Gå til innhold

Erfaring med oppblåsbar pute(camping)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ta min utenlandske mann med på roadtrip i Norge og vi skal sove baki bilen(legger ned setene). Mannen min er litt mer komfortavhengig enn meg, men jeg vil helst slippe at vi må ha med vanlige hodeputer, men jeg så at det finnes jo oppblåsbare til turbruk. Noen som har erfaring med disse? Hvordan er de å ligge på? Holder de lufta, kvalitet/hull osv.?

Anonymkode: 7f34b...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke de oppblåsbare fordi jeg synes de blir for harde og ukomfortable. På teltturer  bruker jeg å ta med et lite putetrekk  som jeg fyller med dunjakke og/eller andre klær som jeg uansett bruker på turen. Det er mye mer komfortabelt og tar ikke opp plass i sekken. 

Ellers kan jeg anbefale denne som også tar lite plass https://www.fjellsport.no/merker/therm-a-rest/therm-a-rest-compressible-pillow-cinch-stargazer-small?variantId=155-1990

Anonymkode: 26567...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir kaldt! Våkner opp med stiv og fæl nakke. 

Hvis dere skal ha bilen med uansett, så ville jeg bare hatt ei pute jeg altså. Du trenger jo ikke å ha? 

Anonymkode: 48441...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker ikke de oppblåsbare fordi jeg synes de blir for harde og ukomfortable. På teltturer  bruker jeg å ta med et lite putetrekk  som jeg fyller med dunjakke og/eller andre klær som jeg uansett bruker på turen. Det er mye mer komfortabelt og tar ikke opp plass i sekken. 

Ellers kan jeg anbefale denne som også tar lite plass https://www.fjellsport.no/merker/therm-a-rest/therm-a-rest-compressible-pillow-cinch-stargazer-small?variantId=155-1990

Anonymkode: 26567...350

Titta litt på nett og det du sier her ser ut til å gå litt igjen men en del av de trådene var litt gamle så hadde håpet ting var bedre nå:P Men takk for tips!

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir kaldt! Våkner opp med stiv og fæl nakke. 

Hvis dere skal ha bilen med uansett, så ville jeg bare hatt ei pute jeg altså. Du trenger jo ikke å ha? 

Anonymkode: 48441...639

Jeg har en liste over alt vi bør ha med for å kunne sove i bilen, lage mat + helt grunnleggende toalettsaker(type dopapir og tannkost, ikke sminke, klær eller noe sånt), og den er på en hel A4 side, så jeg blir helt svett over at vi skal få en stappa stasjonsvogn :fnise:  Så jeg håper det ikke blir så fult som jeg ser for meg. For jeg kan jo klare meg med putetrekk fylt med tøy, så får han vanlig pute. 

Anonymkode: 7f34b...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en til sønnen som er avhengig av pute. Den ble brukt på 1 tur og har etter det ligget ubrukt. Er hard og ukomfortabel og er mer jobb å pakke sammen enn den gir av glede.

Ta heller med et tomt putevar og putt jakka eller noe annet dere har med inni.

Anonymkode: 1e981...12f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...