AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #41 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er akkurat det, jeg har flytta flere ganger til fullstendig forskjellige retninger i Norge og på hver plass blir jeg like mye plaga. Flytta nylig til storby og det går allerede rykter om at jeg har downs syndrom. Anonymkode: 59f63...a2c Hvor er det du liksom hører dette? Slutt å heng med folk som sier sånt til deg, de er ikke vennene dine Anonymkode: eed43...97f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #42 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er umulig å få hjelp i Norge. Jeg ble sendt til legevakta fordi jeg var så langt nede at jeg nesten ikke orka å leve mer, ble sendt til ambulant akutt team og fikk så beskjed om at jeg må vente i to måneder på hjelp hos dps. Anonymkode: 59f63...a2c Det er ikke umulig å få hjelp nei. Du står på venteliste og får hjelp innen to måneder. Anonymkode: fe23d...7ab
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #43 Skrevet 3. mai 2023 Om du gang på gang opplever dette (på ekte, noe jeg dessverre ikke egentlig tror på) så er det folkene du oppsøker som er ondskapsfulle. Kom deg unna de. Få deg andre venner om det er kompisen din som sier at det går rykter om at du har downs. Det ser ikke ut som at du har downs, du er ikke stygg, du er helt normal Anonymkode: eed43...97f
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #44 Skrevet 3. mai 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke umulig å få hjelp nei. Du står på venteliste og får hjelp innen to måneder. Anonymkode: fe23d...7ab Så du mener det er å få hjelp? Når man kommer til legevakta med selvmordstanker Så forventer man å få raskere hjelp enn å måtte vente på en venteliste i to måneder. I det minste kunne de ha tildelt meg noen jeg kunne ha prata med mens jeg venter, å vente i to måneder når man er helt i bunn psykisk er ikke en god måte å gjøre det på. Anonymkode: 59f63...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #45 Skrevet 3. mai 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Om du gang på gang opplever dette (på ekte, noe jeg dessverre ikke egentlig tror på) så er det folkene du oppsøker som er ondskapsfulle. Kom deg unna de. Få deg andre venner om det er kompisen din som sier at det går rykter om at du har downs. Det ser ikke ut som at du har downs, du er ikke stygg, du er helt normal Anonymkode: eed43...97f Bryr meg ikke om noen her inne tror meg eller ikke, men som sagt så har jeg flytta flere ganger, og har blitt like mye plaga hver gang. Anonymkode: 59f63...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #46 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bryr meg ikke om noen her inne tror meg eller ikke, men som sagt så har jeg flytta flere ganger, og har blitt like mye plaga hver gang. Anonymkode: 59f63...a2c Av hvem?!? Anonymkode: eed43...97f 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #47 Skrevet 3. mai 2023 Hvis det er du som har lagt ut bilde her inne noen ganger og mener du selv er stygg? Du er absolutt ikke stygg, du er helt normal som 90% andre. Du har nok "bare" et veldig dårlig selvbilde. Det er bra at du står på venteliste for psykolog, men jeg forstår at det er lenge å vente for deg. Du kan gå til samtaler hos fastlegen i ventetiden. At noen plager deg som du beskriver her er helt uhørt og utrolig at noen kan gjøre sånt mot et annet menneske. Det fortjener du så absolutt ikke! ❤️ Anonymkode: ff915...bf1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #48 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Så du mener det er å få hjelp? Når man kommer til legevakta med selvmordstanker Så forventer man å få raskere hjelp enn å måtte vente på en venteliste i to måneder. I det minste kunne de ha tildelt meg noen jeg kunne ha prata med mens jeg venter, å vente i to måneder når man er helt i bunn psykisk er ikke en god måte å gjøre det på. Anonymkode: 59f63...a2c Du gjør ikke annet enn å se det negative i alt. I snart to år har du holdt på med disse trådene og fått hundrevis av råd men enda gjør du ikke noe annet enn å klage og stå fast på stedet hvil. Jeg kan ikke hjelpe deg, du trenger proff hjelp og får det snart. Håper du er mer mottakelig for hjelp der enn her ellers får du det aldri bedre Anonymkode: fe23d...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #49 Skrevet 3. mai 2023 Når man har dårlig selvtilitt og /eller angst ser man ting mye mere negativt enn hva det egentlig er. Mye av det du opplever, kan egentlig være vanlige situasjoner, som du tolker på en svært negativ måte❤️ Anonymkode: b2a9e...155
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #50 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man har dårlig selvtilitt og /eller angst ser man ting mye mere negativt enn hva det egentlig er. Mye av det du opplever, kan egentlig være vanlige situasjoner, som du tolker på en svært negativ måte❤️ Anonymkode: b2a9e...155 Enig. Bare at når man er psyk forstår man ikke det og at det er derfor det blir frustrerende for både den som opplever det og for de som prøver å hjelpe Anonymkode: fe23d...7ab 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #51 Skrevet 7. mai 2023 On 5/3/2023 at 3:14 PM, AnonymBruker said: Når man har dårlig selvtilitt og /eller angst ser man ting mye mere negativt enn hva det egentlig er. Mye av det du opplever, kan egentlig være vanlige situasjoner, som du tolker på en svært negativ måte❤️ Anonymkode: b2a9e...155 Okei så det er vanlig å bli kasta egg på mens man blir slengt kommentarer etter? Vanlig å få oppfordringer til selvmord over melding bare fordi jeg ser annerledes ut? Du mener altså det er også vanlig å gå rundt å spre rykter om noen, kun basert på hvordan de ser ut for å være så jævlige som over hode mulig? Klarer ikke helt å se hvordan noe av dette er vanlig. Anonymkode: 59f63...a2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå