AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 For 2 måneder siden mistet jeg et nært familiemedlem. Jeg har hatt det helt forferdelig, men jeg har ikke klart å gråte. I natt kom gråten. Hørte på en fin sang, og da kom det. Det føles godt å få gråte, men det er først nå jeg kjenner på savnet og sorgen. De første 2 månedene har vært preget av sjokk, uvirkelighet, og har jobbet hardt med å få tankene litt bort og klare å fungere. Den siste uka har jeg følt meg bedre og har hatt hodet over vann. Da kom gråten. noen som vil dele erfaringer? Kjenner jeg er desperat etter å finne noen som har det likt. Anonymkode: e888d...048 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): For 2 måneder siden mistet jeg et nært familiemedlem. Jeg har hatt det helt forferdelig, men jeg har ikke klart å gråte. I natt kom gråten. Hørte på en fin sang, og da kom det. Det føles godt å få gråte, men det er først nå jeg kjenner på savnet og sorgen. De første 2 månedene har vært preget av sjokk, uvirkelighet, og har jobbet hardt med å få tankene litt bort og klare å fungere. Den siste uka har jeg følt meg bedre og har hatt hodet over vann. Da kom gråten. noen som vil dele erfaringer? Kjenner jeg er desperat etter å finne noen som har det likt. Anonymkode: e888d...048 Fortsett med å gråte. Jo mer bedre. Ingen sorg er lik, men det verste er å stenge den inne og forfektende er min erfaring. Jeg har mistet mange nære. Sist for 3 år siden. Tiden leger ikke alle sår er min erfaring. Men det blir bedre med årene. Så ta tiden til hjelp og vit at det blir bedre. La det bli en vikrog erfaring i livet. La den styrke deg som menneske ikke omvendt. Anonymkode: 75fc6...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): forfektende er min erfaring. Her skulle det stå ‘fortrenge den’ Anonymkode: 75fc6...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortsett med å gråte. Jo mer bedre. Ingen sorg er lik, men det verste er å stenge den inne og forfektende er min erfaring. Jeg har mistet mange nære. Sist for 3 år siden. Tiden leger ikke alle sår er min erfaring. Men det blir bedre med årene. Så ta tiden til hjelp og vit at det blir bedre. La det bli en vikrog erfaring i livet. La den styrke deg som menneske ikke omvendt. Anonymkode: 75fc6...7dd Tror nok aldri denne hendelsen vil styrke meg som menneske. Vi har mistet et barn i familien. (Ikke mitt barn) det gir ingen mening. Det er bare tragisk fra ende til annen. Anonymkode: e888d...048 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #5 Del Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 5.07): Tror nok aldri denne hendelsen vil styrke meg som menneske. Vi har mistet et barn i familien. (Ikke mitt barn) det gir ingen mening. Det er bare tragisk fra ende til annen. Anonymkode: e888d...048 Å miste et barn er helt meningsløst. 😑 Anonymkode: b3873...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (På 23.4.2024 den 15.12): Å miste et barn er helt meningsløst. 😑 Anonymkode: b3873...f38 Helt meningsløst. Nå har det gått over 1 år, og jeg klarer fortsatt ikke tenke på gode minner, det gjør for vondt. Men her ei natt drømte jeg at vi danset på en eng, og det var en god drøm. Å gå inn i sorgen gir økt uro. Har begynt hos psykolog for å jobbe meg gjennom det. Anonymkode: e888d...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt meningsløst. Nå har det gått over 1 år, og jeg klarer fortsatt ikke tenke på gode minner, det gjør for vondt. Men her ei natt drømte jeg at vi danset på en eng, og det var en god drøm. Å gå inn i sorgen gir økt uro. Har begynt hos psykolog for å jobbe meg gjennom det. Anonymkode: e888d...048 Den drømmen du hadde ville jeg tolket som om du nå begynner å akseptere at det kan være godt å glede deg over minnene. Jeg tror de fleste ønsker at deres kjære skal minnes dem i glede, at minnet om livet deres ikke skal trykke andre ned, men gi glede og styrke, fordi dere fikk gå noe av livsveien sammen, var glade i hverandre og opplevde mye glede sammen. ❤️ Anonymkode: cfddb...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå