Gjest Frøken livredd Skrevet 5. januar 2006 #1 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen som har noen tips? Jeg er så forelska, og har fått noen signaler fra ham om at det muligens er interesse der. Har pratet mye med ham, en gang holdt vi øyekontakten så lenge at det ble pinlig.. Han er 26, jeg er 23. Har så lyst til å be ham med ut, men aner ikke hvor jeg skal be ham med, og om han i det hele tatt vil. Jeg har fått hjelp fra ham ganske ofte, ting han ville hjelpe med meg (men han er en som ikke kan si nei til noen..). Nå sitter jeg her som Frøken Livredd og tror min beste sjanse til å få en fantastisk kjæreste går i dass. Hvordan skal jeg vise at jeg er interessert? Vil ikke virke for innpåslitende heller. Merker at jeg gjør alt for å få øye på ham så snart jeg får sjansen. Jeg er redd for å bli avvist, fordi han har hatt et traumatisk brudd for et år siden. Men på en fest for ikke lenge siden ble det mye blikkontakt, lange blikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 5. januar 2006 #2 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva med å spørre om han blir med på kafé en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #3 Del Skrevet 5. januar 2006 Han er kanskje interessert sier du. Men er du virkelig såpass desperat at du er villig til å be med ham ut? Er det ikke mannens oppgave å jakte på kvinnen? Hvordan kan du kaste deg etter en mann på denne måten, hvis han var interessert ville han ha bedt deg med ut selv. Det er han som er mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #4 Del Skrevet 5. januar 2006 Ta sjansen. Foreslå kafe, pub, resturant, kino f.eks. Det er ikke mannens oppgave å be kvinner ut lenger. Vi er ganske likestilte i dag. Men ikke ha for store forventninger. Det blir dere hvis det er meningen at det skal bli dere, og kanskje han er en som vil bruke tid på å lære deg å kjenne. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 5. januar 2006 #5 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er han som er mannen! ← En av mange mulige oppskrifter på "hvordan forbli singel" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #6 Del Skrevet 5. januar 2006 En av mange mulige oppskrifter på "hvordan forbli singel" ← Hvis oppskriften på å forbli singel er å ta initiativet selv, hva sier det da om norske menn? Jeg vil hevde at de menn med den holdningen er late og passive, som overlater initiativet og sjekkingen til jentene. Feiginger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #7 Del Skrevet 5. januar 2006 Han er kanskje interessert sier du. Men er du virkelig såpass desperat at du er villig til å be med ham ut? Er det ikke mannens oppgave å jakte på kvinnen? Hvordan kan du kaste deg etter en mann på denne måten, hvis han var interessert ville han ha bedt deg med ut selv. Det er han som er mannen! ← Hmm... Kanskje ikke alle er like frempå som "gjest". Som jeg kjenner ham er han ikke en som akkurat stormer frem og tar den første dama han ser. Han er kanskje litt reservert på det punktet. Har vært interessert i denne fyren i over et år nå, så jeg gir ham ikke opp med det første. Er nok en god ide å bli bedre kjent først og bruke tid på det. Vil ikke spolere noe heller. Ikke si at jeg ikke har noe å tape, det har jeg. Skal jobbe sammen med ham til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 5. januar 2006 #8 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg vil hevde at de menn med den holdningen er late og passive, som overlater initiativet og sjekkingen til jentene. Feiginger. ← Jeg vil hevde at de kvinner med den holdningen er late og passive, som overlater initiativet og sjekkingen til guttene. Kvinner med initiativ er ofte mye mye mer spennende enn de uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken livredd Skrevet 7. januar 2006 #9 Del Skrevet 7. januar 2006 Hmm.. Helt ærlig talt driter jeg i hvem som tar initita.. jah.. hvordan det skrives. Tar det første steget.. Det er ikke noe problem for meg å ta initiativet, men jeg er redd for å drite meg ut fordi jeg har blitt avvist før, og det svir når man etterpå føler seg null verdt. Jeg trenger egentlig bare vite om han er interessert, så skal jeg be ham med ut. Vil ta ham med en spesiell plass, kino er jo forsåvidt greit, men vil at han skal føle seg spesiell. Han fortjener det beste. Vi har vekslet en del blikk, snakket lenge. Det virker som om han når vi prater forsøker å hale ut samtalen for å snakke lengre. Har jo en god magefølelse av at han liker meg, men har det inntrykket av at når man selv tror at noen liker deg blir man oppfattet som innbildsk. At gutta skal ta initiativet er jo litt gammeldags. Vi lever jo ikke på 60- tallet heller. MEN.. det betyr jo litt ekstra når han tar kontakt først. Kanskje ikke alle som er så snakkesalige og frempå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå