Gå til innhold

Blir frustrert over Telenor.

Helene

Anbefalte innlegg

Jeg har kun Telenor på tv da dette er inkludert i husleien. Men, har ikke tilgang til mine opptak. Prøver å se episoder fra ukesarkiv, de ser ikke hvor jeg stoppet i går. Dette er så gammeldags. Men, jeg nekter å betale ekstra for noe som er inkludert. I forrige bolig, betalte 1200 kr hver månes for internett og tv. Nå er dette inkludert i husleien. Men er misfornøyd. Må gå i meg selv. Ønsker ikke ekstra utgifter. Flere som er misfornøyd med Telenor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du ringt til dem, og prøvd å få fikset problemet?  Det koster ikke noe å ta en samtale med dem.

Og for å svare på spørsmålet ditt, jeg er veldig fornøyd med driftssikkerheten til Telenor.  De har løst de problemene jeg har hatt med den tekniske løsningen på en grei og rask måte.

Anonymkode: 1df3b...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skriver veldig lite for at man egentlig skal forstå hva som er problemet. Det kan være at dekoderen du har, faktisk har ett problem og skulle vært oppgradert eller byttet ut. Det kan være fjernkontrollen, batterier som er gamle. 

Det kan være ganske enkle fix på ditt problem.

Telenor har jeg ett både og, forhold til. Jeg er opptatt av å ha en router som passer mitt behov, og jeg har ikke likt forretningsmodellen til telenor som var tidligere (usikker på om den eksisterer nå) om at man må "kjøpe" routeren man får tildelt fra telenor. Jeg har sikkert 5 eldre routere liggende på loftet som er fra telenor, som jeg har måtte kjøpe imellom boligene jeg har bodd i for å få internett. I tillegg synes jeg kundeservicen er vanskelig å prate med, det går på at jeg hører at flere leser fra ett manus, og når man har over gjennomsnittet av IT-kunnskaper selv, så irriterer man seg over den lave kompetansen på enkelte på kundeserivcen har. 

Sånn generelt ellers er jeg ikke misfornøyd med telenor. 

Anonymkode: 37eb0...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skriver veldig lite for at man egentlig skal forstå hva som er problemet. Det kan være at dekoderen du har, faktisk har ett problem og skulle vært oppgradert eller byttet ut. Det kan være fjernkontrollen, batterier som er gamle. 

Det kan være ganske enkle fix på ditt problem.

Telenor har jeg ett både og, forhold til. Jeg er opptatt av å ha en router som passer mitt behov, og jeg har ikke likt forretningsmodellen til telenor som var tidligere (usikker på om den eksisterer nå) om at man må "kjøpe" routeren man får tildelt fra telenor. Jeg har sikkert 5 eldre routere liggende på loftet som er fra telenor, som jeg har måtte kjøpe imellom boligene jeg har bodd i for å få internett. I tillegg synes jeg kundeservicen er vanskelig å prate med, det går på at jeg hører at flere leser fra ett manus, og når man har over gjennomsnittet av IT-kunnskaper selv, så irriterer man seg over den lave kompetansen på enkelte på kundeserivcen har. 

Sånn generelt ellers er jeg ikke misfornøyd med telenor. 

Jeg er litt usikker på hva du mener her, men her "tilhører" router og dekoder boenheten, og er ikke noe vi tar med oss videre hvis vi flytter. 
Bytte av router og dekoder er gratis hvis byttet skyldes feil på enheten, og gammel enhet returneres til Telenor (medfølgende returseddel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er litt usikker på hva du mener her, men her "tilhører" router og dekoder boenheten, og er ikke noe vi tar med oss videre hvis vi flytter. 
Bytte av router og dekoder er gratis hvis byttet skyldes feil på enheten, og gammel enhet returneres til Telenor (medfølgende returseddel).

Før så måtte man kjøpe routeren, så da har telenor gått bort ifra den løsningen :)
Og det var bare en forklaring på hvorfor jeg har ett både og forhold til telenor.

Har du ringt kundeservicen angående ditt problem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...