri å få grep om kva historia eigentleg handla om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #106 Del Skrevet 23. juni Christiane F. Lilya 4-Ever Requiem for a Dream The Girl Next Door (men boka er verre) My Girl Tyrannosaur The Banshees of Inisherin Anonymkode: c39cc...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 23. juni #107 Del Skrevet 23. juni I nyere tid, så må det bli "The Creator" faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #108 Del Skrevet 23. juni Kalak er den mest deprimerende filmen jeg har sett i det siste. Syntes filmer som er basert på sanne historier er tøffe å se, så denne filmen ble ekstra deprimerende når jeg vet vet mer fakta om historien i filmen enn det som vises i filmen og vet hva som har skjedd i virkeligheten. Anonymkode: 8e16f...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #109 Del Skrevet 23. juni Jeg slenger meg på Manchester by the Sea.. Anonymkode: 85f3f...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rorodinbåt Skrevet 23. juni #110 Del Skrevet 23. juni Tørke tårer med hansker (handler om miljø som ble sterkt ramma da aids brøt ut) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 23. juni #111 Del Skrevet 23. juni Sunset Limited. Hele filmen er en dialog mellom en som har prøvd å ta livet sitt liv, og en som prøver å overbevise han om at livet er verdt å leve. Samuel L Jackson og Tommy Lee Jones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #112 Del Skrevet 23. juni Hotel Rwanda Anonymkode: 375a0...de9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 23. juni #113 Del Skrevet 23. juni Jeg har ikke helt forstått spørsmålet, jeg. Hva legger du i "deprimerende"? Trist? Håpløs? Bra film med alvorlig og emosjonelt innhold? Eller en så dårlig film at det i seg selv er deprimerende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #114 Del Skrevet 24. juni Star Wars: The Force Awakens, The Last Jedi og The Rise of Skywalker. Anonymkode: 313bf...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. juni #115 Del Skrevet 24. juni The Green Mile. Verste eksemplet på pur ondskap jeg har sett og kommer aldri til å se den igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #116 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Star Wars: The Force Awakens, The Last Jedi og The Rise of Skywalker. Anonymkode: 313bf...79d Prequels er mye verre! Anonymkode: 232fe...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni #117 Del Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (På 16.5.2023 den 3.21): Nå så jeg denne filmen idag, nettopp fordi at det er så mange som har nevnt den her i tråden. Men, jeg skjønte rett og slett ikke hypen? Kan noen forklare hva som gjorde denne filmen så eksepsjonelt mye mer deprimerende enn andre triste filmer?? Anonymkode: b05b5...f6e Fordi jeg klarer å leve meg så innmari inn i hvordan det må være, mye takket være Casey Afflecks skuespill. Man kan føle sorgen på kroppen. Og fordi den er så realistisk. Føler ikke at jeg ser på en film, men inn i folks liv, på en måte. Den scenen på politistasjonen gjør at jeg bryter ut i hikstegråt hver gang. Og jeg går i en klump i magen i dagevis etterpå. Anonymkode: 02375...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #118 Del Skrevet 6. juli Glemte helt bort Leaving Las Vegas. Kommer aldri til å orke å se den igjen. Anonymkode: 85f3f...78e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #119 Del Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 23.56): Intet nytt fra vestfronten Anonymkode: 0a464...911 Den er tragisk og fin. Anonymkode: 6abd9...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6. juli #120 Del Skrevet 6. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå