AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 Hadde håravfall en stund så roet det seg ned. Tok striper i februar og etterpå brukte jeg lillashampo i håret, et par ganger. Plutselig begynte jeg å miste mer hår, selv om jeg sluttet med lillashampo. Kan lillashampo ha skylden for at jeg miste mer hår? Har ikke brukt den i håret på en stund, men allikevel mister jeg hår. Anonymkode: 5fb05...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Del Skrevet 7. mai 2023 Tvilsomt. Det er normalt å miste hår i perioder. Om du vil prøve å forebygge, spis Biotin. Anonymkode: 085c2...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 Ja du må kure håret, lillasjampo gjør det sprøtt og at det knekker lett Anonymkode: 9a133...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 Å, håper det er derfor jeg mister så mye hår at jeg blir helt nervøs. Jeg bruker også mye lilla sjampo og striper håret jevnlig og synes skillen min har blitt bredere🥲 Anonymkode: 78d48...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å, håper det er derfor jeg mister så mye hår at jeg blir helt nervøs. Jeg bruker også mye lilla sjampo og striper håret jevnlig og synes skillen min har blitt bredere🥲 Anonymkode: 78d48...03c Kurer du ikke håret? Anonymkode: 9a133...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja du må kure håret, lillasjampo gjør det sprøtt og at det knekker lett Anonymkode: 9a133...eae Jeg kurer det 2 ganger i uken, men allikevel 🫤 Anonymkode: 5fb05...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå