Gå til innhold

The Body Shop

male32

Anbefalte innlegg

Hei

The Body Shop har 40% på ALLE varer. Tilbudet varer ut dagen.
Jeg har prøvd noe fra The Body Shop, men ikke så mye. Av det jeg har forsøkt virker som gode produkter.
Er det noen som har mer erfaring med The Body Shop-produkter og hva som er bra eller ikke bra?

Hvordan er Body Shop sammenlignet med Yves-Rocher? Føler at The Body Shop er litt dyre. Har de bedre varer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Personlig har jeg ikke prøvd noen produkter fra body shop som jeg liker. De er for parfymerte og trigger irritert hud og kviser på meg. 

Ikke kjøp bare pga salg. Kjøp pga behov. 

Anonymkode: f037d...e4a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker ansiktsmasken med kull, og alger tror jeg det er. Skikkelig dyprens.  

Liker også c vit serumet. 

Anonymkode: 25cc9...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns produktene lukter nydelig og alt jeg har prøvd har hatt mye fuktighet. Hvis jeg sliter med ekstra tørr hud, f.eks i armhulen, som får gjennomgå av både deo og barberhøvel, så er ikke en vanlig body lotion god nok.

Anonymkode: b0512...b5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ingen erfaring med Yves-Rocher, men jeg har handlet på Body Shop i ca 14 år.

Min store favoritt er kokos body butter, og her må du like kokos for lukten er virkelig tilstede. Jeg har også Strawberry, Mango og Almond body butter( elsker også Vanilla Pumpkin, men det er høst spesial) og synes disse gir veldig god fukt til min tørre hud.  

Jeg har også prøvd Ginger sjampoo og den likte jeg ikke.  Og jeg savner hodebunn skrubben de hadde fra en Fuji(?) serie
Vitamin C daglig rens er veldig god, men ikke for sensitiv eller tørr hud( den har bittelitt skrubb) og jeg likte også godt Teatree dag og nattkrem når jeg var yngre.  Drops of Youth peeling vet jeg ikke om funker eller bare er tull, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe den igjen.

Himalayan Charcoal mask er nydelig og renser godt opp, og British rose mask er fin, jeg bruker dem samtid på ulike deler av fjeset. 

Søsteren min med sensitiv hud bruker vitamin E kremene og er veldig fornøyd der. 

men det jeg har mest erfaring med det Body butter og jeg har alltid hatt en eller to stående siden jeg var sytten.

Anonymkode: b7637...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

C-vitamin serumet 😍

Elsker også body butter fr BS, og spesielt duften av jordbær. Men det viktige er at det har funket godt på mine ben som raskt blir tørre ved shaving

Tea treet oil-ansiktsvasken om du sliter med oljete hud

Anonymkode: 1d3fe...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjsåpene er gode. Har ikkje reagert på dei sjølv om dei er godt parfymerte. Bodybuttera syns eg er for tjukk i konsistensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har,prøvd flere produkter, og veldig fornøyd :)

deilige body cream'er og parfymer også😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Body Shop har tapt seg. Produktene har gått fra å lukte friskt og fruktig til å lukte mer parfymeaktig. Jeg har alltid elsket jordbær-produktene, men sist jeg kjøpte dusjsåpa hadde de endret både på design og duft. Dama på butikken bedyret at duften hadde blitt mer naturlig, men den deilige jordbærlukta har blitt til en emmen og syntetisk jordbærparfymelukt.

Yves Rocher har gjort litt av det samme på noen av produktene, men jeg foretrekker faktisk fruktlukta på deres produkter. I forhold til kvalitet synes jeg begge scorer ca likt. Produktene gir god fukt til huden og jeg opplever lite irritasjon.

C-vitaminkremen med sitrusduft fra Body Shop er fremdeles god da, den anbefaler jeg. Huden føles fuktet, frisk og oppkvikket, og i tillegg har kremen solfaktor.

Anonymkode: 6bcc5...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...