AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #41 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sjåføren var en dame som så sint på meg og veivet med armen og jeg tenkte med en gang at dette var min feil og snublet avgårde, men når jeg hadde fått summet meg litt så tenkte jeg at det var jo merkelig at hun stoppet helt inntil kroppen min. Tror ikke sjåføren så meg til tross for at jeg hadde rød jakke på meg. Har skikkelig vondt i hodet og nesen. Sjåføren kom ikke ut og spurte hvordan det gikk med meg. Ts Anonymkode: f5ca4...e66 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg stod i ro og tok bilde og damen kjørte på meg. Ts Anonymkode: f5ca4...e66 Jo, TS endrer historien sin. Anonymkode: 7094b...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. mai 2023 #42 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): I dag stod jeg på fortauet ved et kryss i et boligstrøk, og så på to musikkorps som marsjerte gjennom krysset. Jeg ønsket å ta et bilde og for å gjøre det måtte jeg ut i gaten. Det var ingen biler som kom så jeg gikk ut i gaten, ble stående der i ca 20 sek, og da jeg snudde meg for å gå inn på fortauet igjen, så jeg rett inn i frontruten på en elbil dvs at grillen på bilen var helt inntil kneskålene mine, jeg mistet balansen og falt utover panseret og slo pannen i panseret. Jeg synes det er merkelig at sjåføren kjørte helt inntil kroppen min før hun stoppet, og ikke så at hun ikke kunne kjøre gjennom krysset pga musikkorpset. Musikkorpset spilte høyt og bilen var en elbil, så det var helt umulig å høre at den kom bak meg. Hvem gjorde noe feil her? Anonymkode: f5ca4...e66 vegtrafikklovens prgr 3.......aktsomhet og hensynsfull kjøring..jfr vegtrafikkloven vedr fartsavpasning iht prgr 3... førere av elbiler bør være ekstra oppmerksom på at bilen de kjører har lavere lyd.. EU-direktiv har pålagt produsentene å ha lyd i elbiler , men ikke omfanget, slik at den blir uansett for lav iforhold til omgivelsene rundt i et tettbygd strøk eller by.. min vanlige opptreden som fotgjenger er å ta ansvaret selv..vær oppmerksom og vik ut av veien hvis det er tvil..du vet aldri hva som sitter bak rattet i en bil..men ut fra TS..så hatr TS ingen skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå