AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #21 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor i landet bor du og hvor gammel er du TS? Kunne gjerne tenke meg å bli kjent med deg❤️ Jeg selv ser rar ut, har som du hooded eyes, en uvanlig lang panne, hår som er veldig tynnt og ser ut som nuddler. I tillegg til at jeg er skeiv i kroppen og går derfor rart. Dømmer absolutt ingen etter utseende! Anonymkode: 32ad7...5ae AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ganske svære og tydelige svarte ringer/poser under øynene, kombinert med at jeg har hooded eyes og at øynene mine er mye nærmere hverandre enn det som er vanlig, så mange tror jeg har downs syndrom eller noe annen form for kromosomfeil. Anonymkode: 59f63...a2c Jeg har også selv hooded eyes, og har aldri tenkt at det skulle være noe stygt. Ingen som har kommentert på det. eneste jeg synes er slitsom med det er at det er litt vanskeligere å legge øyesminke. Men kjipt at folk er så slemme! Er dette helt fremmede personer som kommenterer og slenger dritt, eller er det folk du kjenner? Anonymkode: bf28a...5ca
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #22 Skrevet 1. mai 2023 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har også selv hooded eyes, og har aldri tenkt at det skulle være noe stygt. Ingen som har kommentert på det. eneste jeg synes er slitsom med det er at det er litt vanskeligere å legge øyesminke. Men kjipt at folk er så slemme! Er dette helt fremmede personer som kommenterer og slenger dritt, eller er det folk du kjenner? Anonymkode: bf28a...5ca Både folk jeg kjenner og fremmede ja. Anonymkode: 59f63...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #23 Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 13.02): Dersom sånne folk hadde en tøddel med normal folkeskikk, så ville de selvfølgelig klappet igjen søppel-kjeften deres og aldri kommet med sånne kommentarer i det hele tatt. Så det hjelper vel ikke å nevne at man ikke setter pris på all dritten deres. Forsøker man å konfrontere sånne folk, så gir man de bare enda mer "ammunisjon" i form av at de kan klage over at man visstnok er "sur" hele tiden også. Dette kommer også på toppen av alle de kommentarene som allerede har kommet, angående utseendet. Anonymkode: 904cb...cb7 Evt. blir de så overrasket over å bli konfrontert at de klapper igjen. Det er enkelt å mobbe andre når de bare tar imot og aldri sier noe. Om de likevel fortsetter, så er vel det minste problemet at de kan klage på at du også er sur? Stå opp for deg selv! Det er ingen andre som gjør det. Anonymkode: 3a13f...f7b
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #24 Skrevet 2. mai 2023 Hooded eyes kan du vel fikse ganske lett? Hvis utseendet ditt plager deg mye, kanskje litt kirurgi er veien å gå? Øynene kan gjøres litt større, du kan ta bucalfat removal ect. Anonymkode: 3cf4c...bed
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #25 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hooded eyes kan du vel fikse ganske lett? Hvis utseendet ditt plager deg mye, kanskje litt kirurgi er veien å gå? Øynene kan gjøres litt større, du kan ta bucalfat removal ect. Anonymkode: 3cf4c...bed Aldri ta buccal fat removal! Å det er ingenting galt med hooded eyes Anonymkode: 848e6...a36
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #26 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri ta buccal fat removal! Å det er ingenting galt med hooded eyes Anonymkode: 848e6...a36 Det er ingenting galt med hooded eyes, men kanskje det blir bedre uten for TS. Om øynene er små og tette. Noen ganger kan små ting forandre ett utseende mye. Anonymkode: 3cf4c...bed
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #28 Skrevet 2. mai 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er ingenting galt med hooded eyes, men kanskje det blir bedre uten for TS. Om øynene er små og tette. Noen ganger kan små ting forandre ett utseende mye. Anonymkode: 3cf4c...bed Har ikke penger så det er ikke så lett å få tatt et slikt inngrep. Anonymkode: 59f63...a2c
AprilLudgate Skrevet 2. mai 2023 #29 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har ikke penger så det er ikke så lett å få tatt et slikt inngrep. Anonymkode: 59f63...a2c Vet ikke om du ønsker tips, men det er måter å dempe svært mørke ringer under øynene. Veldig mange kvinner (og endel menn) bruker sminke til dette, og det ser helt nøytralt ut. Du trenger da fargekorrigering og en concealer. Har du lysere hud velger du rosa/lys fersken. Har du mørk hud kan du gå for mer oransje. Tynt lag med det, og så tynt lag concealer. Dette her gjør folk hver dag 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #30 Skrevet 2. mai 2023 TS ser helt normal ut, jeg definerer han som attraktiv (Han har lagt ut bilder før). Glad for å høre at du skal få hjelp TS, psykolog er rette instans. ❤️ Anonymkode: 6832c...7ce 2
AprilLudgate Skrevet 2. mai 2023 #31 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS ser helt normal ut, jeg definerer han som attraktiv (Han har lagt ut bilder før). Glad for å høre at du skal få hjelp TS, psykolog er rette instans. ❤️ Anonymkode: 6832c...7ce Er det ham som legger ut bilder i gjentakende tråder? 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #32 Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 22.40): Helt utrolig å lese dette... trodde folk hadde mer vett i Norge i 2023. Anonymkode: e7774...7d4 Hvis du blar i kommentarfelt på SoMe så ser du at det tvert i mot virker som folk bare blir dummere og dummere! Anonymkode: 62fa1...c09
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #33 Skrevet 3. mai 2023 AprilLudgate skrev (17 timer siden): Er det ham som legger ut bilder i gjentakende tråder? Lurer jeg på også, for han ser helt vanlig ut og jeg tror ikke på at han får stygge kommentarer så ofte lenger. Mye mulig han ble mobbet på skolen, men nå sitter det kun i hodet hans Anonymkode: eed43...97f 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #34 Skrevet 3. mai 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer jeg på også, for han ser helt vanlig ut og jeg tror ikke på at han får stygge kommentarer så ofte lenger. Mye mulig han ble mobbet på skolen, men nå sitter det kun i hodet hans Anonymkode: eed43...97f Du får tro det du vil men jeg lyver ikke. Har blitt plaga Helt fra barneskolen til nå. Anonymkode: 59f63...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #35 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du får tro det du vil men jeg lyver ikke. Har blitt plaga Helt fra barneskolen til nå. Anonymkode: 59f63...a2c Du er altså han som har startet ørten tråder hvor du spør om du er stygg? For da har jeg jo sett bilde av deg flere ganger, og jeg nekter rett og slett å tro at du, den dag i dag, blir plaget for utseendet ditt på den måten du beskriver. Anonymkode: 4a3f1...736 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #36 Skrevet 3. mai 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du er altså han som har startet ørten tråder hvor du spør om du er stygg? For da har jeg jo sett bilde av deg flere ganger, og jeg nekter rett og slett å tro at du, den dag i dag, blir plaget for utseendet ditt på den måten du beskriver. Anonymkode: 4a3f1...736 Er meg ja og jo, blir fortsatt plaga. har kompiser som kan vitne for meg men det hjelper lite over nett hah Anonymkode: 59f63...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #37 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er meg ja og jo, blir fortsatt plaga. har kompiser som kan vitne for meg men det hjelper lite over nett hah Anonymkode: 59f63...a2c Men forstår du at du trenger psykisk helsehjelp? Ikke kun fordi andre mobber deg og du har traumer fra oppveksten men fordi du har denne kroppsdysmorfobien og er såpass syk at du oppretter mange titalls tråder med bilder av deg å spør om det samme. Sier ikke dette for å være slem men du sliter ganske alvorlig psykisk, er ikke normalt å holde på sånn selvom man blir mobbet Anonymkode: fe23d...7ab
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #38 Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Du får tro det du vil men jeg lyver ikke. Har blitt plaga Helt fra barneskolen til nå. Anonymkode: 59f63...a2c Da tror jeg du bare må flytte fra den innavla bygda du bor i. For den virkeligheten du beskriver med så mange mennesker som går til angrep på deg både fysisk og verbalt er langt fra normalt. At det finnes så mange, overveiende kjipe mennesker samlet på ett sted må tilsi at det er noe seriøst galt med genpoolen på det stedet. Anonymkode: bfb9a...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #39 Skrevet 3. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da tror jeg du bare må flytte fra den innavla bygda du bor i. For den virkeligheten du beskriver med så mange mennesker som går til angrep på deg både fysisk og verbalt er langt fra normalt. At det finnes så mange, overveiende kjipe mennesker samlet på ett sted må tilsi at det er noe seriøst galt med genpoolen på det stedet. Anonymkode: bfb9a...6a8 Det er akkurat det, jeg har flytta flere ganger til fullstendig forskjellige retninger i Norge og på hver plass blir jeg like mye plaga. Flytta nylig til storby og det går allerede rykter om at jeg har downs syndrom. Anonymkode: 59f63...a2c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #40 Skrevet 3. mai 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men forstår du at du trenger psykisk helsehjelp? Ikke kun fordi andre mobber deg og du har traumer fra oppveksten men fordi du har denne kroppsdysmorfobien og er såpass syk at du oppretter mange titalls tråder med bilder av deg å spør om det samme. Sier ikke dette for å være slem men du sliter ganske alvorlig psykisk, er ikke normalt å holde på sånn selvom man blir mobbet Anonymkode: fe23d...7ab Det er umulig å få hjelp i Norge. Jeg ble sendt til legevakta fordi jeg var så langt nede at jeg nesten ikke orka å leve mer, ble sendt til ambulant akutt team og fikk så beskjed om at jeg må vente i to måneder på hjelp hos dps. Anonymkode: 59f63...a2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå