AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 Hvordan ordnet dere det med transport av brudeparet på bryllupsdagen? Tenker spesifikt fra kirken til lokalet/fotografering Anonymkode: 8a8f5...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 Broren min, som skulle følge meg opp midtgangen, kjørte meg og forlover til kirka. Forloveren til mannen kjørte oss fra kirka til fotografering, og min forlover satt på. Enklest og mest praktisk for oss 😊 Anonymkode: 12b83...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordensparadis Skrevet 3. mai 2023 #3 Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) - Endret 5. desember 2023 av Nordensparadis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #4 Del Skrevet 14. mai 2023 Kjørte med forloverne mine til kirka, samboer til hun ene kjørte meg. Mannen kjørte selv med sine forlovere. Mannen har en god kompis med en råtøff, velholdt veteranbil - så jeg og mannen ble kjørt i den av kompisen hans til foto/lokale. Lurte på å kjøre alene (bare brudeparet) men siden denne bilen er litt sta og har en kraftig personlighet fant vi ut at det var best at eieren tok seg av det 😅😅 Anonymkode: 0b54b...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #5 Del Skrevet 17. mai 2023 Kjører sjæl. Anonymkode: f438e...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #6 Del Skrevet 18. mai 2023 Mannens forlover kjørte. Min forlover var med. De var tilstede under fotografering men holdt seg i bakgrunnen. Anonymkode: c1909...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå