Maskinfører Skrevet 3. mai 2023 #21 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Som var KGBs kodenavn. De ga kodenavn både til de vervede og de som var av interesse å verve. Anonymkode: b3fb0...20b Det er riktig Martin var vel Kolberg tipper jeg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 5. mai 2023 #22 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 23.37): Jeg kan ikke finne mellomnavnet hans. Har han ikke et mellomnavn? Er ikke det veldig uvanlig? Alle har vel et mellomnavn selv om det ikke brukes i det daglige. Anonymkode: d0801...2ac Eh, nei? Hvor har du det ifra? I Sverige er det vanlig med opptil tre fornavn, men i Norge er det nesten mer vanlig med bare ett navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #23 Del Skrevet 6. mai 2023 Arghhhhh… Det er altså så mange som ikke vet hva et mellomnavn er. Eller hvilken funksjon bindestrek har. Roy Arne Haugen = fornavn + fornavn + etternavn Roy Arne Lund Haugen = fornavn + fornavn + mellomnavn + etternavn Roy-Arne Lund Haugen = fornavn + mellomnavn + etternavn Roy-Arne Lund-Haugen = fornavn + etternavn Anonymkode: 82f10...fb4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #24 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 19.33): Ikke blant oss her på Sunnmøre 🙂 Hilsen Kurt-Peder og Atle-Hans Anonymkode: b3fb0...20b Jepp, for oss som er født på 70-tallet var mellomnavn noe bygdetullinger og kongelige drev med. Jeg kommer fra samme mellomnavnstradisjon på vestlandet, og jeg har alltid priset meg lykkelig for at mine foreldre gjorde det enkelt. Et fornavn, et etternavn, enkle og skrive og uttale. To stavelser er nok. Anonymkode: 368af...9e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #25 Del Skrevet 7. mai 2023 ltfutt skrev (På 3.5.2023 den 19.21): Han heter egentlig Stolt Jensenberg Han var jo kjent som Stoltminister Stat Jensenberg Anonymkode: 34789...a95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #26 Del Skrevet 7. mai 2023 Det at "alle" har mellomnavn er vel an amerikansk greie? De fleste jeg kjenner har enten ett navn eller to navn hvor de bruker begge. Anonymkode: 9b13d...c84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå