Gå til innhold

Tips til klesbutikker i London ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til London og trenger tips til hvilke klesbutikker jeg bør oppsøke som ikke finnes i Norge? 

Kommer alt for mye når jeg googler.

Jeg er 30 år, "normal" klesstil. Ikke behov for merkeklær. Middels pris. Jeg har alltid hørt om Topshop, men det finnes jo ikke lenger..

HVa er populært for min aldersgruppe ?

Anonymkode: 719c7...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut primark🙂 

Anonymkode: 18157...f82

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil Primark. Klær, sko, sminke og what ever you like.

Ha med stor koffert og ett par sokker og underbukser, resten kjøper du i London.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uniqlo. Long Tall Sally hvis du er høy. Marks and Spencer. Styr unna Primark, kaos og dårlig kvalitet.

Anonymkode: 16789...4d0

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primark er jo billig-skit, ala Spar-kjøp i Norge. Prøver å unngå å måtte sette mine føtter der.

SuperDry har en diger flagship-store i Regent Street, den må jeg alltid innom når jeg er i London. Ellers er det en del interessante butikker rundt Covent Garden samt i Camden. Camden Market bør man forøvrig få med seg, om man ikke har vært der før.

Anonymkode: a3e5e...b8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TK Max. Det er outlet med mulighet for kupp på gode merker i klær, sko, sminke, vesker, accessoirer. Litt skattejakt, men veldig mye bra.

Primark er også shoppinghimmelen.

Bravissimo hvis du vil ha god hjelp med mål og finne rett BH og mye flott undertøy av god kvalitet. Litt dyrt, men veldig verdt det.

Anonymkode: 4e5ea...a38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Primark er jo billig-skit, ala Spar-kjøp i Norge. Prøver å unngå å måtte sette mine føtter der.

SuperDry har en diger flagship-store i Regent Street, den må jeg alltid innom når jeg er i London. Ellers er det en del interessante butikker rundt Covent Garden samt i Camden. Camden Market bør man forøvrig få med seg, om man ikke har vært der før.

Anonymkode: a3e5e...b8b

Det stemmer ikke om primark. Jeg dro på primark i Cardiff og kjøpte en koffert med klær, 7 år senere har jeg fortsatt de fleste plaggene!

Jeg anbefaler primark på det sterkeste, men prøv alle plagg! Jeg erfarte at en M er egentlig en stor L så jeg måtte ned i S og XS i alle plagg. 

Anonymkode: a8808...4d0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

River Island er min favoritt blant kjedebutikkene i middels prisklasse! 

God tur! 🥰

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det stemmer ikke om primark. Jeg dro på primark i Cardiff og kjøpte en koffert med klær, 7 år senere har jeg fortsatt de fleste plaggene!

Jeg anbefaler primark på det sterkeste, men prøv alle plagg! Jeg erfarte at en M er egentlig en stor L så jeg måtte ned i S og XS i alle plagg. 

Anonymkode: a8808...4d0

7 år siden...men i dag selger Primark søppel. Var selv i fjør og var veldig misførnøyd. Prisene stiger, kvalitet synker. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Primark! Og ikke bare for klær. F.eks. selger Primark store koffert for 29 pund eller noe sånn. Også billig og bra undertøy og basics men må prøves, fordi størrelser er rare, f.eks. måtte jeg ha bh i L og truser i M (bruker S i Norge).

Uniqlo for basics, dyre men bra kvalitet. 

Jeg ville også tatt turen på C&A for billige men gode truser og BH-er. Men ellers likner den butikken mest på Kappahl. Forresten, både Primark og C&A selger mensetruser til sånn type 15-20 pund for 3, noe som er mye billigere enn å få kjøpt tilsvarende i Norge. Prøv det, jeg har de fra Primark og er veldig irritert på meg selv at jeg kjøpte bare en 3-pack og ikke flere.

Anonymkode: 7d120...226

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Primark! Og ikke bare for klær. F.eks. selger Primark store koffert for 29 pund eller noe sånn. Også billig og bra undertøy og basics men må prøves, fordi størrelser er rare, f.eks. måtte jeg ha bh i L og truser i M (bruker S i Norge).

Uniqlo for basics, dyre men bra kvalitet. 

Jeg ville også tatt turen på C&A for billige men gode truser og BH-er. Men ellers likner den butikken mest på Kappahl. Forresten, både Primark og C&A selger mensetruser til sånn type 15-20 pund for 3, noe som er mye billigere enn å få kjøpt tilsvarende i Norge. Prøv det, jeg har de fra Primark og er veldig irritert på meg selv at jeg kjøpte bare en 3-pack og ikke flere.

Anonymkode: 7d120...226

Uniqlo er da ikke dyrt? Gode basisplagg, value for money.

Anonymkode: 16789...4d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Uniqlo. Kjempeutvalg i basics, god kvalitet og helt ok priser. Alt jeg har kjøpt derfra holder seg i kvalitet. T-skjortene skrukker seg ikke etter vask og tørk.  
 

Primark er mye dårlig kvalitet. Som Sparkjøp, som en annen her skrev. Men sikkert mulig å finne noe bra. (Sparkjøp er bra på ull og undertøy).

Anonymkode: f756d...1c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det stemmer ikke om primark. Jeg dro på primark i Cardiff og kjøpte en koffert med klær, 7 år senere har jeg fortsatt de fleste plaggene!

Jeg anbefaler primark på det sterkeste, men prøv alle plagg! Jeg erfarte at en M er egentlig en stor L så jeg måtte ned i S og XS i alle plagg. 

Anonymkode: a8808...4d0

Jeg har samme opplevelse av klær fra Primark. Jeg har de samme klærne ennå og det er vel rundt 7 år siden jeg var der sist også. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid innom Arket og Cos (har ikke disse her jeg bor), Muji, Matissimo Dutti, &other stories, Reiss, Whistles.

Bravissimo for bh'er.

Hvis du klarer department stores er jo det også en god mulighet for å få mye forskjellig.

Anonymkode: e9b3a...4e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Uniqlo er da ikke dyrt? Gode basisplagg, value for money.

Anonymkode: 16789...4d0

Ja, for så vidt bare dyrt i forhold til de to andre jeg lister opp :) BH på primark vil koste deg 3 pund og på Uniqlo 30 pund, f.eks.. Så det er en god forskjell i pris :) 

anbefaler forresten topper med innebygde bh fra Uniqlo. Og "usynlige" bh uten sømmer. 

Anonymkode: 7d120...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TKMaxx er der jeg opplever å ha gjort de beste kjøpene i London. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marks&Spencer og Next er mine go tos - godt utvalg og (stort sett) god kvalitet ift. pris. John Lewis har stort utvalg merker i alle prisklasser.

Primark er en blodharry søppelbutikk - styr unna.

Anonymkode: eb556...2e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Primark! Og ikke bare for klær. F.eks. selger Primark store koffert for 29 pund eller noe sånn. Også billig og bra undertøy og basics men må prøves, fordi størrelser er rare, f.eks. måtte jeg ha bh i L og truser i M (bruker S i Norge).

Uniqlo for basics, dyre men bra kvalitet. 

Jeg ville også tatt turen på C&A for billige men gode truser og BH-er. Men ellers likner den butikken mest på Kappahl. Forresten, både Primark og C&A selger mensetruser til sånn type 15-20 pund for 3, noe som er mye billigere enn å få kjøpt tilsvarende i Norge. Prøv det, jeg har de fra Primark og er veldig irritert på meg selv at jeg kjøpte bare en 3-pack og ikke flere.

Anonymkode: 7d120...226

jeg mente Marks&Spencer da jeg skrev C&A. Tror alle C&A er blitt stenkt nå og blitt om til M&C. 🙈

Anonymkode: 7d120...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...