Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #1 Del Skrevet 31. oktober 2002 Er en jente på 28, som begynte å få en del grå hår allerde ganske ung. Er helt mørk, og det samme skjedde min mor. Til nå har det ikke vært noe problem, jeg har farget alt håret etter behov. Men nå ser jeg at like ved tinningen, blir jeg fort og lett gråhåret. Er ikke mye, men det ses når jeg har håret i en hestehale ol. Men er det nødvendig å farge alt håret? Kan en pakke hårfarge brukes flere ganger? koster det mye å gå til frisøren å bare få farget disse partiene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 31. oktober 2002 #2 Del Skrevet 31. oktober 2002 Du kan ikke bruke vanlig hårfarge mer en enn gang, da blir den dårlig, tror jeg. Det står i hvertfall på pakka. (Sikkert noe med kjemikaliene oppi, tenker jeg.) MEN: du kan jo prøve deg med hårfarge som kan lages i mindre porsjoner, f-eks. Hennafarge, som du får kjøpt på Body Shop. Her får du pulver i en pose, som du kan blande ut til passende mengde. På den annen side: hvis du først begynner å bruke hennafarge, så kan du IKKE farge håret med vanlig farge senere, pga virkestoffene i henna. Har jeg hørt. Det står også på pakken. På den annen side, hvis du bare vil farge det litt i en normal farge, så trenger du ikke noe annet enn hennafargen. Bodyshop har i rødt, brunt og sort, tror jeg. Du kan sikkert få en frisør til å farge disse partiene, men det blir nok noen hundre kroner for det. Du kan jo stikke innom en frirsør og forhøre deg. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #3 Del Skrevet 31. oktober 2002 Jeg har det akkurat på samme måte. Kanskje vi kunne dele en pakke hårfarge? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LIselotta Skrevet 31. oktober 2002 #4 Del Skrevet 31. oktober 2002 Ville bare si at jeg har ofte farget håret mitt med vanlig hårfarge etter å ha brukt henna og ingenting skummelt skjedde Kanskje de ljuger de hårfargemakerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå