Gå til innhold

Prison Break

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Christian___*
Skrevet

Anmeldere som sier sin mening om en serie ved å se en eller 2 episoder er bare tullpreik, rett og slett pisspreik, det blir som å anmelde en film det etter å ha sett en halvtime av filmen.

Så anmeldelse av serien bør det bli slutt på, hadden den afteposten anmelderen anmeldt prison break om 8-9 episoder så hadde terningen vist flere prikker, og personen hadde blitt sett på som mer seriøs :ler:

Dette er tragisk journalistikk, hehe.

Prison Break er en av de beste serien noensinne produsert! Sterke ord, men sanne ord! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OOhhh HOT HOT HOT!!!

:sjarmor:

Kan godt få komme å ligge i senga mi han!

• 2 uker senere...
Skrevet

Prison Break er jo bare en helt utrolig spennende serie! Har blitt helt hekta jeg.. Har sett helt til episode 13 og ERGRER meg over at jeg må vente helt til mars med å se resten.. Wentworth Miller er jo det fineste jeg noen gang har sett, og det gjør ikke serien noe verre for oss jenter akkurat ;p Knallbra! Irriterer meg at folk sammenligner med 24. Jeg prøvde selv og følge med på 24, men syns det er piss i forhold. Prison Break fengslet meg fra første stund. Gleder meg til mars!! :D

Skrevet

Veldig bra serie! Scofield har noen øyne som kunne fått meg til å gjøre hva som helst :sjarmor:

Synd vi må vente til mars på resten :sur:

24 er jo noe helt for seg selv, i type konsept. Så ingen serie kan sammenlignes med den, mener nå jeg.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Veldig bra serie, og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Er det bare meg som synes at storebroren til Scofield, Lincoln Burroughs også er fin å se på? Jeg hadde ihvertfall fått problemer med å velge mellom de to... :sjenert:

Skrevet
Er det bare meg som synes at storebroren til Scofield, Lincoln Burroughs også er fin å se på? Jeg hadde ihvertfall fått problemer med å velge mellom de to...  :sjenert:

Ganske pen han og.. ;) men du kan få han, så får jeg wentworth da... :sjarmor:

Skrevet

Knallbra serie :)

Fin hovedrolleinnehaver ja!! *siklee* hihi :klappe:

Gjest meii =)
Skrevet

PRison Break er den beste serien ever!!! det er såååå deilig og se på wentworth miller han er så utroooolig kjekk!!! i am crazy in love!!! :sjenert:

Skrevet

Hvor laster dere ned serien? Klarer ikke å vente så lenge med å se resten..

Skrevet
Er det bare meg som synes at storebroren til Scofield, Lincoln Burroughs også er fin å se på? Jeg hadde ihvertfall fått problemer med å velge mellom de to...  :sjenert:

Enig :sjenert:

Skrevet

Ja, er også enig i at broren er fin! Men tror ikke jeg hadde tvilt så veldig lenge om det sto mellom de! Wentworth vinner definitift! Tihi..

Fikk ikke helt med meg slutten i går jeg (sovna!!! :overrasket: ), skjedde det noe spesielt? Tror jeg så til rundt der han forrige kom tilbake i cella igjen..

Skrevet

Fantastisk spennende serie!!!! Kan lastes ned på piratebay.com :)

Skrevet
Fantastisk spennende serie!!!! Kan lastes ned på piratebay.com :)

piratebay.org mener du vel?

Skrevet

Piratebay.se ;)

Kommer det ikke flere sesonger tror dere?

Det går ikke an å sammenligne 24 med Prison Break,

Prison Break er MYE bedre!!! :smile:

Skrevet

Det går ikke an å sammenligne 24 med Prison Break,

Prison Break er MYE bedre!!!  :smile:

Jeg er SÅ enig! Endelig har jeg funnet en serie som mannen og jeg kan se sammen :)

Skrevet (endret)
Endelig har jeg funnet en serie som mannen og jeg kan se sammen :)

:Nikke:

Endret av plastjuletre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...