Gå til innhold

Hvilken Rituals duft liker du best, og hva synes du om den nye "Karma"?

Paneera

Anbefalte innlegg

Hvilken av duftene liker du best av Sakura (hvit), Ayurveda (rød), Jing (grønn), Hammam (mørke blå), Mehr (gul) eller Karma (turkis/lyseblå)?

Selv liker jeg nok best Mehr, Ayurveda og Jing. Hammam er fantastisk, men føler den passer best til dusj/badekar som skrubb, såpe eller badeolje. Den er litt for tung for mist eller kroppskrem. Ayurveda passer til alt, og Mehr og Jing er litt "lettere" dufter som kan passe til mist, krem, dusj, forfriskende spray osv.

Sakura er grei, men ikke noe wow. Den lukter godt, men de andre skiller seg mer ut vil jeg si. Karma klarer jeg ikke å bestemme meg for om jeg liker eller ikke. Den er litt….tannkrem? Noen flere som har tenkt det samme?

Endret av Paneera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Favorittene er Amsterdam, Karma, M'Gouna og Sakura. Spesielt Amsterdam og M'Gouna er fantastisk 

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg brukte Karma til kveldsdusjen i fjor sommer, det var en fin rolig duft til det. Men min favoritt er Jing, men den kunne ha duftet enda mer da jeg synes den er noe svak. Ayurveda er også god, er veldig glad i den også.

Hammam er jeg fortsatt usikker på, synes den er noe maskulin. Men dufter absolutt godt, men ikke på meg. Mehr kan være veldig god eller den kan få en slags etterlukt jeg ikke liker. Såpen og kremen fungerer fint, men bodymist og badeoljen klarer jeg ikke.

Sakura er lett å like, men blir anonym.

Anonymkode: fc10b...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mehr er min favoritt. Likte og Amsterdam duften, men den trur eg er ute av produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (14 timer siden):

Mehr er min favoritt. Likte og Amsterdam duften, men den trur eg er ute av produksjon.

Amsterdam er kun å få tak i i nettbutikk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...