Gå til innhold

Prison Break

Fremhevede innlegg

Gjest skindeep
Skrevet

Steike ta for en bra serie! Har blitt helt hekta jeg!! :ler:

Og hovedrolle-mannen er jo ganske kjekk og da.. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Har det begynt??? Trodde det begynte idag jeg *hyyl*skrik*

Gjest lilletroll
Skrevet
Den begynneri dag kl 2130

Det var det jeg også trodde... :forvirret:

Skrevet

Jeg har sett de 5 første episodene og liker den veldig godt. Samtidig er det en av ganske få serier som både jeg og sambo liker og kan se sammen og det er jo positivt.

Wentworth Miller er ikke så aller værst å se på nei... :sjarmor:

Gjest skindeep
Skrevet
Jeg har sett de 5 første episodene og liker den veldig godt. Samtidig er det en av ganske få serier som både jeg og sambo liker og kan se sammen og det er jo positivt.

Wentworth Miller er ikke så aller værst å se på nei... :sjarmor:

Kommet meg til ep. 5 jeg og. Åhh.. han er digg å se på! Og serien er digg å se på! Ihvertfall en bra serie å se på mens vi venter på at lost skal begynne på igjen!

Gjest StoreSky
Skrevet

Gamle Alex og Lilletroll: TAKK dere reddet dagen min!!

..og ja, hovedrolleinnhaveren får komme på besøk når som helst;-)

Skrevet

Synes ikke den var noe særlig. Etter all den reklamen hadde jeg ventet meg noe litt mer...."fenomenalt", men det er jo bare en vanlig serie som det går 13 på dusinet av. Så langt iallefall.

Skrevet

Han var fiiiin ja :) Bra serie, kjempe spennende! Er bare redd den kan bli litt langvarig? Det syns jeg lost har blitt.. noen som vet om det er mange sesonger? Jeg er sånn som gjerne vil ha alt av svar med en gang jeg ;)

Gjest Christian
Skrevet

Så langt så er det kommet 13 episoder (i usa), det jeg har hørt er at det var meningen at serien skulle kun ha 13 episoder, men så ble det kjøpt et par episoder til, da sko det være 15, så ble det 24. Grunnen til at serien er stoppet i usa er pga at episodene må lages.

Noe i denne duren hvertfall, hehe

Til dere som ikke synes de 2 første episodene ikke var allverde, ha tålmodighet for serien bygger seg opp, hvis en skal sammenligne den med lost så vil jeg si lost startet veldig intenst, i motsetning til prison break som bygger seg opp til det intense

Gjest skindeep
Skrevet

Til dere som ikke synes de 2 første episodene ikke var allverde, ha tålmodighet for serien bygger seg opp, hvis en skal sammenligne den med lost så vil jeg si lost startet veldig intenst, i motsetning til prison break som bygger seg opp til det intense

Den blir bare bedre og bedre ja! Såg ep. 9 i går, og det er kjempespennende!

Skrevet

Prison Break må være av det bedre som er produsert for TV på lange tider. Å sammenligne den med Lost synes jeg blir helt feil, utover at begge to fungerer utmerket som god kveldsunderholdning.

Når det gjelder antall sesonger så er det jo alltid en masse rykter ute å går. På imdb.com leste jeg at alle episodene til Prison Break er ferdig spilt inn (16 i alt), men at Fox bare viste 13 av disse i 2005, pga at de valgte å rydde sendeskjema for American Idol og sluttspillet i NBA, som er rimelig stort der borte. De tre siste episodene skal vises 20. mars - 3. april i følge http://epguides.com/prisonbreak/

Selve settingen til serien tilsier jo også at dette ikke kan dras ut over flere sesonger. Jeg velger derfor å tro at de som skriver på imdb har rett når det gjelder dette.

Anmelderen i Aftenposten rullet opp en 3`er for Prison Break http://www.aftenposten.no/kul_und/tv/article1191365.ece, og kan umulig ha særlig peil på TV. Men det er jo gjengs forståelse for at anmeldere ikke har særlig peiling på det de skal anmelde, så intet nytt under solen i så måte.

Oppfordrer alle som har sans for kvalitets-TV å drite i denne anmeldelsen, og gi Prison Break en sjanse :klappe: Historien er for "tynn" i forhold til "24" sies det i anmeldelsen. Hallo?! "24" er som utvannet kamel-urin i forhold til denne kanonserien.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg så det i går,og synes det var kjempespennende!

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)

Jeg synes det er en irriterende tendens blant anmeldere til å sammenligne irrelevante ting. For meg feks som ikke har sett denne serien 24 blir det nokså meningsløst å lese Aftenpostens anmeldelse, og målgruppa for den kan da umulig være bare de som har sett denne andre serien? Jeg mener at alle verk, enten det er serier, filmer eller bøker bør anmeldes på eget grunnlag, uten å settes opp mot helt andre konsepter.

Slik sett går mange i samme fella når de feks sammenligner første og andre sesong av Lost, og klager på at tempoet er roligere i andre sesong, fordi de sammenligner det med siste episoden av første sesong. Hvis man bruker hodet litt husker man at man hadde mange rolige episoder også i første sesong, hvor folk bare surra rundt på øya for at vi skulle bli kjent med karakterene. Skulle man fortsatt med den samme eksplosive handlingen som vi så i siste episode av første sesong ville vi som seere blitt slitne og lei etter kort tid.

Jeg har sett de to første episodene av Prison Break, og liker det jeg har sett så langt. Serien har god oppbygning, og at ting går litt fort i første episode er også for å sette opp bakhistorien på en effektiv måte for seerne. Etter disse to episodene synes jeg forfatterne er flinke til å balansere dette med å sette opp nye mysterier for seerene, med å stadig gi oss nok svar på de tidligere spørsmålene, til at vi ikke føler oss snytt.

Endret av Varg-Menja
Skrevet

Helt enig med Varg-Menja og Gjest her!

Tror ikke anmelderens mening her representerer største parten av seernes.

Og det og sammenligne han med en barbert McGyver er det mest tullete utsagnet jeg har hørt! Hallo?!? :sjarmor:

Gjest skindeep
Skrevet

Oppfordrer alle som har sans for kvalitets-TV å drite i denne anmeldelsen, og gi Prison Break en sjanse  :klappe: Historien er for "tynn" i forhold til "24" sies det i anmeldelsen. Hallo?! "24" er som utvannet kamel-urin i forhold til denne kanonserien.

:klappe::ler:

Skrevet
Steike ta for en bra serie! Har blitt helt hekta jeg!!  :ler:

Og hovedrolle-mannen er jo ganske kjekk og da.. :sjarmor:

Ja! :dåne: :Hehe:

Skrevet

Så de to første episodene i går, og syns serien var veldig bra. Jeg kommer nok til å følge med.

Hovedrolleinnhaver var behagelig å hvile øynene på, ja.... :sjarmor:

Skrevet

Og gjest over var meg... glemte å logge meg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...