AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #21 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg er 165 og mine kjærester har vært 168-172 cm høye. Det er enklest å danse med menn på min høyde, og så liker jeg å kunne kysse dem uten å få kink i nakken. Anonymkode: 2f201...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #22 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du sier det selv, det er en preferanse. Tror du alle har samme preferanser? Anonymkode: bb6b2...9c3 Tjaaaa... The height of choosiness: mutual mate choice for stature results in suboptimal pair formation for both sexes (gertstulp.com) Ganske like preferanser i alle fall. Og som man ser er det ikke i nærheten av likt mellom kjønnene, selv om menn også har preferanser. Anonymkode: dfa6e...e9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #23 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenker alle over høyde når de dater? Anonymkode: 8c8a0...170 Nei! Det betyr ikke noe som helst for meg. Jeg er mann og er 186 cm lang. Kanskje lett for meg å være bastant på dette her. Men om hun er høyere eller lavere en meg betyr nada! Det er personlighet, interesser, verdier, tenning som betyr alt ! ikke høyde eller noe annet. Det er noe sykelig over dette at man må ha høyde som en referanse i et forhold. For meg betyr det ikke noe som helst som vurdering i et forhold. Om hun er 2 meter høy eller 1,5 meter høy betyr ikke noe. Det er så mye annet som kommer først i rekken når jeg vurderer en partner. Ikke minst felles interesser, verdier og kjemi. Thats it. Anonymkode: aa707...917 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #24 Del Skrevet 1. mai 2023 Som gjennomsnitthøy kvinne har jeg tenkt lite over det, de fleste menn er høyere enn meg uansett, så kanskje derfor. Har forelsket meg i «helheten» ved en mann. Ansiktet. Pene øyne. Snille øyne. Fint smil. Godt humør. Omgjengelighet. Godt likt. Raushet. Intelligens. Normal KMI. En var 173, en var 185 og han jeg gifta meg med er 178. Kan godt legge merke til, og synes det er flott å se en høy mann, men høyde har ikke vært viktig for min del, ved valg av partner. Anonymkode: 2ad97...901 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ins0mniac Skrevet 1. mai 2023 #25 Del Skrevet 1. mai 2023 Jeg er litt høy (177), så lenge jeg ikke føler meg som Brienne, er jeg happy 😅 vil ikke føle meg diger. Kjæresten er litt lavere enn meg, men det går helt fint, for han er mye mer muskelsatt enn meg, så jeg kan fremdeles føle meg liten og trygg i armene hans 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #26 Del Skrevet 1. mai 2023 Er 178. Vil jo helst ha en høyere mann, men om drømmemannen er litt lavere så går det fint. Anonymkode: b0c3e...79e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #27 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei! Det betyr ikke noe som helst for meg. Jeg er mann og er 186 cm lang. Kanskje lett for meg å være bastant på dette her. Men om hun er høyere eller lavere en meg betyr nada! Det er personlighet, interesser, verdier, tenning som betyr alt ! ikke høyde eller noe annet. Det er noe sykelig over dette at man må ha høyde som en referanse i et forhold. For meg betyr det ikke noe som helst som vurdering i et forhold. Om hun er 2 meter høy eller 1,5 meter høy betyr ikke noe. Det er så mye annet som kommer først i rekken når jeg vurderer en partner. Ikke minst felles interesser, verdier og kjemi. Thats it. Anonymkode: aa707...917 Kvinne her - helt enig med deg! Anonymkode: 9eba4...674 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #28 Del Skrevet 2. mai 2023 Kommer ikke til å date lave menn igjen. De takler det ikke på sikt. Dessverre. Anonymkode: da2fd...739 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 2. mai 2023 #29 Del Skrevet 2. mai 2023 Er ikke så opptatt av høyde. Laveste jeg har datet var ca 30 cm lavere enn meg, høyeste ca 2 cm lavere enn meg. Kunne vært høyere enn meg også. Egentlig ganske praktisk å være ca like høye, men høyde er laaaangt nede på lista over hva som er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #30 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi menn gir blaffen i høyde. Anonymkode: 1ceab...3dd Ikke min erfaring. ( K 183) Anonymkode: 10242...4b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #31 Del Skrevet 2. mai 2023 Som kvinne på 30 har det aldri hatt så mye å si med høyde på mannen, så lenge han er høyere enn meg:) Anonymkode: 76a22...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 2. mai 2023 #32 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg er kvinne og har egentlig aldri tenkt over høyde. Er 175, og mannen er også 175, syntes egentlig det er litt fint vi er like høye Jeg bruker høye hæler når vi er sammen, har ikke tenkt så mye over at jeg da blir høyere enn ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #33 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg er mann på 185, samboer er 180. Jeg tenker ikke så mye over høyde, men tror alle jeg har vært sammen med har vært rundt 180. Så jeg faller visst mest for høye damer. Anonymkode: 7fdbc...212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agaton Skrevet 2. mai 2023 #34 Del Skrevet 2. mai 2023 On 5/1/2023 at 6:30 PM, AnonymBruker said: Tenker alle over høyde når de dater? Anonymkode: 8c8a0...170 Tenker, ja. Betyr det mye? Niks. Tror spennet på mine kjærester har vært mellom 176 og 156. Det funket like bra for meg. Evt like dårlig, siden de er alle ekser nå. Jeg er 187 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 2. mai 2023 #35 Del Skrevet 2. mai 2023 Noen menn er nok opptatt av det, men kvinner er nok mer opptatt av det. Undersøkelser viser at kvinner svært sjelden blir sammen med menn som er lavere enn dem selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #36 Del Skrevet 2. mai 2023 Example skrev (Akkurat nå): Noen menn er nok opptatt av det, men kvinner er nok mer opptatt av det. Undersøkelser viser at kvinner svært sjelden blir sammen med menn som er lavere enn dem selv. Bare hvis de er desperate nok og ekstremt underernært på kos, sex og savner å bli pult. Og hvis de blir forelsket. Anonymkode: 8c8a0...170 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #37 Del Skrevet 2. mai 2023 Tenker en del av begge kjønn tenker på det, så er det en del som ikke tenker på det. Jeg foretrekker at mennene er høyere enn meg uansett hvor slemt det er å si🙈 Anonymkode: 1542b...54b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #38 Del Skrevet 2. mai 2023 Example skrev (9 minutter siden): Noen menn er nok opptatt av det, men kvinner er nok mer opptatt av det. Undersøkelser viser at kvinner svært sjelden blir sammen med menn som er lavere enn dem selv. Det henger vel også sammen med høye menn ofte har godt betalte jobber. Menn på Slemdal er høyere enn menn fra Stovner eller Elverum. Anonymkode: 1ceab...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 2. mai 2023 #39 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det henger vel også sammen med høye menn ofte har godt betalte jobber. Menn på Slemdal er høyere enn menn fra Stovner eller Elverum. Anonymkode: 1ceab...3dd Det er forskning som tilsier at høye menn er mer vellykkede, ja. Dog er nok høyde en egen preferanse som er litt adskilt fra dette. Selv om økonomiske muligheter er en annen viktig preferanse. Den viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 2. mai 2023 #40 Del Skrevet 2. mai 2023 Example skrev (3 timer siden): Noen menn er nok opptatt av det, men kvinner er nok mer opptatt av det. Undersøkelser viser at kvinner svært sjelden blir sammen med menn som er lavere enn dem selv. Men de fleste kvinner er jo også lavere enn de fleste menn. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå