Gjest MonicaT Skrevet 31. oktober 2002 #1 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hei ! I går ble jeg oppringt av en telefonselger som ville selge telefonabn ( You Wins ) Det hørtes veldig bra ut og jeg sa ja. ( 12 mnd bindingstid ) Men nå angrer jeg litt. Kan jeg angre og si opp hele saken ? Jeg vet at når jeg bestilte parabol ( ikke helt det samme men ) så fulgte det med en angreskjema som måtte fylles ut innen 14 dager ( skjemaet er av staten - famile et eller annet ) Gjelder det samme her ? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snus Skrevet 31. oktober 2002 #2 Del Skrevet 31. oktober 2002 Når du oppsøkes av selger så kan du ifølge kjøpsloven angre uten noen grunn i det hele tatt. Ring dem du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 31. oktober 2002 #3 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ja det kan du. Du kan sjekke hvilke rettigheter du har hos Lov Data. Fant blant annet dette der : http://www.lovdata.no/all/tl-20001221-105-005.html Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labella på jobb Skrevet 31. oktober 2002 #4 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ja, når selger oppsøker deg på denne måten (telefonsalg) har du ti dagers angrefrist . Du trenger ikke oppgi noen grunn til å levere varen tilbake innen fristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå