AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Del Skrevet 5. mai 2023 ..for å fjerne foundation? Bruker du balm eller renseolje, og hvilket merke? Anonymkode: d3634...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Veksler mellom disse , og liker alle veldig godt. Per nå,foretrekker jeg de to øverste. Men tidligere brukte jeg mest den oljerensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Tidligere har jeg brukt micellarvann fra Garner eller Bioderma kombinert med renselotion fra enten LRP eller Cosmica, og det har fungert helt fint. Nå har jeg imidlertid fått teste renseolje og skumrens fra Plantheque, og vurderer sterkt å bytte til disse. Litt dyre produkter, men de er utrolig drøye i bruk, effektive og skånsomme, og stripper ikke huden for fukt. Til orientering så har jeg kombinert hud som lett blir dehydrert, og det kjennes som om huden er mindre dehydrert med disse produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. mai 2023 #4 Del Skrevet 6. mai 2023 Først rensebalm, så vanlig rens. Veksler mellom Clinique rensebalm og The Inkey List. For rens går det i Cerave hydrating til øyne og LRP toleriane til ansikt. I dusjen har jeg Paulas Choice Calm. Sååååå har jeg stående en med PHAsyre fra Neostrata, men den er for strippende for min smak. Ser liksom ikke helt poenget om man bruker syrer ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. mai 2023 #5 Del Skrevet 6. mai 2023 Denne fra the body shop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Del Skrevet 6. mai 2023 Prøver denne. Har tørr og sensitiv hud og huden responderer veldig godt på denne, jeg kan tilogmed slippe unna fuktighetskrem for den er pitte, pittelitt oljete etter å ha vasket av. Fjerner også vannfast sminke med minimal gnikking. Det som trekker ned hos meg er at når du fjerner øyesminke så kan du få litt tåkesyn etterpå, det går fort over da, svir ikke eller noe sånt. Det andre er at jeg forventet vel at den var mer som en krem, men den er fast og du må gnikke og gnu nedi krukka for å få en balm som du så kan rense med. Ikke super hygienisk eller praktisk. Ikke misfornøyd men kjøper nok ikke igjen med mindre jeg ikke skulle hatt noen andre alternativer. Anonymkode: 1b1e2...4ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. mai 2023 #7 Del Skrevet 8. mai 2023 Cosmica clean rensekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2023 #8 Del Skrevet 8. mai 2023 Ivy Aia cleansing oil som man får på normal til 70/80 kroner. Fungerer helt utmerket til å fjerne sminke og er mild og god. Tror den er ganske populær, for av og til er de tom for den. Fordelen med ivy aia sin er at den ikke svir overhodet, også får man ikke det der flimmeret over øynene etterpå. Følger opp med vanlig rens etterpå, også toner for å sørge for at alle spor av sminke og spf er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. mai 2023 #9 Del Skrevet 8. mai 2023 Kullsyrevann skrev (4 minutter siden): Ivy Aia cleansing oil som man får på normal til 70/80 kroner. Fungerer helt utmerket til å fjerne sminke og er mild og god. Tror den er ganske populær, for av og til er de tom for den. Fordelen med ivy aia sin er at den ikke svir overhodet, også får man ikke det der flimmeret over øynene etterpå. Følger opp med vanlig rens etterpå, også toner for å sørge for at alle spor av sminke og spf er fjernet. Er denne parfymefri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 8. mai 2023 #10 Del Skrevet 8. mai 2023 Capazitet skrev (3 minutter siden): Er denne parfymefri? IsopropylMyristate, Isohexadecane, ParaffinumLiquidum, Triethylhexanoin, PEG-20 Glyceryl Triisostearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Butyrospermum Parkii Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Glycine Soja Oil, Olus Oil, Glycerin, Caprylhydroxamic Acid, Tocopherol, Beta- Sitosterol, squalene. Ser sånn ut. Merker ingen lukt heller. Er ikke like "luksus" i ingrediensene som litt dyrere merker, men siden det er første steg av rutinen og jeg ikke reagerer på den i det hele tatt lar jeg det passere. Kostnadseffektiv er den også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. mai 2023 #11 Del Skrevet 8. mai 2023 Kullsyrevann skrev (2 minutter siden): IsopropylMyristate, Isohexadecane, ParaffinumLiquidum, Triethylhexanoin, PEG-20 Glyceryl Triisostearate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Butyrospermum Parkii Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Glycine Soja Oil, Olus Oil, Glycerin, Caprylhydroxamic Acid, Tocopherol, Beta- Sitosterol, squalene. Ser sånn ut. Merker ingen lukt heller. Er ikke like "luksus" i ingrediensene som litt dyrere merker, men siden det er første steg av rutinen og jeg ikke reagerer på den i det hele tatt lar jeg det passere. Kostnadseffektiv er den også Takk 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå